Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat moet serieus ambetant zijn om te wachten op je wagen als de dealer ee fout maakte
    ik hoop dat alles dan toch nog in orde komt en je minder dan die 2 maanden moet wachten

ik zou graag eens fotos zien met en zonder dakrails
    zonder zal waarschijnlijk wel een pak schoner zijn

die break dat daar in de garage staat met die 20inch ms velgen vind ik wel ferm
    alleen dure schoentjes voor de wagen :

Comment

• die trok op niets
      volledig standaard trend versie, niets van opties maar wel 4000€ voor 20inch velgen.
      trekt trouwens op niets in die kleur.

allez mijn smaak hé.

Comment

• Ik vind die dakrails nogtans goed meevallen, zeker in 't zilver, dat geeft de wagen wat meer "cachet".
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          volledig standaard trend versie, niets van opties maar wel 4000€ voor 20inch velgen.
          Zulke zaken zal ik inderdaad ook nooit snappen.
          Voor € 4000 kan ik toch ook wel wat beters bedenken!
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            Zulke zaken zal ik inderdaad ook nooit snappen.
            Voor € 4000 kan ik toch ook wel wat beters bedenken!
            Waarschijnlijk een lid van één of ander velgenforum en niet durven onderdoen voor de andere leden. Sommigen hebben 't met velgen, andere met BMW's.
            Doodnormaal.

Comment

• Flexifuel motor Ford Mondeo/S-Max/Galaxy 10-07-2007 10:34

Ford presenteert begin volgend jaar een Flexifuel motorversie van de Mondeo, S-Max en Galaxy, zo meldt Automotive. Momenteel zijn alleen de modellen Focus en C-Max verkrijgbaar met een motor die op zowel benzine als E85 (een mix van ethanol en benzine) kan rijden.
              De importeur zegt dat de aanschafprijs lager of gelijk zal worden aan die van de vergelijkbare 2.0 benzinemotor van 145 pk. Door de scherpe prijsstelling wil Ford de Flexifuel motoren promoten. De dealers krijgen een speciaal trainingsprogramma om de consument goed uit te kunnen uitleggen dat E85 niet eng is. Volgens Ford is de Flexifuel variant met name interessant voor mensen die graag naar Frankrijk op vakantie gaan, want daar betaal je voor E85 slechts tachtig eurocent. Ford streeft er naar eind dit jaar 1.500 à 2.000 auto’s met Flexifuel motor in Nederland op de weg te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                Ford streeft er naar eind dit jaar 1.500 à 2.000 auto’s met Flexifuel motor in Nederland op de weg te hebben.
                Volvo doet beter, die brengen Flexifuel naar België met de facelift V50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                  Volvo doet beter, die brengen Flexifuel naar België met de facelift V50
                  Leuk... Alleen ben ik hier in België nog nergens een pomp tegengekomen waar je E85 kan tanken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Leuk... Alleen ben ik hier in België nog nergens een pomp tegengekomen waar je E85 kan tanken...
                    Ik dacht dat Octa+ er eentje heeft ergens in het Brusselse...

Comment

• Als ik mij niet vergis staat er in anderlecht een waterstofpomp. Misschien staat daar ook zo'n ethanol geval? Anders de apotheker he.

Comment

• Vandaag op het circuit van zolder:

zelfs de nieuwe safety car is er één:

Comment

• Ik blijf het toch een toffen bak vinden, doet mij van voor altijd wat denken aan een lexus GS.
                          Mooi in het zwart en met die velgen, die mogen ze zo voor mijn deur parkeren

Comment

• Een grijze break zien rijden vandaag... prachtige verschijning hoor!

Comment

• De Clipper is toch sjiek zenne

Comment

• is inderdaad een prachtige wagen!
                                hebben hier nu nog het "oud" model ... als we daar nog ne fatsoenlijke prijs voor krijgen staat er hier binnekort ook zo ene voor de deur! Met dank aan de ford familiekorting!
                                die velgen staan hem echt prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                  naar holland rijden hé

Comment

• De 4deurs vind ik niet echt geslaagd, zeker zijn " kont " vind ik nogal lomp met die hoge gordellijn.

De touring is een stuk beter, met een mooier dynamisch profiel in zij-aanzicht en een minder " utilitair " uitzicht dan de vorige. Al blijft voor mij een Titanium pack met grote velgen een absolute noodzaak om hem een dynamische look te geven.

Prijs-kwaliteit zal dit wel een topper zijn met een enorme binnenruimte, dynamische rij-eigenschappen ( vond de vorige voor een middenklasser al heel scherp en aangenaam sturen ) en een meer dan behoorlijke duurzaamheid.

Alleen blijft het jammer dat de restwaarde van die Ford Mondeo's zo laag is.
                                    De vorige 2 modellen kon je na 4-5 jaar telkens voor een prikje kopen, zeker als je ging vergelijken met een Volkswagen Passat. Nochtans vond ik de Mondeo nochtans de betere wagen van de 2 !

Comment

• Gezien de wachttijden en de enorme belangstelling en positieve commentaar, zal er toch wel een verhoogde vraag moeten zijn naar de Mondeo in 2de hands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                        Gezien de wachttijden en de enorme belangstelling en positieve commentaar, zal er toch wel een verhoogde vraag moeten zijn naar de Mondeo in 2de hands.
                                        Dat zou je ook verwachten van de vectra maar is toch niet het geval.

Comment

• Mondeo XR5...

Comment

Working...
                                          X