Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even wat gespeeld:
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
      Ja voor mij ook een Titanium als ik er ene moest kopen. En thans zegt mijn pa dat er veel meer ghia's gemaakt worden dan Titanium's dus blijkbaar vinden de klanten het toch wel geslaagd. Smaken en kleuren hé...
      Zal veel te maken hebben met de leasing. Want bij de ghia krijg je een ingebouwde gps bij. en dat nemen veel leasingmaatschappijen.

Comment

• Waar blijven trouwens die foto's!!!!!

Comment

• 'k heb er hierboven net eentje gepost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Even wat gespeeld:
            Ik las net in autoweek over het afschuwelijke hout ... Ze hebben niet overdreven!
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• 't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.

Ze hadden beter van dat 'donkerkleurig' hout gepakt, van dat donkergrijs. Had veel klassevoller geweest.

Comment

't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.

Ze hadden beter van dat 'donkerkleurig' hout gepakt, van dat donkergrijs. Had veel klassevoller geweest.
                Probleem is dat ge in een Passat geen hout hoeft te nemen, maar dat de mondeo in Ghia uitvoering standaard van dat plastiekhout heeft ...
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• ah, op die manier,ja.

Comment

• nog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

nog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:
                      Zo ziet het er al een stuk beter uit ja!
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• bralooooooooo!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          bralooooooooo!!!
                          Present

Comment

't is echter in een passat niet veel beter. De inleghoutperiode is gewoonweg voorbij. Overal duiken er element in alu op en dat hout gaat daar gewoonweg niet mee samen.

Passat met hout is lelijk vind ik persoonlijk... Heb onlangs een Highline zien staan met dezelfde interieurkleur als de mijne, maar met houtinleg. Kan mij absoluut niet bekoren, zou er geen geld willen aan geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                              Zo ziet het er al een stuk beter uit ja!
                              Ja, inderdaad. Op eerdere foto ziet het er bijzonder 'cheap' uit...

Comment

nog wat gespeeld, lijkt me beter uit te komen zo:

Zou me niks verwonderen moest dat na 2 jar opeens beschikbaar zijn op de gefacelifte versie

Comment

bralooooooooo!!!
                                  Een lelijk interieur blijft een lelijk interieur. Daar kan zelfs bralo niets aan veranderen

Comment

Een lelijk interieur blijft een lelijk interieur. Daar kan zelfs bralo niets aan veranderen
                                    bol het is af gij.
                                    de santa heb ik niet genomen puur door zijn namaakplastiekenhoutdesign.

Comment

IRL valt het wel beter mee dan op foto...

Comment

bol het is af gij.
                                        de santa heb ik niet genomen puur door zijn namaakplastiekenhoutdesign.
                                        Is dat zoiets zoals in de bovenstaande fords ligt?

Comment

• conclusie: geen hout nemen in de mondeo (zit dat er op bepaalde versies standaard op, woeps )
                                          net zoals in de s-max: alu vind ik wel iets hebben, al vrees ik voor demoderingsverschijnselen

Comment

Working...
                                          X