Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oja, is het best dat ik hem, moest ik hem kopen, volledig afgesloten zet of is een afdak al voldoende? Met een bewonerskaart kan ik hem blijkbaar op die parking onder de afrit van de autostrade zetten, staat al zolang ik me kan herinneren een T-model ook.

Comment

• Mooi en niet duur:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Zeer mooi! Niets voor jou?
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Oja, is het best dat ik hem, moest ik hem kopen, volledig afgesloten zet of is een afdak al voldoende?
          Droog is droog. Maar is het daar droog?
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Als je onder de brug staat wel, beetje een vuile plaats maar toch droog. Als het regent wordt je kar sowieso niet nat.

Comment

Als je onder de brug staat wel, beetje een vuile plaats maar toch droog. Als het regent wordt je kar sowieso niet nat.
              Ik zou daar eerlijk gezegd niet graag staan. Vandalisme?

Comment

• Daar vrees ik ook een beetje voor eigenlijk... Komt me wel 500 euro per jaar goedkoper uit, maar toch...

Comment

Daar vrees ik ook een beetje voor eigenlijk... Komt me wel 500 euro per jaar goedkoper uit, maar toch...
                  Als je schade hebt, ga je ook snel aan dit bedrag zitten.

Comment

• Carsablanca.de - Die Community für Oldtimer- und Youngtimer. Egal ob Fahrer oder Fans: Jeder Mensch mit einer Leidenschaft für Liebhaberfahrzeuge kann sich auf Carsablanca in seinem persönlichen Profil vorstellen. http://www.carsablanca.de

Een schat aan oude Mercedes filmkes!

Comment

• Dag Oldtimer-Mercedes-fans,

ik heb een vraagje :

hier in de buurt staat er een 220 al enkele jaren te staan in een wei, op een dag fietste ik er langs en stopte uit nieuwsgierigheid natuurlijk. De man die er dicht bij woont kwam naar me toe om wat meer informatie over de wagen te verschaffen : blijkt het een 220 uit 1969 te zijn. Aangezien die daar toch maar staat te staan, heb ik de mogelijkheid om die auto voor een prikje te kopen. Mijn hart zegt alvast ja, maar gelukkig is er ook nog mijn verstand

Is dit wel verstandig om zo'n oude auto (die in de kofferbak en aan de spatborden wat roest heeft) te kopen ?
                      Hij start en rijdt nog (kan ik bevestigen want was er live bij ) en is aan de onderkant niet rot.

Ik heb totaal geen ervaring met oldtimers en zeker niet met dat model, wat zijn de typische valkuilen ? Veel waarde heeft de wagen niet denk ik, want er zijn er toch hééééél veel van gemaakt, maar het zou wel een toffe auto zijn om zondagse ritjes mee te doen.

Alvast bedankt voor jullie advies, hieronder wat foto's :

Comment

• de rest van de foto's :

Comment

• Te zien wat dat prikje is, en hoeveel je er zelf aan wilt geven voor eventuele herstellingen

Comment

Te zien wat dat prikje is, en hoeveel je er zelf aan wilt geven voor eventuele herstellingen
                            rond de 500 €, op hoeveel zouden herstellingen dan zo ongeveer komen (ik weet dat dit met deze weinige gegevens zeer moeilijk te bepalen is) ?

Comment

• Kar ziet er nog best goed uit vind ik.

Roest zal de grootste budgethapper worden vrees ik.

Comment

• Ziet er inderdaad nog goed uit. Roest zal inderdaad de grootste kost zijn aan deze wagen, te zien hoe lang hij al buiten staat. Als je iemand kent die kan lassen, zal het je een pak goedkoper uitkomen dan dat je het bij een carrosserie laat doen natuurlijk.

Als je hem als oldtimer inschrijft, dan is die roest voor de keuring 'minder' erg dan voor dagelijks gebuik, want dan laten ze er hem zeker niet door.

Ik sta zelf op het punt een w123 te kopen, de opvolger van deze (w115). Het zijn prachtige karren, en als je wat geld op overschot hebt (en zin om het er aan uit te geven, want kosten komen altijd), zou ik niet twijfelen

Comment

• Dat rode interieur is zo enorm mooi!

Hoe kan iemand met het hart op de juiste plaats zo'n auto zo laten verkommeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                    Dat rode interieur is zo enorm mooi!

Hoe kan iemand met het hart op de juiste plaats zo'n auto zo laten verkommeren

tegen niemand zeggen é, maar de auto is voor de moment van een marginaal !

De auto was van zijn schoonvader, die hem oorspronkelijk gekocht heeft in 69, de arme man overleed enkele jaren geleden en sindsdien staat die auto er zo.

Is die auto nu eigenlijk de moeite (als je weet dat ik geen zin heb om er nog duizenden euro's kosten aan te hebben ?).

Ik zou hem als oldtimer inschrijven (dat is hij nu trouwens ook al), aangezien ik hem toch echt enkel als weekend en vrije-tijd auto zou gebruiken. Wat is trouwens de invloed van roest op het rijgedrag/ valt er met een auto met roest gelijk de deze goed te rijden ?

Je merkt het, ik weet écht niets van oldtimers, maar ben wel leergierig.

edith :
                                    Last edited by ; 15/11/2009, 14:38.

Comment

• verkeerd topic
                                      Last edited by ; 15/11/2009, 17:01.

Comment

• 500 isni veel
                                        en op oldtimerkeuring worden alleen de lichten en de remmen gekeurd, dus

en met roest kun je rijden ,dat voel je niet

Comment

• die extra stoters vooraan, spijtig dat ze achteraan blijkbaar zijn gesneuveld

Comment

Working...
                                          X