Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls iemand zich afvraagt hoe 920 euro aan uitlaat eruit zietLast edited by W201; 28/08/2009, 08:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHey, ziet er hetzelfde uit al 400 euro uitlaat
Komen uit een stockverkoop van een Mercedes-dealer die overgenomen is
2 keer W123 230C
- Nieuwprijs: 302.05
- Aangeboden voor: 190
1 keer W123 280CE
- Nieuwprijs: 314.95
- Aangeboden voor: 200
Dus als iemand een uitlaat nodig heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSorry, hier no go!
Met die supergigakorting die ik gegeven heb was die bak dubbel zoveel waard geweest.
Comment
-
carlito, ebde zo niet wat bouten op de kop kunnen tikken voor deze janten ??
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaisehttp://www.kapaza.be/detail/20090702/
Mocht je interesse hebben in 16" 8 loch's (met banden), ik wil er vanaf.
299 euro's.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenoei, toch wel bij de dealer, hoop ik ?De vervangende bout trekt op niets.
Zijn dezelfde bouten als in mijn Avantgarde-velgen.
Onlangs nog een setje op 2dehands gezien wel, maar veel gebeurt dat toch niet volgens mij. Misschien via Ebay ofzo, daarvan ben ik niet op de hoogte. Of eventueel Vandevelde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencarlito, ebde zo niet wat bouten op de kop kunnen tikken voor deze janten ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoemme he
Bij Mercedes afbraak Demuynck kunt u terecht voor Mercedes occasies regio Gent en voor diverse wisselstukken. Contacteer ons meteen voor meer info!
(Een jaar geleden had hij er alleszins nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHelaas! Worden niet meer geproduceerdDe vervangende bout trekt op niets.
Zijn dezelfde bouten als in mijn Avantgarde-velgen.
Onlangs nog een setje op 2dehands gezien wel, maar veel gebeurt dat toch niet volgens mij. Misschien via Ebay ofzo, daarvan ben ik niet op de hoogte. Of eventueel Vandevelde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentoemme he
Als je de velgen hebt wil ik er wel eens eentje meenemen om te zien of ik passende bouten heb liggen. Kans bestaat dat ik er ergens heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
De laatste zijn degenen die erin horen maar dan wel in zeer slechte staat. Het 6-hoekig gedeelte moet lang zijn zodat het je het goed ziet zitten.
Demuynck zal ze inderdaad nog wel hebben, genoeg 190 en 124-velgen die kapotgereden worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Komen uit een stockverkoop van een Mercedes-dealer die overgenomen is
2 keer W123 230C
- Nieuwprijs: 302.05
- Aangeboden voor: 190
1 keer W123 280CE
- Nieuwprijs: 314.95
- Aangeboden voor: 200
Dus als iemand een uitlaat nodig heeft
Ben ik zo goed als uit de kosten