Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Elk zijn gedacht; ikzelf vind de Autogids de grootste brol op de Belgische markt.
    niet akkoord, AW is triestig en lees ik op 5 minuten uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      iemand die in dat segment gaat shoppen laat zich vooral leiden door voorordelen (indien lid van AW), persoonlijke smaak en budget, al dan niet in lease.
      Ik denk dat er zeer weinig kopers van zulke (duurdere) auto's zijn die iets hebben van 'Mondeo,Uh?' of 'Passat? Nooit gezien'. Ergens ligt hun voorkeur al vast en helpen dergelijke tests eigenlijk niet veel.

Ze dienen wel als mooie reclame voor Ford. De king van z'n troon stoten...
      Inderdaad, die tests zijn reclame voor het merk... Als je de test leest, heeft elk model voor- en nadelen maar al bij al zijn het stuk voor stuk goede wagens. De keuze zal voor de meesten gemaakt worden op basis van looks, prijs, evt. nabijheid van garage, ervaringen van kennissen en misschien het imago van het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
        'k Heb niet gezegd dat ik AW hoger inschat.

Comment

Autobild

Comment

Als je graag flagrante leugens en artikels vol fouten leest, moet je zeker Autogids blijven lezen.
            Om nog maar te zwijgen over de lelijke layout en de lamentabele kwaliteit van het papier waarop het gedrukt is en de hoge prijs.
            wat bedoel je met flagrante leugens???

Meer spelfouten dan AW bestaat niet!

layout e.d. interesseren me niet zo

Comment

• Waar is de tijd gebleven dat een automagazine een Golfje na 150.000km helemaal uit mekaar schroefde om te kijken wat er nog aan was...Nu durven ze niet meer, of ze kunnen de blitse primeurs vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                wat bedoel je met flagrante leugens???
                Artikels waar dingen in staan over wagens die niet kloppen; als je dan een e-mail stuurt naar die redactie, krijg je nooit een antwoord en op een rechtzetting in het blad moet je al zeker niet rekenen.

Comment

Waar is de tijd gebleven dat een automagazine een Golfje na 150.000km helemaal uit mekaar schroefde om te kijken wat er nog aan was...Nu durven ze niet meer, of ze kunnen de blitse primeurs vergeten.
                  Dit gebeurt nog altijd in Autobild (na 100.000km)! Hebben zo een tijdje geleden de Touran nogal afgebroken... Binnenkort is het de beurt aan een A6 dacht ik.

Comment

dat komt gewoon omdat ag van dat stom papier gebruikt waardoor je bij elke pagina-omslag kostbare tijd verliest. Anders was je veel sneller erdoor.

fleet.tv en tony verhelle.
                    net zoals de lief van osebolle o

Comment

Artikels waar dingen in staan over wagens die niet kloppen; als je dan een e-mail stuurt naar die redactie, krijg je nooit een antwoord en op een rechtzetting in het blad moet je al zeker niet rekenen.
                      geef eens een voorbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        dat komt gewoon omdat ag van dat stom papier gebruikt waardoor je bij elke pagina-omslag kostbare tijd verliest. Anders was je veel sneller erdoor.

fleet.tv en tony verhelle.
                        net zoals de lief van osebolle o
                        de artikels in vraag en antwoord vorm in AW: welke kleuter is er daar hoofdredacteur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Dit gebeurt nog altijd in Autobild (na 100.000km)! Hebben zo een tijdje geleden de Touran nogal afgebroken... Binnenkort is het de beurt aan een A6 dacht ik.
                          ochja, inderdaad, nu je 't zegt. Er bleef niet veel goeds over aan dat beestje.

De pers heeft dat trouwens mooi gezwegen toen. 't Moest is gebeuren met een Hyundai, de autobladen zouden er wekenlang vol van staan en AW-forum staat op ontploffen. Zielig.

Comment

geef eens een voorbeeld
                            Ik ben al een week op zoek naar de mail die ik toen verstuurd heb, maar 'k vind 'm voorlopig niet terug.

Comment

Ik ben al een week op zoek naar de mail die ik toen verstuurd heb, maar 'k vind 'm voorlopig niet terug.
                              ik denk dat Joris ook iets gevonden had. De BMW 6-touring ofzo...

Comment

ik denk dat Joris ook iets gevonden had. De BMW 6-touring ofzo...
                                't Ging over de gedetailleerde wegtest van de 318i en 318d in AG 683 van 22/12/2005.
                                Iemand die deze heeft, kan scannen en me mailen? Dan kan ik alle fouten die erin staan eens tonen.

Comment

• Ik denk dat de kwaliteit van het blad evenredig staat met het budjet/oplagen. Een Autobild heeft veeeeel meer geld dan het piepkleine Belgische autogidsje. Wie zegt dat ze ook niet veel kopieeren van andere bladen. Sommige artikelen lijken mij ook op een 5-tal minuten in elkaar geknutseld.
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ik stel voor dat we hier met een aantal forum-leden een nieuw kwaliteits-blad oprichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                      Sommige artikelen lijken mij ook op een 5-tal minuten in elkaar geknutseld.
                                      of gewoon erbarmelijk vertaald van een andere taal!

Comment

• Tis hier het "mondeo" topic, niet "welk autotijdschrift is het beste" e. Afwijkers Ga op een ander boel zoeke

Comment

• TopGear NL is ook niet mis als boekse - kan je nog effe lachen met de forums van de Top Gear presentatoren.

Comment

Working...
                                          X