Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren mijn eerste gezien. Het was wel in de vluchte, want ik had het te laat door. Zag er wel goed uit, een grijze is in ieder geval knapper dan die groene van AX.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      ow had me mislezen. Dacht dat je een 100pk sterke mondeo trend besteld had.

jij hebt dus een 1.8 titanium besteld?
      toen ik de bestelling doorgaf bestond deze nog niet. Weet je ongeveer de normale verkoopprijs? En heeft deze ook een 6-bak of een 5-bak?

Tja die blauwe ruiten. smaken en kleuren. thuis hebben ze mercedesen gehad met de blauwe ruiten (avantgarde) en daar zag je dat wel goed. Ik trek het me weinig aan welke kleur ze zijn, als ze ze maar kunnen tinten. Op de titanium kan je immers optioneel geen verdonkerde ruiten krijgen door dat blauwe glas. Toch heb ik de optie aangevinkt en hebben ze ze aanvaard.

Je moet idd goed afwegen welke korting het beste is. en alle opties apart gaan kopen zou idd zot zijn.

Inderdaad, 100 pk zou voor een mondeo echt te plat zijn!
      dus :
      mondeo 1.8 125pk tdci met 6-bak, 5 deurs, titanium een-heel-klein-beetje-blue-maar-ale-vooruit + metaallak + mp3 upgrade + zonneschermen = 26510 euro catalogus
      - 20% ford familiekorting is 21208 euro.
      toen de verkoper die prijs opschreef leunde hij relaxed en zeker van zijn stuk achterover in zijn stoel en keek glimlachend toe hoe ik kwijlend van de mijne viel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jiskefet Bekijk Berichten
        Inderdaad, 100 pk zou voor een mondeo echt te plat zijn!
        dus :
        mondeo 1.8 125pk tdci met 6-bak, 5 deurs, titanium een-heel-klein-beetje-blue-maar-ale-vooruit + metaallak + mp3 upgrade + zonneschermen = 26510 euro catalogus
        - 20% ford familiekorting is 21208 euro.
        toen de verkoper die prijs opschreef leunde hij relaxed en zeker van zijn stuk achterover in zijn stoel en keek glimlachend toe hoe ik kwijlend van de mijne viel
        mijn prijs.
        2.0tdci 140pk titanium blue met x-pack + verdonkerde ruiten + 18inch
        totaalprijs met korting af: 26.000€

Comment

mijn prijs.
          2.0tdci 140pk titanium blue met x-pack + verdonkerde ruiten + 18inch
          totaalprijs met korting af: 26.000€
          Wanneer heb je'm?
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
            Wanneer heb je'm?

sst, Cedrick, wrijf het er niet nog eens in

Comment

• augustus. dus 1 augustus bel ik direct naar de garage.

maar hopelijk vroeger.

Nuja als de kever gemaakt is kan ik weer voort. tis gewoon nu dat het wat lastig is.

Comment

maar hopelijk vroeger.

ik hoop het voor jou, maar in ieder geval : ze is het wachten waard, zeker met dat X-pack.

Comment

• bandenrepair kit

Gisteren vertelde mijn dealer me dat alle mondeo's die nu en "tot fabriekssluiting" geleverd worden een thuiskomer reservewiel meekrijgen ipv van een repar kit zoals eerst was aangekondigd.

ik wist niet dat de fordfabriek in genk een collectieve vakantiesluiting heeft - als ie dat bedoelde - maar soit, thuiskomer dus.

Comment

• liever de repairkit voor mij. die compressor kan je voor veel zaken gebruiken.

Comment

liever de repairkit voor mij. die compressor kan je voor veel zaken gebruiken.
                      maar niet om een gescheurde band te repareren nadat je er mee tegen een stoeprand bent gereden (al overkomt me dat nooit )

Comment

maar niet om een gescheurde band te repareren nadat je er mee tegen een stoeprand bent gereden (al overkomt me dat nooit )
                        op al die jaren dat ik al rij heb ik nog maar 1 keer een kapotte band gehad. twas dan nog vandalisme en er waren er 2 stuk. Dus kan kon ik met één reservewiel toch niet oplossen.

Comment

• uit de standaard : "fabriekshal Ford Genk stort in door zware regenval"

Ja lap

Comment

• Ah... nu snap 'k waarom al die brandweerwagens van Hasselt naar Genk reden !
                            Maar 't heeft 'ier dan ook wel vies gebliksemd !
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Ja lap

Zo erg is het allemaal niet Het is enkel een klein gedeelte van de pershal die ingestort is, ik verwacht dat de productie zo goed als geen hinder zal ondergaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                Zo erg is het allemaal niet Het is enkel een klein gedeelte van de pershal die ingestort is, ik verwacht dat de productie zo goed als geen hinder zal ondergaan
                                Pfiew... 'k heb ook al gehoord dat er geen gewonden zijn en zo, da's ook al iets.
                                Maar 'k heb in 't terugkeren naar huis vandaag wel redelijk veel brandweerwagens zien rijden. Eén richting Herk-De-Stad, twee richting Eindhoven, en twee richting Genk/Diepenbeek... voor op een half uurke kan dat al tellen. Maar 't had dan ook ff zeer vies gedaan en ik heb menig rioolroosterken gezien dat 't niet meer kon slikken... niet altijd 't ergste denken.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Door de instorting ligt de productie in de B-hal, dit is de assemblagehal, stil. Alle 2.000 werknemers van Ford mogen naar huis.

'We hebben absolute zekerheid dat er geen gewonden zijn. De materiële schade is enorm. Er is een gat van 250 vierkante meter geslagen', aldus Gabriëls. De Limburgse stad kreeg vrijdagavond te maken met een enorme wolkbreuk.

Comment

• kheb het ook gehoord.
                                    Eerst vertraging door de staking van toeleveranciers.
                                    Dan vertraging door uitstel.
                                    Nu vertraging door die instorting?

ik ga xenons vragen als tegemoetkoming.

Comment

• handleiding

en hier : http://fordfcsd.wunderman.be/NL/Hand...nl_12_2006.pdf
                                      is de manual.

Het belangrijkste : linkse pedaal is koppeling, het middelste de rem, en het rechtse de gas.

de volledige folder staat onderstussen ook online

Comment

• jawadedade.
                                        zo'n boek. zitten serieus wat snufjes op die je goed gaat moeten lezen. De geheugenfuncties van de zetel en spiegels is wel knap.

Comment

• Ben gaan kijken naar de Mondeo. In feite krijg je toch wel zeer veel waar voor je geld. Als je ziet wat je voor dezelfde prijs maar hebt bij bv. BMW ...
                                          En met Titanium Pack is hij nog knap ook. In tegenstelling tot wat ik verwachtte, vind ik de gewone vijfdeurs knapper dan de break.
                                          Ik heb er eens ingezeten, en de binnenruimte is vrij groot, ook achteraan. Verder vielen ook de sportieve zetels van het Titanium Pack en de redelijk hoog geplaatste versnellingspook me op. In feite zit je nog vrij sportief in die wagen.
                                          Het komt er in feite op neer dat je de gewone vijfdeurs met bovenvernoemd pack en metaalkleur in 2.0 TDCI momenteel hebt voor een goeie 27.000 € (het pack zelf is gratis bij de lancering).
                                          Als grote gezinswagen binnen deze prijsklasse, zou ik zo'n wagen eigenlijk nog wel zien zitten, al zou ik er toch graag een sportievere wagen naast hebben.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X