Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie G30
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedDe versnellingsbak werd een 8-traps geloof ik ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Awel ik verschiet daarvan... Dacht dat die ruim over de 10 liter zou gaan. Hoeveel pk is dat ? 340 ? En koppel, weet je dat ?
De gegevens van de site hierboven kloppen niet volledig. Deze zijn van de pre facelift F01. de face lift iis nog een stukje efficienter geworden.Last edited by skremar; 01/09/2017, 07:08.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe 6 GT is iets voor u...
Leave a comment:
-
Guest repliedDe 6 GT is iets voor u...
Leave a comment:
-
Guest repliedKleiner, dan denk ik aan 3GT, X4 of zoiets. Maar afwachten of de vering dan wel soepel genoeg is. Wil geen harde auto op de weg. Rij nu ook altijd in comfortstand.
Leave a comment:
-
Mooi resultaat voor de benzine. Vooral in de hernemingen. Ma ja, de pk's zijn er hee. Verschil in verbruik zou voor mij maar een 2 tot max 3 liter zijn, voortgaande op de ervaringen hierboven. Zou gerust een opvolger kunnen zijn deze motor, maar dan wel in een kleiner koetswerk. Binnen enkele jaren koop ik kleinere wagen...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Awel ik verschiet daarvan... Dacht dat die ruim over de 10 liter zou gaan. Hoeveel pk is dat ? 340 ? En koppel, weet je dat ?
g11: http://www.zeperfs.com/duel6086-6114.htm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichtenvlot gereden 740i van 09/2014 momenteel 96000km en een verbruik van gemiddeld 9,5l. zeer goed te doen.
Leave a comment:
-
vlot gereden 740i van 09/2014 momenteel 96000km en een verbruik van gemiddeld 9,5l. zeer goed te doen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Gemiddeld 8,8L
Enkel stad 12,3
Heb nu niet bepaald een ei onder mijn voet.
Mijn M3 doet 11,2L enkel stad, wat een zuinige kar
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hoeveel verbruik je gemiddeld ? Ben wel benieuwd hiernaar...
Enkel stad 12,3
Heb nu niet bepaald een ei onder mijn voet.
Mijn M3 doet 11,2L enkel stad, wat een zuinige kar
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenJep idd ik heb de N55 3.0 in de F10. Zo veel duurder is dat niet in gebruik, en ik heb de wagen nu 2 jaar en 6 maand. Tenzij je veel kilometers doet natuurlijk. In stadsverkeer lust die wel een litertjemaar bon who cares als je niet teveel kilometers doet. Maar een dikke diesel zou ik niet vies van zijn, enkel moest ik echt veel kilometers doen dan. Is een andere beleving wel.
Leave a comment:
-
Jep idd ik heb de N55 3.0 in de F10. Zo veel duurder is dat niet in gebruik, en ik heb de wagen nu 2 jaar en 6 maand. Tenzij je veel kilometers doet natuurlijk. In stadsverkeer lust die wel een litertjemaar bon who cares als je niet teveel kilometers doet. Maar een dikke diesel zou ik niet vies van zijn, enkel moest ik echt veel kilometers doen dan. Is een andere beleving wel.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Foute formulering toch denk ik. Natuurlijk is dieselkoppel te apprecieren. Maar met sommige benzinemotoren heb je beideIk begrijp perfect dat verbruik voor sommige mensen belangrijk is, zeker als je veel kilometers moet doen. Aangezien ik maar 12K per jaar doe, zal het me aan m'n reet roesten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichtenstiller, soepeler, beter afgewerkt, net een salon...Last edited by order66; 30/08/2017, 15:04.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenToch nog iemand die het dieselkoppel weet te apprecierenIk begrijp perfect dat verbruik voor sommige mensen belangrijk is, zeker als je veel kilometers moet doen. Aangezien ik maar 12K per jaar doe, zal het me aan m'n reet roesten
Last edited by order66; 30/08/2017, 15:02.
Leave a comment:
-
Guest repliedToch nog iemand die het dieselkoppel weet te apprecieren
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEn waarom eerder een d dan i, co gerelateerd of verbruik?
Leave a comment:
Leave a comment: