Hyundai Tucson 2020 REVIEW | Van outsider naar vaste waarde (2020)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2021)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwaarom heeft de belgische importeur weer alleen het zwarte lederen interieur in de aanbieding? triestige planten.
check dees
Doe mij maar zo'n plug-in! Amazon Gray (heeft een groene schijn precies) of Teal Blue met lichte binnenbekleding graag.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
mooi dat lichte interieur. iemand die iets kan zeggen over de levertijden (liefst van de hybrid)?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ben je daar zeker van? Ze vroegen vorige week bij het opmaken van de bestelbon aan mijn kameraad nochtans als eerste vraag of hij een licht of een donker interieur wou.
Leave a comment:
-
Ge waart weer te rap hé mannekeAnyway, zoveel te beter en probleem opgelost
Leave a comment:
-
Heb de TCO er es doorgejaagdleve excel
de PHEV komt op 4823 euro minder belastingen op 4 jaar afschrijving. Daarvoor moet ik wel 6334 euro extra uitgeven. Dus eigenlijk kost de PHEV met AWD en 35 pk meer me 1500 euro extra tov de klassieke hybrid.
In die 1500 euro doe ik me dan wel nog aardig wat winst aan minder brandstof te kopen aangezien ik elke dag kan pluggen en laden op de zonnepanelen. Uitgaande van een verbruik van 6 liter voor de hybrid zal het mss jaarlijks 5-600 euro profijt zijn als mijn rijdersprofiel hetzelfde blijft.. 12500km per jaar, paar dagen homework per week.
Dus na 3 jaar is de plugin de voordeligste keuze.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenAnyway, zoveel te beter en probleem opgelost
Leave a comment:
-
Het staat in de prijslijst geloof ik: 300 euro extra voor een licht interieur.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Misschien een bug
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
op de configurator is het niet aan te vinken, in duitsland wel.
Leave a comment:
-
Ben je daar zeker van? Ze vroegen vorige week bij het opmaken van de bestelbon aan mijn kameraad nochtans als eerste vraag of hij een licht of een donker interieur wou.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwaarom heeft de belgische importeur weer alleen het zwarte lederen interieur in de aanbieding? triestige planten.
check dees
Leave a comment:
-
Je zou haast gaan denken dat hyundai geimporteerd wordt door D'Ieteren
- Likes 1
Leave a comment:
-
ook wel benieuwd naar het N line pakket. maar dat zullen ze bij ons wss ook weer niet aanbieden
Leave a comment:
-
Helemaal premium is het inderdaad nog niet, maar het begint wel erg in de buurt te komen en het belangrijkste is toch wel dat het heel mooi is en goed werkt allemaal.
En trouwens, de premium merken zijn ook belange zo premium niet meer
Mijn 320d van 20j geleden vond ik veel meer premium aanvoelen dan mijn huidige.
Leave a comment:
-
De aandrijflijn van de Tucson Plug-in Hybrid bestaat uit de gekende 1.6-liter T-GDi SmartStream turbobenzine, elektromotor (94 pk), 13,8 kWh lithium batterijpack, zestraps automaat en vierwielaandrijving.
Phev dus met awd, das wss de reden dat de gewone hybrid niet met awd wordt aangeboden in BE.
Dan vind ik de 7k meerprijs mss wel de moeite waard.
35pk meer, awd, grotere batterij. En volgeladen op 6u aan een gewoon stopcontact van 2,3kw. Dus daarmee vermijd je ook wat het capaciteitstarief 's nachts.
En natuurlijk de hogere fiscale aftrekbaarheid.Last edited by Tomski; 22/12/2020, 07:22.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Hoe beviel je het interieur Jo, komende uit een Benz?
Zelfde kwaliteitsgevoel?
Qua looks vind ik het echt een heel knappe SUV trouwens, zowel exterieur als interieur.
En trouwens, de premium merken zijn ook belange zo premium niet meer
Leave a comment:
Leave a comment: