Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er knap uit, wel even wennen aan tellerpartij...
Was ik direct aan gewoon. En enkel en alleen bij de titaniums. De andere versies krijgen gewone tellers, zonder kleurenscherm.
Ze zijn er zo content mee dat de nieuwe lichting S-maxen in titaniumversie ook dat dashboard krijgen. nu plaatsen ze het zelfs gewoon over, maar past het niet 100%.
ik vind die tellers maar niks. Voor 't overige ziet het er netjes uit, enkel heeft de middenconsole iets te veel alu inleg. Nu lijkt het wel een ALU dashbord met zwarte inleg.
*fons, we zijn die tellers ver de naftbak en den temperatuur vergeten, wa moek ik daarmee doeng?*
**oeweetekikdanaai? Stekt ze woar dat er pluits is aaaj**
*okeeej*
zalig
Het interieur heb ik nog niet kunnen zien, maar ik al wel enkele nieuwe mondeo's zien rijden en ik moet zeggen dat ik het een knappe wagen vind. De break vind ik wel iets mooier, bij de gewone sedan komt de koffer mij iets te hoog.
Bij autoconstructeur Ford in Genk is vandaag de vier miljoenste Ford Mondeo van de band gerold. Algemeen directeur Guy Martens van Ford Genk nam die gelegenheid te baat om de nieuwe wagen persoonlijk aan zijn nieuwe eigenaar te overhandigen en om hem een blik achter de schermen van de Genkse Fordfabrieken te gunnen.
ik ben gisteren naar een ford garage geweest in aalst
en ik moet zeggen die clipper dat daar binnenstond
was echt af
ik heb eens prijsofferte laten maken
alles full option zonder navigatie 29.700 ongeveer en 30700 met navigatie
voor de 2.0 140pk versie
de clipper stond naast de hatch
en ik moet zeggen veel plek in beide koffers
maar van koetswerk geef me toch maar die clipper
ik zoek fotos van de clipper in het wit maar vind er nergens geen
ik zou kiezen tussen wit zwart of een andere mooie kleur
maar moet het zien op fotos
ik had bijna een testrit
tot de man of vrouw met de testwagen wou over rijden en iemand in de achterflank van de mondeo hatch reed
spijtig want het was een mooie wagen
Comment