Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 8C Competizione Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

is er trouwens al weet van een Belgische eigenaar van een 8C of 8C Spider?!?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Noem er eens een paar, ik kan me er niet direct een inbeelden ( muv de Z4 )
        Wel, deze Alfa bijvoorbeeld. De coupé is een heel mooi autootje, maar het dak doet wat denken aan een geschutskoepel... deze roadster niet! Uiteraard geldt dit enkel met kap omlaag, want er komt ongetwijfeld een ragtop op...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Wel, deze Alfa bijvoorbeeld. De coupé is een heel mooi autootje, maar het dak doet wat denken aan een geschutskoepel... deze roadster niet! Uiteraard geldt dit enkel met kap omlaag, want er komt ongetwijfeld een ragtop op...
          Je snapt het niet, wij bedoelen het omgekeerd, coupé = (bijna) altijd knapper dan de cabrio.

Comment

Mooi, maar sommigen gaan er van uit dat hij 300.000 € zal kosten. In Nederland wel ja. Hier dus eerder 180.000 € + 21 %, I guess.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
              Mooi, maar sommigen gaan er van uit dat hij 300.000 € zal kosten. In Nederland wel ja. Hier dus eerder 180.000 € + 21 %, I guess.
              of hij nu 180.000 +21% of 300.000€ kost maakt mij weinig uit, het is allebei teveel en hij is allang uitverkocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                is er trouwens al weet van een Belgische eigenaar van een 8C of 8C Spider?!?
                België en Luxemburg samen krijgen er tien . Nederland ook 10 . En naar het schijnt zit er al eentje in onze club .

Van de Spider heb ik nog geen weet .
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                  België en Luxemburg samen krijgen er tien . Nederland ook 10 . En naar het schijnt zit er al eentje in onze club .

Van de Spider heb ik nog geen weet .
                  welke club, een alfaclub?!?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    in ieder geval geen 300K, want daar koop ik me wel een LP640 voor

Comment

welke club, een alfaclub?!?
                      De SCARB, de Nederlandse alfaclub.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        De SCARB, de Nederlandse alfaclub.
                        dus die alfa waar ze het over had gaat naar NL

, ook goed , maar iets liever een Belgische eigenaar

Comment

Waar moet ik tekenen?

Comment

dus die alfa waar ze het over had gaat naar NL

, ook goed , maar iets liever een Belgische eigenaar
                            De coolste Alfa's gaan naar Nederland.

Ga maar eens kijken op alfaclub.nl

Comment

die alfa ziet er zalig uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Waar moet ik tekenen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Waar moet ik tekenen?
                                  start >> uitvoeren >> mspaint

Comment

Mooier kan een wagen toch niet zijn...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Fantastische wagen,maar aan de coupé versie kan hij nog niet tippen.De coupé is gewoon perfect.
                                      Het dak maakt gewoon de lijn van die wagen!!!!

Op foto lijkt het niet zo,maar in het zwart is hij mooier dan in het rood.

Comment

Nu pas echt officieel. (kan dat? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                                          Helaas geen kleine Alfa Romeo dus op Genève, maar wel veel ander nieuws bij Alfa Romeo. Zo is er bijvoorbeeld de productieversie van de 8C Competizione Spider, die al net zo oogverblindend oogt als zijn gesloten –en uitverkochte- broertje.
                                          Liefhebbers kunnen de specificaties wel dromen: 4,7-liter V8, 450 pk en achterwielaandrijving. De Spider brengt, net als de Coupé, z’n krachten via een zesversnellingsbak met automatische koppeling op de weg loslaat. Deze bak is verwant aan Maserati’s Cambiocorsa-systeem. Met de obligate flippers achter het stuur kan de bestuurder zelf de beste versnelling kiezen. De komst van de open 8C Competizione is goed nieuws voor degenen die bij de Coupé achter het net visten: zij krijgen voorrang bij de verdeling van de 500 Spiders.
                                          De 8C Competizione hangt niet alleen de mooie jongen uit: met behulp van de windtunnel zijn alle details zo ontworpen, dat er extra neerwaartse druk is bij hogere snelheden. De open 8C heeft een extreem stijve carrosserie, door toepassing van diverse composieten. Alfa Romeo vergeet het interieur niet: ook hier veel koolstofvezel, waardoor het gewicht verder beperkt blijft.
                                          Alfa Romeo monteert keramische remschijven, voor met een diameter van 380 mm. Achter is dit 360 mm. Standaard staat de 8C Competizione Spider op 20 inch lichtmetaal.
                                          Wanneer de eerste 8C Competizione Spider geleverd gaat worden, is nog onduidelijk. Tot die tijd kunnen we ons op de diverse autoshows aan de beauty verlekkeren, te beginnen met de Autosalon van Genève in maart.
                                          .....

Comment

Working...
                                          X