Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichteniemand die in dat segment gaat shoppen laat zich vooral leiden door voorordelen (indien lid van AW), persoonlijke smaak en budget, al dan niet in lease.
Ik denk dat er zeer weinig kopers van zulke (duurdere) auto's zijn die iets hebben van 'Mondeo,Uh?' of 'Passat? Nooit gezien'. Ergens ligt hun voorkeur al vast en helpen dergelijke tests eigenlijk niet veel.
Ze dienen wel als mooie reclame voor Ford. De king van z'n troon stoten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenniet akkoord, AW is triestig en lees ik op 5 minuten uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenniet akkoord, AW is triestig en lees ik op 5 minuten uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenAls je graag flagrante leugens en artikels vol fouten leest, moet je zeker Autogids blijven lezen.
Om nog maar te zwijgen over de lelijke layout en de lamentabele kwaliteit van het papier waarop het gedrukt is en de hoge prijs.
Meer spelfouten dan AW bestaat niet!
layout e.d. interesseren me niet zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenwat bedoel je met flagrante leugens???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWaar is de tijd gebleven dat een automagazine een Golfje na 150.000km helemaal uit mekaar schroefde om te kijken wat er nog aan was...Nu durven ze niet meer, of ze kunnen de blitse primeurs vergeten.
Comment
-
fleet.tv en tony verhelle.
net zoals de lief van osebolle o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenArtikels waar dingen in staan over wagens die niet kloppen; als je dan een e-mail stuurt naar die redactie, krijg je nooit een antwoord en op een rechtzetting in het blad moet je al zeker niet rekenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendat komt gewoon omdat ag van dat stom papier gebruikt waardoor je bij elke pagina-omslag kostbare tijd verliest. Anders was je veel sneller erdoor.
fleet.tv en tony verhelle.
net zoals de lief van osebolle o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDit gebeurt nog altijd in Autobild (na 100.000km)! Hebben zo een tijdje geleden de Touran nogal afgebroken... Binnenkort is het de beurt aan een A6 dacht ik.
De pers heeft dat trouwens mooi gezwegen toen. 't Moest is gebeuren met een Hyundai, de autobladen zouden er wekenlang vol van staan en AW-forum staat op ontploffen. Zielig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtengeef eens een voorbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk ben al een week op zoek naar de mail die ik toen verstuurd heb, maar 'k vind 'm voorlopig niet terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenik denk dat Joris ook iets gevonden had. De BMW 6-touring ofzo...
Iemand die deze heeft, kan scannen en me mailen? Dan kan ik alle fouten die erin staan eens tonen.
Comment
-
Ik denk dat de kwaliteit van het blad evenredig staat met het budjet/oplagen. Een Autobild heeft veeeeel meer geld dan het piepkleine Belgische autogidsje. Wie zegt dat ze ook niet veel kopieeren van andere bladen. Sommige artikelen lijken mij ook op een 5-tal minuten in elkaar geknutseld.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenSommige artikelen lijken mij ook op een 5-tal minuten in elkaar geknutseld.
Comment
Comment