Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Bij de 190D was het echt heel simpel, wijst zichzelf uit. Die zitten rond een ijzeren boordje geklikt onderaan de zetel/zetelrug.
    Maar de zetel moet eruit toch?

Kan dat zomaar langs een deur?

De achterkant van een 123-zetel is ook overtrek dus het zal wel iets anders zijn dan bij jou.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Maar de zetel moet eruit toch?

Kan dat zomaar langs een deur?

De achterkant van een 123-zetel is ook overtrek dus het zal wel iets anders zijn dan bij jou.
      Idd, zetel moet eruit. Ik heb de zetel helemaal platgelegd en die dan langs de achterdeur eruit gehaald.

Dan heb ik de verderkern van de zit gewisseld en de hoes vervangen. Dan het paneel achter de zetel eraf gehaald en ook die hoes gewisseld.

Heb jij eigenlijk instapschade bij jouw 123? Die heeft toch nog kunstlederen zijkanten, dat slijt toch niet zoals stof?
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
        Idd, zetel moet eruit. Ik heb de zetel helemaal platgelegd en die dan langs de achterdeur eruit gehaald.

Dan heb ik de verderkern van de zit gewisseld en de hoes vervangen. Dan het paneel achter de zetel eraf gehaald en ook die hoes gewisseld.

Heb jij eigenlijk instapschade bij jouw 123? Die heeft toch nog kunstlederen zijkanten, dat slijt toch niet zoals stof?
        Oké bedankt, misschien best nog wat info inwinnen erover en eens vragen of de afbraak zo nog een zetel heeft.

Inderdaad, is met zo plastieken zijkanten. Jouw 250 heeft dus geen schade als ik het goed begrijp...?
        Bij mij is de zitting compleet uitgerafeld alsook de rug grotendeels, pedalen zijn ook enorm afgesleten, denk dat het een wagen is die zeer veel kilometers achter de rug heeft.

Comment

• Zo schapenvelletjes zou ik wel nog willen Enig idee waar ze dat verkopen? 123club spreekt van maand geleden in de Nederlandse Lidl, maar die zijn natuurlijk al allemaal weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
            Zo schapenvelletjes zou ik wel nog willen Enig idee waar ze dat verkopen? 123club spreekt van maand geleden in de Nederlandse Lidl, maar die zijn natuurlijk al allemaal weg
            Ik denk die rommel nog gezien te hebben in de suprabazar onlangs

Comment

• Ideal!

Moet toch eens langs dat kot passeren binnenkort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Oké bedankt, misschien best nog wat info inwinnen erover en eens vragen of de afbraak zo nog een zetel heeft.

Inderdaad, is met zo plastieken zijkanten. Jouw 250 heeft dus geen schade als ik het goed begrijp...?
                Bij mij is de zitting compleet uitgerafeld alsook de rug grotendeels, pedalen zijn ook enorm afgesleten, denk dat het een wagen is die zeer veel kilometers achter de rug heeft.
                Nee, die is mss een beetje doorgezeten, maar niks van scheuren ofzo (182.000 km).
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Dikke benzen, merk op, de 126 zonder rechterbuitenspiegel

Comment

• Tweedehands en nieuwe Auto's en meer aangeboden en gezocht op 2dehands. Koop en verkoop Auto's, tegen aantrekkelijke prijzen!

Koopje

Comment

• Prachtig

Comment

• Die SL is zalig .

Comment

• Er rijdt hier zo eene rond hebben nog een nice sound ook en zijn tijdloos mooi.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Comment

• Da's toch geen oldtimer he?

Comment

• Vet ne 5-klepper!

Comment

• Denk het niet... 300SEL kwam pas in 1985 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                    Denk het niet... 300SEL kwam pas in 1985 zeker?
                                    85 of 86 in opvolging van de 280.

De 380 werd toen vervangen door de 420 en wat veranderingen aan de 500 plus de nieuwkomer: 560.

Die is vanachter wel door z'n poten gezakt precies en op't eerste zicht 't zelfde kleur als de mijne. Voor de rest wel zeer mooie wagens met ruitenwissertjes op de lichten... Hoe 80's kan je zijn

Mooie prijs ook imo!
                                    Last edited by ; 15/12/2009, 19:26.

Comment

• Waarom hadden vroeger eigenlijk vele Mercedessen een hoefijzer op hun rooster hangen? Een vraag waar ik al lang mee zit!

Ik verwacht een antwoord bobo!

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Zalige kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          Waarom hadden vroeger eigenlijk vele Mercedessen een hoefijzer op hun rooster hangen? Een vraag waar ik al lang mee zit!

Ik verwacht een antwoord bobo!
                                          Bobo, ik wil dit ook wel eens weten. Puur een geluksbrenger of zit er meer achter?

Comment

Working...
                                          X