Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet!
    Ideale reiskar?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Voor wanneer is de Belgische lancering precies? Zal de prijs veel verschillen vd Duitse prijs?

Comment

• zalige pics

zalige kar ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Je bent een zeiker Robin
          Ach, ik weet het... maar daar kunnen we wel mee leven he

Comment

• mijn eerste indruk is toch niet zo super kan uiterlijk toch niet tippen aan de vorige RS6 imho

Comment

• Prachtige kar

de vorige RS6 was wel net iets discreter vind ik, maar de sportieve look stoort me langs geen kanten!

Comment

• *kwak*

Comment

• Dat is Nederlands voor *spritz*

Comment

• Ik had graag mistlichten in de voorbumer.
                    Ik ben geen fan, nog niet

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        volgende auto voor de mama?

Comment

• Ja hallowkes zeg...

Ik ben effe spraakloos...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            volgende auto voor de mama?
                            Nu zeg je iets...

Stel u voor...

We gaan zeker gaan testrijden, maar aan de ene kant vind ik het wel 'jammer' dat ie zo vroeg er al is.

Ik had gedacht dat ie maar voorgesteld ging worden bij de facelift (zoals bij de vorige) maar zo gezien zijn ze daar al van af gestapt...

Ik denk toch niet dat ie komt, ze hebben de S6 tenslotte nog met moeite een half jaar, maar toch, het zou wel vetcool zijn...

We hebben een uitnodiging gekregen van Top Motors voor de officiële opening omdat ze vernieuwd zijn, dus daar zeker de testrit al aanvragen!

Maar het zal niets zijn, althans niets in de nabije toekomst...
                            Het is niet dat het geld op onze rug groeit he.
                            En de S6 voldoet eigenlijk al meer dan genoeg aan de eisen van m'n moeder.

Maar aan de andere kant, m'n vader, die doet soms zotte (maar dan echt zotte dingen) en het zou me niet verbasen dat ie na het testritje s'avonds zou zeggen; 'Ah Pieter, omdat m'n dieselstoof niet meer mee kan heb ik de RS6 besteld'

Dan zou ik wel heel eventjes het dak uitvliegen, maar ik denk dat het bij dromen zal blijven.

Ik ben al zeer content met de S6 hoor!

Maar toch, die R ervoor...

Nieuwe nummer 1 denk ik zo...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Doe jij maar alvast goed je best op school

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Wat mij wel tegen de tet stoot...

+/- 15s naar 200km/h voor +/- 600pk...

Snel maar niet snel IMO

mr. kg zal wel een rol spelen neem ik aan
                                Hé Pork, zelfde hier, viel mij op dat de specs 0-100 en 0-200 klet hetzelfde zijn als in mijn ocharme 381 pk...

Die keramische remmen lijken mij een must te zijn gezien het gewicht !

Verder wel een megavette kar !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Doe jij maar alvast goed je best op school
                                  Heb je van iets spijt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Heb je van iets spijt?
                                    ik ben nog bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Hé Pork, zelfde hier, viel mij op dat de specs 0-100 en 0-200 klet hetzelfde zijn als in mijn ocharme 381 pk...
                                      appelen en citroenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Nu zeg je iets...

Stel u voor...

We gaan zeker gaan testrijden, maar aan de ene kant vind ik het wel 'jammer' dat ie zo vroeg er al is.

Ik had gedacht dat ie maar voorgesteld ging worden bij de facelift (zoals bij de vorige) maar zo gezien zijn ze daar al van af gestapt...

Ik denk toch niet dat ie komt, ze hebben de S6 tenslotte nog met moeite een half jaar, maar toch, het zou wel vetcool zijn...

We hebben een uitnodiging gekregen van Top Motors voor de officiële opening omdat ze vernieuwd zijn, dus daar zeker de testrit al aanvragen!

Maar het zal niets zijn, althans niets in de nabije toekomst...
                                        Het is niet dat het geld op onze rug groeit he.
                                        En de S6 voldoet eigenlijk al meer dan genoeg aan de eisen van m'n moeder.

Maar aan de andere kant, m'n vader, die doet soms zotte (maar dan echt zotte dingen) en het zou me niet verbasen dat ie na het testritje s'avonds zou zeggen; 'Ah Pieter, omdat m'n dieselstoof niet meer mee kan heb ik de RS6 besteld'

Dan zou ik wel heel eventjes het dak uitvliegen, maar ik denk dat het bij dromen zal blijven.

Ik ben al zeer content met de S6 hoor!

Maar toch, die R ervoor...

Nieuwe nummer 1 denk ik zo...
                                        Wacht nog maar even; er bestaat nog altijd iets zoals RS6 Plus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          appelen en citroenen
                                          OK, vergelijk dan met een RS4 met amper 420 pk, die is niet veel trager !!!

Met andere woorden, bottom line blijft dat de RS6 een vetzak is. Maar wel een vetgeile vetzak

Comment

Working...
                                          X