Veel te duur . Een oude rs6 kun je op een goedkope manier het zelfde vermogen geven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera hybrid turbo 680PK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenDat kan wel zijn, maar een oude rs6 geeft een rotslechte vaa en is maar voor 50% aftrekbaar . Dus dit is geen optie als bedrijfswagen
Comment
-
Gisteren met deze auto een testrit kunnen doen. Wat een machine! Wat een acceleratie.. wat een schitterend onderstel.. pfff toch echt wel een droomwagen. Ga ik te ver met de stelling dat de panamera turbo hybrid in de buurt komt van echte supercars? Wanneer je vlak daarna dan in een Tesla P100D zit kan het verschil niet groter zijn.. wat een non-car is die tesla.
In elk geval door de elektromotor is er onmiddellijke reactie op het gaspedaal.. een kleine toefje gas en je schoot bliksemsnel weg. Van turbolag is absoluut geen sprake. Beetje zoals in een zuiver elektrisch voertuig maar dan gekoppeld aan de soundtrack van een V8.
Het is zo'n wagen waar je serieus de hooligan mee kan uithangen om hem vervolgens zuiver elektrisch en geruisloos door een stadscentrum te loodsen. Geweldig! Ik geniet er nog van na
Alleen.... De wagen die zowat voorzien was van alle toeters en bellen.. kostte rond de 250.000 euro.. slik
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenDat kan wel zijn, maar een oude rs6 geeft een rotslechte vaa en is maar voor 50% aftrekbaar . Dus dit is geen optie als bedrijfswagen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
deze hybride porsche vanaf binnenkort ook.
binnenkort? vanaf 2020 ja, tegen dan ben je deze alweer beu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDe 'gewone' hybrid kost ongeveer de helft.. dus je betaalt wel veel extra voor een V8 ipv V6...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
de gewone hybride is ook maar half zo leuk, een van de laatste kansen om fiscaal goedkoop met een performante V8 te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS
de gewone hybride is ook maar half zo leuk, een van de laatste kansen om fiscaal goedkoop met een performante V8 te rijden
680 vs 462
3.4 vs 4.6 sec
310 vs 278 vmax..
zelfde elektromotor
Zelfde onderstel.
Ik heb met beide gereden en de turbo geeft inderdaad wel een heel ander gevoel door die 220 pk extra maar het dubbele is ie zeker niet waard ( in mijn wereld dan )previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
Niet overdrijven he
680 vs 462
3.4 vs 4.6 sec
310 vs 278 vmax..
zelfde elektromotor
Zelfde onderstel.
Ik heb met beide gereden en de turbo geeft inderdaad wel een heel ander gevoel door die 220 pk extra maar het dubbele is ie zeker niet waard ( in mijn wereld dan )
220 pk extra geeft toch wel wat extra sensatie denk ik
4,6 sec naar 100 is ok vlot ( er zijn zelfs diesels die op deze tijd naar de 100 gaan),maar 3,4 naar de 100 is toch nog andere koek vind ik
er zijn er wel die 5000d€ aan ne velo geven, waar ik dan weer geen bal zou willen aan geven, voor de een is dat het dubbele waard en voor de andere niet, elk zijn goesting he
Comment
-
220 pk extra geeft toch wel wat extra sensatie denk ik
4,6 sec naar 100 is ok vlot ( er zijn zelfs diesels die op deze tijd naar de 100 gaan),maar 3,4 naar de 100 is toch nog andere koek vind ik
er zijn er wel die 5000d€ aan ne velo geven, waar ik dan weer geen bal zou willen aan geven, voor de een is dat het dubbele waard en voor de andere niet, elk zijn goesting he
Doet 0-200 in 10.5 sec, de gewone hybrid in 17 ? Ik vind nergens cijfers..previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal
Vanwaar heb je die info ?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
binnenkort? vanaf 2020 ja, tegen dan ben je deze alweer beu2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomskiStond in de krant vandaag
2020 ? Al dacht ik dat de vennootschapsbelasting trapsgewijs van Boekjaar 2018 zou ik voege treden...
Weet iemand de exacte veranderingen en vanaf wanneer deze regels gaan gelden ?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
Comment