Even wat gespeeld:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Mondeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenJa voor mij ook een Titanium als ik er ene moest kopen. En thans zegt mijn pa dat er veel meer ghia's gemaakt worden dan Titanium's dus blijkbaar vinden de klanten het toch wel geslaagd. Smaken en kleuren hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenEven wat gespeeld:
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.
Ze hadden beter van dat 'donkerkleurig' hout gepakt, van dat donkergrijs. Had veel klassevoller geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.
Ze hadden beter van dat 'donkerkleurig' hout gepakt, van dat donkergrijs. Had veel klassevoller geweest.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
nog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtennog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.
Ze hadden beter van dat 'donkerkleurig' hout gepakt, van dat donkergrijs. Had veel klassevoller geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenZo ziet het er al een stuk beter uit ja!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtennog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:
Zou me niks verwonderen moest dat na 2 jar opeens beschikbaar zijn op de gefacelifte versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbralooooooooo!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenEen lelijk interieur blijft een lelijk interieur. Daar kan zelfs bralo niets aan veranderen
de santa heb ik niet genomen puur door zijn namaakplastiekenhoutdesign.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenEen lelijk interieur blijft een lelijk interieur. Daar kan zelfs bralo niets aan veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbol het is af gij.
de santa heb ik niet genomen puur door zijn namaakplastiekenhoutdesign.
Comment
Comment