Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
    Zuper,
    mijn sportback 2.0TFSI quattro net op tijd gekocht :-)
    23 maart 2007 :-)
    want ik vermoed dat die slecht scoort op de CO2-norm.
    de 150pk versie 166
    de 200pk versie 185
    dus dit jaar mag je nog 75% inbrengen
    vanaf volgend jaar nog 70%
    Valt nog goed mee dus. Men coupé ging naar 60%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Ze maken er sinds vandaag (denk ik) al volop reclame over op de radio. Ik wist niet eens dat hij al uit was.
      Zijn er zaterdag toevallig opendeurdagen? Anders ga ik dan eens kijken.
      Gisteravond al spot op tv gezien. Zaterdag (en zondag ook geloof ik) te bezichtigen in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        zaag toch allemaal niet. Ik moet m'n auto's 100% zelf financieren. Geen aftrek, geen voordeel.
        Er is toch nog een voordeel aan: je kiest met wat je wil rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          de 150pk versie 166
          de 200pk versie 185
          dus dit jaar mag je nog 75% inbrengen
          vanaf volgend jaar nog 70%
          Valt nog goed mee dus. Men coupé ging naar 60%
          dat valt idd nog goed mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            staan daar nu een hele hoop Hyundai's op de parking van ford?
            Stefanus, ik ben de oorspronkelijke fotograaf van bovenstaande pics.
            Deze zijn genomen op de stockage parking bij ons op de firma.. En daar staat idd ook Kia & Hyundai

Mvg,
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
              Ze maken er sinds vandaag (denk ik) al volop reclame over op de radio. Ik wist niet eens dat hij al uit was.
              Zijn er zaterdag toevallig opendeurdagen? Anders ga ik dan eens kijken.

Yep

Comment

• ja? dan ga ik zondag na het stemmen eens binnenspringen.
                ik dacht dat aalst een zwarte titanium met x-pack staan had.

Comment

• Ik ga ook kijken. Ik kan tenslotte toch niet fietsen. Het is nu al tien weken dat ik stil lig door knieproblemen, en wat is er dan leuker dan naar auto's te gaan gapen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Toch knappe wagen hoor die nieuwe mondeo. Ben echt verschoten. Sterke vooruitgang ivm de vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478 Bekijk Berichten
                      Toch knappe wagen hoor die nieuwe mondeo. Ben echt verschoten. Sterke vooruitgang ivm de vorige.
                      De voorkant is echt prachtig!! Maar de achterkant van de wagen is gewoon lelijk ...
                      Dit is zo bij vele nieuwere modellen!

Comment

• zijn jullie zeker dat het zaterdag en zondag opendeurdag is bij de dealers? er staat niets van vermeld op de ford site en de mondeo mini-site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          zijn jullie zeker dat het zaterdag en zondag opendeurdag is bij de dealers? er staat niets van vermeld op de ford site en de mondeo mini-site
                          Affirmatief

Ik kom net van bij Cegeac te Brussel waar de lancering van de nieuwe Mondeo gevierd werd evenals de opening van hun nieuwe showroom...

Uit een gesprek met de mensen van Ford blijkt dat er krachtigere diesels op komst zijn... Zo zou de 2.2TDCI als eerste volgen en wordt de kans groot geacht dat de 2.4TDCI eveneens gelanceerd wordt (5 cyl Volvo diesel). De 2.7TDCI V6 diesel zit er echter niet dadelijk in...

Een dezer staat een uitgebreide testrit op het programma

Het is en blijft een knappe wagen met een degelijk afwerkingsniveau... Alleen heeft de nieuwe Mondeo echt wel nood aan grote velgen...

Comment

• ik ben gisterenavond naar mijn dealer geweest. De X-packs zijn blijkbaar erg in trek nieuwe bestellingen zijn al voor september, maar titaniums zonder X-pack worden al geleverd - de mijne over een week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                              zijn jullie zeker dat het zaterdag en zondag opendeurdag is bij de dealers? er staat niets van vermeld op de ford site en de mondeo mini-site
                              Heb publiciteit van Ciac - Gent gezien in de Streekkrant dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Heb publiciteit van Ciac - Gent gezien in de Streekkrant dacht ik.
                                als het van de lokale dealers afhangt dan vrees ik hier in Z-W Vlaanderen pech te hebben, ze zijn dicht zondag... spijtig, net dan dat ik tijd heb om eens binnen te wippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jiskefet Bekijk Berichten
                                  ik ben gisterenavond naar mijn dealer geweest. De X-packs zijn blijkbaar erg in trek nieuwe bestellingen zijn al voor september, maar titaniums zonder X-pack worden al geleverd - de mijne over een week
                                  Waarom geen x-pack genomen?
                                  Als je wagen nu geleverd wordt was je bij de snelle bestellers en dan was dat pack gratis.
                                  als particulier toch, bedrijven moesten betalen maar dat was ocharme 600€.
                                  Want nu heb je gewone 16inch velgen, geen meedraaiende koplampen (die toch een mooier beeld geven bij vooraanzicht qua design), geen MP3, geen electrische spiegels,.....

Comment

Waarom geen x-pack genomen?
                                    Als je wagen nu geleverd wordt was je bij de snelle bestellers en dan was dat pack gratis.
                                    als particulier toch, bedrijven moesten betalen maar dat was ocharme 600€.
                                    Want nu heb je gewone 16inch velgen, geen meedraaiende koplampen (die toch een mooier beeld geven bij vooraanzicht qua design), geen MP3, geen electrische spiegels,.....
                                    Dat gratis X-pack gold niet als je ford familie korting hebt
                                    ik heb nu een ford focus tdci 100pk trend met een pack (manuele airco enzo). Met wat ik volgende week - hopelijk - heb ben ik ongelofelijk mee vooruit en ongelofelijk tevreden. En dat voor verbijsterend weinig geld
                                    mp3 speler heb ik er wel bijgenomen, plus de onvermijdelijke metaal lak (tonic, ik ben eens benieuwd of die ongebruikelijke kleur me echt gaat bevallen - zilvergrijs en zwart vind ik het mooiste maar hier in de limburg rijdt iedereen met zilvergrijs en zwart rond en ik ben het beu gezien) en plus - ho ho ho - ingebouwde zonneschermen achter.

Hebben jullie dat blauw getint glas van de titanium al bemonsterd?
                                    ik heb er gisteren niet veel blauw ingezien - of misschien ben ik kleurenblind geworden.

en ela, ik heb wel elektrische spiegels he, en verwarmd ook alstublieft, dankuwel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jiskefet Bekijk Berichten
                                      Dat gratis X-pack gold niet als je ford familie korting hebt
                                      ik heb nu een ford focus tdci 100pk trend met een pack (manuele airco enzo). Met wat ik volgende week - hopelijk - heb ben ik ongelofelijk mee vooruit en ongelofelijk tevreden. En dat voor verbijsterend weinig geld
                                      mp3 speler heb ik er wel bijgenomen, plus de onvermijdelijke metaal lak (tonic, ik ben eens benieuwd of die ongebruikelijke kleur me echt gaat bevallen - zilvergrijs en zwart vind ik het mooiste maar hier in de limburg rijdt iedereen met zilvergrijs en zwart rond en ik ben het beu gezien) en plus - ho ho ho - ingebouwde zonneschermen achter.

Hebben jullie dat blauw getint glas van de titanium al bemonsterd?
                                      ik heb er gisteren niet veel blauw ingezien - of misschien ben ik kleurenblind geworden.

en ela, ik heb wel elektrische spiegels he, en verwarmd ook alstublieft, dankuwel
                                      100pk? voor een clipper of een sedan?
                                      ik heb met een 1.8 benzine gereden en die was tam.
                                      ik bedoelde electrisch inklapbare spiegels.

Comment

100pk? voor een clipper of een sedan?
                                        ik heb met een 1.8 benzine gereden en die was tam.
                                        ik bedoelde electrisch inklapbare spiegels.
                                        5 deurs. Alles is relatief natuurlijk, een focus weegt een stuk minder dan een mondeo, dus 100pk is al wat. Voldoende voor mij.
                                        ik heb een 1,8 125pk besteld - dat zal ook wel voldoende zijn voor mij, maar ik verwacht niet veel meer dan mijn focus.
                                        Elektrisch inklapbare spiegels daar wil ik nu echt niet meer voor betalen, maar veel - klapperdeklap - plezier ermee
                                        ik vond de keyless entry en start van de pack wel leuk, maar niet voor de prijs van 4000 euro (de ford familie korting ongeveer)
                                        nee, dat kan onze bruine niet trekken

maar wat vindt jij nu van dat blauw getint glas?

Comment

• ow had me mislezen. Dacht dat je een 100pk sterke mondeo trend besteld had.

jij hebt dus een 1.8 titanium besteld?
                                          toen ik de bestelling doorgaf bestond deze nog niet. Weet je ongeveer de normale verkoopprijs? En heeft deze ook een 6-bak of een 5-bak?

Tja die blauwe ruiten. smaken en kleuren. thuis hebben ze mercedesen gehad met de blauwe ruiten (avantgarde) en daar zag je dat wel goed. Ik trek het me weinig aan welke kleur ze zijn, als ze ze maar kunnen tinten. Op de titanium kan je immers optioneel geen verdonkerde ruiten krijgen door dat blauwe glas. Toch heb ik de optie aangevinkt en hebben ze ze aanvaard.

Je moet idd goed afwegen welke korting het beste is. en alle opties apart gaan kopen zou idd zot zijn.

Comment

Working...
                                          X