Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    vos kruip in uw hol.

bij ford vertelden ze me dat hij absolute prioriteit gekregen heeft.
    wat wil dat zeggen? dat ze er een flikkerlicht opzetten?

Dat wil zeggen dat de wagen naar voren is geschoven op de productielijst maw het kan goed zijn dat je je wagen volgende maand hebt (mss is ie zelfs al geproduceerd )

Hier se:

Titanium Blue met getinte ruiten

Comment

• laat uw kenissen eens zoeken.
      titan, verdonkerde ruiten, 18inch, geen dakrails, parkeersensoren voor en achter.

Comment

laat uw kenissen eens zoeken.
        titan, verdonkerde ruiten, 18inch, geen dakrails, parkeersensoren voor en achter.
        Nope, dit was ene met rails en 17" wielen..

Mvg,
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• hallo ben hier ene nieuwe.
          Wil ook eentje bestellen ma ik twijfel een beetje nu ik dat van die levertijden zo hoor,als ik hem dan in december pas krijg kan ik em nog in 2006 inschrijven en dan naderhand weer gemekker van jamaar tis al ene van 2006 ook al is em van december.
          En vanaf 1 augustus komt er waarschijnlijk een prijsverhoging dus als ik wacht ben ik ook alweer 900 euro meer kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
            hallo ben hier ene nieuwe.
            Wil ook eentje bestellen ma ik twijfel een beetje nu ik dat van die levertijden zo hoor,als ik hem dan in december pas krijg kan ik em nog in 2006 inschrijven en dan naderhand weer gemekker van jamaar tis al ene van 2006 ook al is em van december.
            En vanaf 1 augustus komt er waarschijnlijk een prijsverhoging dus als ik wacht ben ik ook alweer 900 euro meer kwijt.
            welkom opt forum maar we zijn het jaar 2007

Comment

hallo ben hier ene nieuwe.
              Prijsverhoging zullen ze sowieso al doorrekenen.

Comment

• oeps klein foutje maja moest dus 2007 zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Prijsverhoging zullen ze sowieso al doorrekenen.
                  bij mij niet.
                  tzou er nog aan mankeren

Comment

bij mij niet.
                    tzou er nog aan mankeren
                    Ge zijt een moeilijk klant gij
                    Een auto weigeren omdat hij gordijntjes heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Ge zijt een moeilijk klant gij
                      Een auto weigeren omdat hij gordijntjes heeft
                      dat ze er dan direct een gouden doosje met papieren zakdoekjes bijgaven.

Comment

dat ze er dan direct een gouden doosje met papieren zakdoekjes bijgaven.
                        Een doosje uit nephout zoals in die ghia kunt ge nog wel krijgen denk ik,daar hebben ze nog genoeg van liggen......
                        Last edited by noname; 20/07/2007, 10:03.

Comment

• pff hadden we net beslist om toch maar een ghia te nemen met een ghia Xpack omwille van de geheugen functie van de zetels en een aantal andere fijne opties. Vertellen ze me dat je dan enkel de premium navigatie kan nemen bij het Xpack ,de gewone navi is dan niet mogelijk. En in Nederland gaat het blijkbaar wel volgens hun site.Die hebben precies een importeur die verder nadenkt ginder.Ik heb die premium niet nodig doeme toch!

Comment

pff hadden we net beslist om toch maar een ghia te nemen met een ghia Xpack omwille van de geheugen functie van de zetels en een aantal andere fijne opties. Vertellen ze me dat je dan enkel de premium navigatie kan nemen bij het Xpack ,de gewone navi is dan niet mogelijk. En in Nederland gaat het blijkbaar wel volgens hun site.Die hebben precies een importeur die verder nadenkt ginder.Ik heb die premium niet nodig doeme toch!
                            Da's wel raar. Op het Ghia business pack (leasing) is de gewone navigatie zelfs inbegrepen.
                            Ik heb de belgische car configurator eens gerund, en daar kan je geen enkele vorm van navigatie aanvinken als je het Ghia X pack kiest, zelfs de premium navigatie niet.
                            De premium navigatie is wel een pak vetter (kleurenscherm, aanraakscherm, heel West-Europa, integratie met airco etc.) dan de gewone. Misschien toch het overwegen waard?

Comment

• ik heb uiteindelijk ook de premium moeten nemen, en heb er zeker geen spijt van !

Comment

• idd raar want normaal heb je bij het bussines pack enkel een klein scherm en moet je voor de premium bijbetalen.
                                ofwel is dat enkel bij leasing en bedrijfswagen natuurlijk. Want die packs zijn iets anders. zo zit in het x-pack bij de titan metaalkleur inbegrepen en bij het "gewone" pack niet.

Comment

• Bij mijn nonkel was het net andersom. Die was een offerte gaan laten maken voor een Titanium en die moest daar het premium navigatiesysteem nemen omdat het gewone enkel bij de ghia kon...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Vorige week ergens een trein gezien vol met nieuwe Mondeo's en S-max'en.
                                    Alleen de Clipper is geslaagd, de 4 deurs is echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Vorige week ergens een trein gezien vol met nieuwe Mondeo's en S-max'en.
                                      Er is toch nog geen 4 deurs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Vorige week ergens een trein gezien vol met nieuwe Mondeo's en S-max'en.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                                          Er is wel een 4-deurs hoor

Comment

Working...
                                          X