Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS6 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenstill not the same as a V8 biturbo
een V10 klinkt tenslotte een beetje zoals een 5-inlijn, alleen dubbel zo goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenneen, maar jij kan dat toch niet lelijk vinden?
een V10 klinkt tenslotte een beetje zoals een 5-inlijn, alleen dubbel zo goed
een V10 <<<<<<<<<< 5I
onthou dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
een V10 <<<<<<<<<< 5I
onthou dat
V8 über alles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo'n dingen heb ik allemaal in Excel-tabelletjes staan, ook om b.v. de snelheid van een auto te berekenen (benodigde gegevens = toerental (krukas), versnellingsbakverhouding, eindreductie en wielomtrek), enzovoort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKan je dat es doorsturen als je wilt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVet, de theoretische maximumsnelheid van de RS6 in hoogste versnelling (gegeven 275/35R20, 7.100tpm, 0,69 versnellingsbakverhouding en 3,32 eindreductie) is 409,2 km/u.
Genoeg ruimte voor de tuners, lijkt me.
Eentje die ik altijd onthoud is de Viper -> theoretisch 480 per uur...
Comment
-
Oja, nu jullie weer zitten te zagen over wat best is of niet in het topic van de RS6...
Het is algemeen geweten dat dit idd. de V10 is.
maar OT!
Gisteren nog een beetje die gasten ondervraagd over de RS6, omdat de meeste er daar al mee gereden hebben in München.
De RS6 is, zoals de S6, heavy nose, maar dat is al wel bekend.
Het geluid is zalig, maar niet 'hard' bij het rijden, dus een Miltek uitlaat zal weer een vereiste mod zijn voor de sound-lovers onder ons.
Wat het meest is bijgebleven bij die mannen is het massa aantal koppels die al vroeg vrijkomt...
Dus om de R8'en wat bij te staan hebben ze er 5 ofzo besteld, ze moesten al geleverd zijn, maar normaal komen ze eind van het jaar toe.
Comment
-
Tussentijd ook een babbeltje geslaan met de kerel die in de S6 rijdt zonder shadowlook.
Ging normaal eerst de RS6 bestellen, maar aangezien die maar leverbaar zou zijn in België tegen 2009 (en zelfs al in het midden) heeft ie maar de S6 dan besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet geluid is zalig, maar niet 'hard' bij het rijden, dus een Miltek uitlaat zal weer een vereiste mod zijn voor de sound-lovers onder ons.
pas als dat nog niet genoeg is -> turbo-back Milltek ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTussentijd ook een babbeltje geslaan met de kerel die in de S6 rijdt zonder shadowlook.
Ging normaal eerst de RS6 bestellen, maar aangezien die maar leverbaar zou zijn in België tegen 2009 (en zelfs al in het midden) heeft ie maar de S6 dan besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHier rijdt er ook eentje rond met een S6 als aanloopwagen naar zijn RS6.
Ie heeft nu in z'n fabriek een Sting-Ray staan (V8 Small-Block, 380pk rechtstreeks op de achterwielen) en ie staat nu zot van de nieuwe GT-R.
Maar waarschijnlijk zal ie een Viper invoeren vanuit USA.
Gisteren toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaarja, het is een kerel die elke dag van gedacht verandert.
Ie heeft nu in z'n fabriek een Sting-Ray staan (V8 Small-Block, 380pk rechtstreeks op de achterwielen) en ie staat nu zot van de nieuwe GT-R.
Maar waarschijnlijk zal ie een Viper invoeren vanuit USA.
Gisteren toch...
Comment
Comment