Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 8C Competizione Spider

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo 8C Competizione Spider

De kogel is door de kerk: de open versie van de Alfa Romeo 8C Competizione gaat in productie. Goed nieuws dus voor de mensen die bij de coupéversie achter het net visten.

De open versie van de door velen begeerde Alfa Romeo gaat in 2008 in productie, volgens een doorgaans goed ingelichte Italiaanse site. De Spider krijgt dezelfde 4,7-liter V8 onder de kap als de Coupé, goed voor een vermogen van 450 pk en 470 Nm koppel.
    Alfa Romeo onthulde de Spider-versie van de 8C Competizione op het Concours Villa d’Este in 2006. De open exoot was ook te zien op de AutoRai van dit jaar. Naar verluidt gaat de Alfa Romeo 8C Competizione Spider 180.000 euro exclusief belastingen kosten, wat in ons land neerkomt op bijna 300.000 euro. Omdat bij het toewijzen van de 10 Nederlandse Coupés maar liefst 60 mensen teleurgesteld werden, zal Alfa Romeo ongetwijfeld ook de Spiders in ons land aan de man kunnen brengen.

Knap Hoeveel zou 'ie hier gaan kosten?

Comment

De dichte vind ik misschien een iétsiepietsie knapper (alhoewel), edoch nog steeds: RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Wat een machien
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik wil...
        nls2000

Comment

echt een knappe cabrio

Comment

8C

Comment

Leggen we samen voor eentje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                Leggen we samen voor eentje?
                Spijtig dat er geen 300.000 forumleden zijn, ieder 1 symbolische euro

Comment

wie zegt dat iedereen zou meedoen ?

on : heel knappe wagen ! ......

Comment

wat een kont

PRACHTIG, I love alfa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                      wie zegt dat iedereen zou meedoen ?

on : heel knappe wagen ! ......
                      Af en toe ook eens tussen de lijntjes de ironie meelezen.

Comment

Hele mooie cabrio maar toch vind ik de coupé knapper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                          Hele mooie cabrio maar toch vind ik de coupé knapper.
                          Dat is zowat de algemene regel: Slr, db9, z4, ...

Comment

Dat is zowat de algemene regel: Slr, db9, z4, ...
                            mocht de cabrio eerst uitkomen en dan de coupe, dan zal het in veel gevallen omgekeerd zijn

Je bent immers al gewoon om naar de coupe te kijken en je vind die dan ook mooier ( muv de Z4 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                              mocht de cabrio eerst uitkomen en dan de coupe, dan zal het in veel gevallen omgekeerd zijn

Je bent immers al gewoon om naar de coupe te kijken en je vind die dan ook mooier ( muv de Z4 )
                              Noem er eens een paar, ik kan me er niet direct een inbeelden ( muv de Z4 )

Comment

Noem er eens een paar, ik kan me er niet direct een inbeelden ( muv de Z4 )
                                zeg jong

Ik ben zowiezo meer een Coupé-lover dan een cabrio-cruiser

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                  zeg jong

Ik ben zowiezo meer een Coupé-lover dan een cabrio-cruiser
                                  En terecht!

toch wil ik er nog enkele horen, straks moet ik er nog zelf opzoeken

Comment

En terecht!

toch wil ik er nog enkele horen, straks moet ik er nog zelf opzoeken
                                    Ik vind een cayman mooier dan een Boxster maar dat is eigen mening en ook omdat ik geen cabrioliefhebber ben.

en de nieuwe E93 vind ik een stuk lelijker, vooral met dat dak, dan de E92

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      Ik vind een cayman mooier dan een Boxster maar dat is eigen mening en ook omdat ik geen cabrioliefhebber ben
                                      Aha, we hebben er eentje, de Boxster!

thx

Comment

Aha, we hebben er eentje, de Boxster!

thx
                                        ik heb ff geëdit, nog eentje
                                        edit: en vele sportwagens vind ik ook lelijk door de dakconstructie bv. Murcielago (LP640) roadster, Pagani zonda Roadster etc. terwijl ik ze zonder dak prachtig vind en met dak is het precies gewoon een stoffen doek erop

Comment

Working...
                                        X