De clipper vind ik zeer geslaagd...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenGisteren nog ne Clipper gezien in Hasselt centrum. Exacte kleur kan ik ni zegge, ma twas iets richting zilvergrijs-beigeKnap ze
Heb er gisteren zo één in Diepenkbeek gezien: Clipper, Thunder, zilveren dakrails + 18" wielen.. Nice..
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenMondeo XR5...
Geen pics van?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk BerichtenWeinig lovende review in auto55: http://www.auto55.be/test/617-ford-m...clipper-2-tdci
Wat is daar weinig lovend aan op een akkefietje met de servopomp na? Een gekend probleem wat reeds opgelost is nota bene
Andere automagazine's waren trouwens wel behoorlijk lovend over de nieuwe mondeo..
Comment
-
Andere reviews zijn inderdaad zeer lovend. Ik wil hier zeker niet aan Mondeo-bashing doen, ik heb er namelijk zelf een besteld
De negatieve punten uit het artikel:
- Instrumenten te laag ingeplant
- Technische specificaties worden niet gehaald (0-100km/h, verbruik). Ze zeggen dat dit kan liggen aan het feit dat de auto niet ingereden was (0km op teller), maar ik betwijfel dit toch. Gaat een auto ineens veel sneller rijden en veel minder verbruiken als hij ingereden is?
- De remmen begeven het na 2 noodstops!
- Probleem met de servopomp na 500km. Hopelijk is dit inderdaad opgelost.
Vooral het probleem met de remmen vind ik verontrustend. Ik vind ook dat ze er nogal lichtjes over gaan in de test. Indien dit zich met een Chinese wagen had voorgedaan zou deze (terecht) als levensgevaarlijk afgedaan worden.
Comment
-
Ik heb de mijne nu bijna 2 weken, 2000 km gedaan - en mijn gemiddelde snelheid op de snelweg is nie van de laatste - mijn remmen werken nog steeds zonder problemen alsook de servopomp.
Gemiddeld verbruik tot heden 8,1l/100km - top snelheid tot heden 210 km
ik kom van een Volvo XC70 D5 - en moet zeggen dat de Mondeo qua rij snelheid meer dan subliem is - aangezien ik tot heden rond de 80.000 km/jaar doe - heb ik de laatste 10 jaar al minstens 10 auto gehad - en deze steekt mijlen ver uit boven de rest.
ben intussen de zever van de journalisten op Ford al beu gehoord - alsook de BMW,Audi Snobs
Comment
-
de clipper vind ik toch de beste carroserie keuze die je kan hebben
maar komen er ook nog andere motoren uit van de benzine motors
want nu heb je de 145pk versie (2.0i) en de 220pk versie (2.5i)
ik had toch ergens gelezen dat er in de loop van volgend jaar motoren gingen bijkomen
grtz
daviej
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendie trok op niets
volledig standaard trend versie, niets van opties maar wel 4000€ voor 20inch velgen.
trekt trouwens op niets in die kleur.
allez mijn smaak hé.
ja ok dat wel
maar bij goede keuze van opties en kleur heb je een prachtwagen
ik heb deze eens in dat speciaal rood-oranje zien rijden
wel shiny in de zon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk BerichtenWat zijn de levertijden eigelijk voor zo'n mondeo nu?
Reken maar op een dikke 3 maanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenReken maar op een dikke 3 maanden
Morgen zal hier thuis dus de zware beslissing vallen aangezien je al de bmw 3 touring (met nieuwe 136pk motor) kan hebben half september.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathias Bekijk BerichtenAndere reviews zijn inderdaad zeer lovend. Ik wil hier zeker niet aan Mondeo-bashing doen, ik heb er namelijk zelf een besteld
De negatieve punten uit het artikel:
- Instrumenten te laag ingeplant
- Technische specificaties worden niet gehaald (0-100km/h, verbruik). Ze zeggen dat dit kan liggen aan het feit dat de auto niet ingereden was (0km op teller), maar ik betwijfel dit toch. Gaat een auto ineens veel sneller rijden en veel minder verbruiken als hij ingereden is?
- De remmen begeven het na 2 noodstops!
- Probleem met de servopomp na 500km. Hopelijk is dit inderdaad opgelost.
Vooral het probleem met de remmen vind ik verontrustend. Ik vind ook dat ze er nogal lichtjes over gaan in de test. Indien dit zich met een Chinese wagen had voorgedaan zou deze (terecht) als levensgevaarlijk afgedaan worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenReken maar op een dikke 3 maanden
schadeclaim en bestelling bij een ander merk, spookt door het hoofd van men boekhouder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenals ik hem gotver in september maar heb. Of t zal serieus stuiven in ford.
schadeclaim en bestelling bij een ander merk, spookt door het hoofd van men boekhouder.
Comment
-
Comment