Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30 N (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stijfheid op zich zal wel geen probleem zijn, Enige nadeel dat ik zie is het hogere gewicht, en de i30N is nu al geen pluimpje in vergelijking met zijn concurrenten.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
      Voilà, knoop doorgehakt ! Gekocht !
      Goede keuze!
      Zoveel mooier in het wit dan in dat paarsblauw dat je overal op de foto's ziet

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Goede keuze!
        Zoveel mooier in het wit dan in dat paarsblauw dat je overal op de foto's ziet
        Ik vind het nog wel iets hebben, nochtans, dat Performance Blue. Heb het zelf ook overwogen...
        Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Volgens mij ben je dit blauw heel snel beu gezien. Zou bij mij toch zo zijn. Ik zou alleen nog twijfelen tussen Clean Slate en wit
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Volgens mij ben je dit blauw heel snel beu gezien. Zou bij mij toch zo zijn. Ik zou alleen nog twijfelen tussen Clean Slate en wit
            clean slate is mooi! Er staat een i30n in die kleur bij Moorkens in Berchem.... Althans als die al niet verkocht is

by the way, de salonkortingen zijn afgelopen, leve de opendeur kortingen :-) .... Die dus hetzelfde zijn maar dan tot eind maart :-)
            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Wat vinden de leden hier van een demo wagen? Bij Buttiens in Tienen staat een rode met 1k km voor 29,5k.....
              2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
              2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Lijkt erg veel op een vw golf. Dus wie goedkope sportieve golf wil, laat u gaan! (mooi)

Comment

• Hier ook maar bijzetten dan, eigenlijk nog een prototype, maar alles is eigenlijk al bekend.

BETER IN BEELD: HYUNDAI I30 N FASTBACK

Hyundai lijkt momenteel de laatste hand te leggen aan een nieuwe variant van de i30 N. Ook van de i30 Fastback verschijnt namelijk een snikhete uitvoering.

Medio vorig jaar maakte autoland kennis met de i30 N, een buitengewoon potente variant van de Koreaanse hatchback, waarmee Hyundai voor eens en voor altijd een naam heeft gevestigd in hothatchland. Hyundai houdt het niet bij de i30 N zoals we die kennen. Ook zijn liftbackbroer, de i30 Fastback, verschijnt als N op de markt.

De i30 N krijgt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dezelfde 2.0 T-GDI mee als zijn hatchbackbroer. Dat betekent dat ook de plattere en langere i30 over 250 pk en 353 Nm komt te beschikken. Daarmee sprint de al bekende i30 N in 6,4 tellen naar een snelheid van 100 km/h. Wie opteert voor het Performance Package krijgt een 275 pk sterke Koreaan afgeleverd. De hatchback schiet zichzelf daarmee in 6,1 seconden naar een tempo van 100 km/h. Voor de Fastback verwachten we vergelijkbare cijfers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Iemand die mij kan vertellen hoe het met de leveringstermijnen zit op dit moment? En welke korting er nu ongeveer gegeven wordt?

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                        Iemand die mij kan vertellen hoe het met de leveringstermijnen zit op dit moment? En welke korting er nu ongeveer gegeven wordt?

Alvast bedankt!
                        Momenteel 4-5 maand wachten!! Ikzelf bestelde eentje 3 weken geleden
                        2200€ korting krijg je overal. Dus laat je daardoor niet vangen

Comment

• Genoeg voorraadwagens in welke kleur en uitvoering dan ook te krijgen in Deutschland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Genoeg voorraadwagens in welke kleur en uitvoering dan ook te krijgen in Deutschland.
                            Klopt,

De garantie loopt binnen Europa, dat is het probleem niet.

Maar bij welke lokale dealer ga je terecht kunnen met je nieuwe wagen?
                            Er zijn reeds enkele updates gebeurt, nieuwe ECU en nieuwe software voor de camera.
                            Dealers moeten dit onder garantie uitvoeren en verdienen er praktisch niks aan. Dan moet je al een erg bereidwillige dealer vinden denk ik.

Mij was het die 3k niet waard.
                            David67 Je hebt hetzelfde voor gehad met een Mazda lees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JVDE Bekijk Berichten

Klopt,

De garantie loopt binnen Europa, dat is het probleem niet.

Maar bij welke lokale dealer ga je terecht kunnen met je nieuwe wagen?
                              Er zijn reeds enkele updates gebeurt, nieuwe ECU en nieuwe software voor de camera.
                              Dealers moeten dit onder garantie uitvoeren en verdienen er praktisch niks aan. Dan moet je al een erg bereidwillige dealer vinden denk ik.

Mij was het die 3k niet waard.
                              David67 Je hebt hetzelfde voor gehad met een Mazda lees ik.
                              Bij eender welke dealer? Ze verdienen toch meer aan het onderhoud dan aan de verkoop?

Comment

• Mocht ik een nieuwe auto willen kopen die 3k goedkoper is in Duitsland, ik zou op voorhand een afspraak maken met een dealer in België en zeggen dat ik een wagen in D aankoop. En de Belgische dealer 500 euo in zijn pollen steken. Iedereen content, niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                  Iemand die mij kan vertellen hoe het met de leveringstermijnen zit op dit moment? En welke korting er nu ongeveer gegeven wordt?

Alvast bedankt!
                                  Interessante demowagen gevonden qua prijs, testrit gedaan en gekocht. Overmorgen al gaan afhalen. Eindelijk terug een hot hatch na de Astra J OPC

Comment

• Oei ! Een demo hot hatch... de mecaniek zal zeker op tempo ingereden geweest zijn ! Ik heb zo ooit uit ongeduldigheid een snelle Saab gekocht, nog een geluk dat de versnellingsbak nog onder waarborg werd vervangen !

Comment

• Ik zou er toch ook een beetje schrik voor hebben. Die worden meestal met koude motor al goed aan de tand gevoeld.
                                      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                      Audi S3 '02 sold => topic
                                      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Tis gene VAG he, met vijf jaar garantie zou ik toch niet al teveel schrik hebben?

Zeeeeer veel plezier mee gewenst alvast! Mag ik vragen wat je uiteindelijk betaalt hebt?

Comment

• Proficiat ! Super toffe hatch !! Ik zou ook totaal geen schrik hebben om een demo te nemen.

Comment

Working...
                                          X