Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ja misschien wel, ik ook in Polen trouwens in winterweer. Maar ik heb het nog nooit gemist en het verbruikt ook een slok meer. Voor die zeldzame keer dat het misschien eens zou nodig zijn niks voor mij. Liever een mooie optie meer dan, hoewel in topversie valt er niet veel toe te voegen aan die dingen.
Ik ken wel een paar merken die hier een puntje mogen aan zuigen met hun dure en vaak onlogische pakketten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk lust een awd wel omdat ik vaak in de alpen te vinden ben, bij sneeuw. Dit jaar nu wel niet.
Ik ken wel een paar merken die hier een puntje mogen aan zuigen met hun dure en vaak onlogische pakketten
Leave a comment:
-
Ik lust een awd wel omdat ik vaak in de alpen te vinden ben, bij sneeuw. Dit jaar nu wel niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenRaar dat ze die hybride niet als AWD inzetten, toch?
Specifieke keuze van de invoerder, want technisch is dat perfect mogelijk en in het buitenland bestaat hij wel in hybrid 4X4.
Best efkes wachten op een toekomstige nieuwe Kia Sportage dan
Kia zal uit zijn pijp mogen komen om 'm mooier dan deze te maken
Maar die hybride zou ik wel willen, was er eerst nogal sceptisch over maar na de proefrit was ik helemaal van idee veranderd. Geweldige motorcombinatie.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik heb mij die vraag ook al gesteld. Benieuwd wat Kia hiermee gaat doen met de nieuwe Sportage binnenkort.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenRaar dat ze die hybride niet als AWD inzetten, toch?
Specifieke keuze van de invoerder, want technisch is dat perfect mogelijk en in het buitenland bestaat hij wel in hybrid 4X4.
Best efkes wachten op een toekomstige nieuwe Kia Sportage dan
Dan zal het mss nog es een duitse import worden, lang geleden dat ik nog es met transits gereden heb.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Raar dat ze die hybride niet als AWD inzetten, toch?
Best efkes wachten op een toekomstige nieuwe Kia Sportage danLast edited by jef; 18/12/2020, 17:44.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
wel jammer dat de AWD niet met hybrid te krijgen is.
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbolt die hybrid eigenlijk veel in EV modus? of zijn dat korte stukken van een paar honderd meter bij kruipverkeer?
Leave a comment:
-
bolt die hybrid eigenlijk veel in EV modus? of zijn dat korte stukken van een paar honderd meter bij kruipverkeer?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHeeft een donker kleur nodig om echt mooi te zijn.
En ze moeten dringend eens leren om een zwarte dakhemel in de optielijst te zetten. De Koreanen hebben dat nog steeds niet begrepen.
Leave a comment:
-
Zeker voor mij die groene met een licht interieur graag, en dan nemen we er die lichte dakhemel jammer genoeg maar bij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Prijs valt precies goed mee als ik op de website kijk. Jammer van het vele plastiek, maar ik vind de grill wel knap.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenJammer dat ze dan in de hyandai hier donkere zetels hebben gezet met lichte raamstijlen en dakbekleding. Liever alles uniform met aangepaste deurtrims en dashboard inlays.
Leave a comment:
-
hoezo die twee hebben niets met elkaar te maken? Lichte plafonds geven nog altijd het gevoel dat de ruimte groter lijkt, donkere plafonds trekken de ruimte naar beneden. En als ge er door kunt kijken is de 'sky' werkelijk 'the limit'. Net op een regenachtige dag maakt dat je toch nog voldoende licht in de auto krijgt zonder het gevoel te krijgen dat het echt een slechte dag is.
En perifeer zicht hangt samen met de breedte van uw raamstijl en daar zijn veel auto's 'bedje ziek' aan. Enkel in de vorige auto van de vrouw, C4 picasso had je dat niet wegens de ontdubbelde vooruitstijl. Geen dode hoeken ondanks lichte grijze raamstijlen. In de 607: licht beige, de 508 donker grijs, de corsa lesauto zwart... en allemaal last van dode hoek in de raamstijl. Er verdwijnt met momenten gewoon een auto in. En ik doe dan al de moeite om met het hoofd de nodige bewegingen voor en achter te doen om toch maar zeker te zijn.
En liefst van al dakbekleding afgestemd op de kleur van de zetels. Als ik de keuze heb voor licht interieur, dan kies ik daar ook gewoon voor.
Jammer dat ze dan in de hyandai hier donkere zetels hebben gezet met lichte raamstijlen en dakbekleding. Liever alles uniform met aangepaste deurtrims en dashboard inlays.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenbegrijp niet goed waarom men donkere dakhemel zou willen. Een lichte hemel geeft juist meer gevoel van openheid, met donkere hemel zit ge precies in een brievenbus. Heb nu panoramisch dak en dat is nog een seconde dicht geweest. Zalig die openheid.
Het interieur van deze vind ik toch precies wat een afknapper. Ik word er niet warm van, hoewel de interieurverwarming op 22°C staat. Nogal... euhm... monolitisch
Een glazen schuifdak heeft het omgekeerde effect en is ook zeer leuk, al kan je dat ook altijd afdekken met een gordijn en wanneer dat zwart is krijg je weer dat cocon gevoel. Op een donkere regendag werkt dat bijvoorbeeld rustgevend.
Ik vind persoonlijk ook dat het makkelijker schoon te houden wanneer je al eens lange of hoge voorwerpen laadt.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Leave a comment:
Leave a comment: