Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Z4 M
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSchitterend! Bij deze foto's zou ik dan misschien toch weer twijfelen tussen een coupe en deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenTwijfelen is toch zo menselijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSchitterend! Bij deze foto's zou ik dan misschien toch weer twijfelen tussen een coupe en deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Wat is de oorzaak?Opschudding wanneer we vlammen zien op de rechte lijn. De BMW Z4 van G&A Racing is veranderd in een gigantische vuurbal: "Bij het opkomen van de rechte lijn voelde ik dat de auto niet goed was", aldus Lagrange. "Ik keek in mijn achteruitkijkspiegels en ik zag dat de achterkant in brand stond. Ik parkeerde de auto onmiddellijk, maar het kwaad was natuurlijk al geschied. Waarschijnlijk een benzineleiding die het begeven heeft", vertelt Lagrange. Gelukkig kon Niels Lagrange snel uit de auto klimmen. Het mag een wonder heten dat de BMW niet volledig verteerd werd door de vlammen. Er waren vele kilo's bluspoeder nodig om het vuur te doven.
Dit was tijdens..
Comment
-
Comment