Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Ik ben gisteren naar de Ford dealer geweest om eens te kijken, ik mag namelijk een nieuwe leasewagen bestellen.

Die mannen (Deckx in Mol of Balen, wat is dat daar juist) wisten me te vertellen dat de levertermijn ondertussen zo'n 4 à 5 maanden bedraagt wegens overdonderend succes van de Mondeo!!!

De mijne is een week geleden besteld (ook leasing) en de levering is voorzien op 20/09. Een kleine 3 maanden dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
      Maar mits wat geluk zit er al een alu-style-blok standaard in de ghia
      Ford is er zich van bewust dat die plastieken boom een afknapper is, en ze gaan dat ook veranderen. Momenteel liggen er 3000- stuks klaar die ze zullen plaatsen (anders moeten ze die wegsmijten).
      Dit heb ik gehoord via niet super betrouwbare bron, maar het lijkt me mogelijk.
      het blijft een hout-look, maar vanaf productie 3 september wordt het van hetzelfde materiaal als het donker hout van de ford galaxy

iéts beter dus

Comment

• zo dus?:

Niet echt veel beter vind ik

Comment

• Dat gaat er al veel beter uitzien!
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• je moet ervan houden maar ik vind hout zowiezo niet echt mooi,behalve bij de lexus gs.

Is er serieus 5 maanden levertijd op?
            Zou de leasemaatschappij geen auto's uit voorraad van bij ford zelf kunnen leveren?

Comment

• levertijden voor nieuwe mondeo zijn nog steeds 3 maand (beetje meer voor de 2 liters)
              de s-max en galaxy daarentegen, die zien tegen een 5/6 maand aan

Comment

• Weet iemand of de nieuwe mondeo gaat komen met een glazen dak zoals de S-max er één heeft als optie. In de optielijst staat voorlopig nog een streepje maar gaat het glazen dak in de toekomst verkrijgbaar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                  levertijden voor nieuwe mondeo zijn nog steeds 3 maand (beetje meer voor de 2 liters)
                  de s-max en galaxy daarentegen, die zien tegen een 5/6 maand aan
                  jeuj.

Comment

• slachtoffer van zijn eigen succes
                    neem het hem ni kwalijk

(en wees blij met je gordijnen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      jeuj.
                      Heb je eigenlijk nog reaktie gekregen van Ford na je telefoontje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        slachtoffer van zijn eigen succes
                        neem het hem ni kwalijk

(en wees blij met je gordijnen)
                        gij kieken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Heb je eigenlijk nog reaktie gekregen van Ford na je telefoontje?
                          ford steekt de fout bij van dealer, wegens verkeerde bestelling. Ze komen dus niet tussen. en de dealer wil geen nieuwe ruiten steken.
                          twas deze houden of een nieuwe bestellen. ik heb (waarschijnlijk verschoot hij) gekozen voor optie 2. over een eventuele bijkomende korting zijn we nog aan het discussieren.

Comment

ford steekt de fout bij van dealer, wegens verkeerde bestelling. Ze komen dus niet tussen. en de dealer wil geen nieuwe ruiten steken.
                            twas deze houden of een nieuwe bestellen. ik heb (waarschijnlijk verschoot hij) gekozen voor optie 2. over een eventuele bijkomende korting zijn we nog aan het discussieren.
                            Dus hij is geleverd zonder de verdonkerde ruiten? En optie 2 is opnieuw een 3-tal maanden wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Dus hij is geleverd zonder de verdonkerde ruiten? En optie 2 is opnieuw een 3-tal maanden wachten?
                              yep

12345

Comment

Ruiten laten verduisteren kost maar 250 euro dan moet er toch iets te regelen zijn.

Comment

sorry brillemans, maar ik verklaar je gek

je zit hier zo lang te wachten en af te tellen, als je nu die auto afhaalt en ergens binnenbrengt voor de ruiten te coaten heb je hem morgen terug gelijk je hem wou.... neen, nu ga je nog een maandje of 4 gaan wachten

zeg gewoon dat jij de ruiten laat coaten, en hij betaalt... daar moét die dealer toch mee akkoord gaan? Indien nee is het een kütdealer

Comment

• Blijkbaar zijn de lanceringsprijzen vanaf einde deze maand afgelopen. Dus geen korting meer op de packs en een prijsstijging met ingang van 1/8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

sorry brillemans, maar ik verklaar je gek

je zit hier zo lang te wachten en af te tellen, als je nu die auto afhaalt en ergens binnenbrengt voor de ruiten te coaten heb je hem morgen terug gelijk je hem wou.... neen, nu ga je nog een maandje of 4 gaan wachten

zeg gewoon dat jij de ruiten laat coaten, en hij betaalt... daar moét die dealer toch mee akkoord gaan? Indien nee is het een kütdealer
                                      ik heb mijn vragen bij coatings die niet van fabrieksaf gedaan zijn. en folie's moet ik zowiezo niet hebben.
                                      tzou veel gemakkelijker zijn mocht de dealer men wagen terugsturen naar ford en daar de originele verduisterde ruiten laten inzetten. Maar blijkbaar wil hij daar niet van weten? omdat ford niet tussenbeide komt in de kosten (terwijl de optie 260€ kost, dus pakweg 130€ voor de dealer) Dat hij dan maar een nieuwe besteld.
                                      ik moet originele verduisterde ruiten van ford hebben. en als ik hem moet herbestellen moet het aan dezelfde prijs zijn, plus een extra zoals parkeersensoren.

Comment

ik heb mijn vragen bij coatings die niet van fabrieksaf gedaan zijn. en folie's moet ik zowiezo niet hebben.
                                        tzou veel gemakkelijker zijn mocht de dealer men wagen terugsturen naar ford en daar de originele verduisterde ruiten laten inzetten. Maar blijkbaar wil hij daar niet van weten? omdat ford niet tussenbeide komt in de kosten (terwijl de optie 260€ kost, dus pakweg 130€ voor de dealer) Dat hij dan maar een nieuwe besteld.
                                        ik moet originele verduisterde ruiten van ford hebben. en als ik hem moet herbestellen moet het aan dezelfde prijs zijn, plus een extra zoals parkeersensoren.
                                        it's your car, maar ik zou er dan wel wat meer bij proberen te krijgen dan enkel een paar dwaze sensoren...

Stel dat jij nu een auto nodig had, en voor 3 à 4 maand een auto moest gaan huren... dat kost je een pak meer dan parkeersensoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          it's your car, maar ik zou er dan wel wat meer bij proberen te krijgen dan enkel een paar dwaze sensoren...

Stel dat jij nu een auto nodig had, en voor 3 à 4 maand een auto moest gaan huren... dat kost je een pak meer dan parkeersensoren
                                          tzal voor de dealer ook duurder uitkomen ipv de ruiten te vervangen.
                                          want ik wil extra korting en een vervangwagen van als er een vrijkomt.

Comment

Working...
                                          X