Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 3008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

This is the all-new 2016 Peugeot 3008 which has been revealed today. We have been given a very early look at this new SUV which goes on sale in November. Tra...
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Last edited by kevin_krystofiak; 25/05/2016, 18:27.

Comment

Breaking news coverage for car buyers and auto enthusiasts with spy shots, reviews, auto shows, offbeat stories and more at Carscoops.
        Last edited by kevin_krystofiak; 25/05/2016, 18:30.

Comment

We attended the launch of the new Peugeot 3008 in Paris. After listening to the press conference and taking a… Read more »

Comment

Aan het uiterlijk te zien zou je denken dat hij getekend is op een vroege maandagmorgen, maar dat interieur is toch wel erg knap! Ben benieuwd of dit een nieuw adem zal zijn voor Peugeot.
            Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
            Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
            (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

rood staat hem wel

Comment

hoera weeral zo'n SUV die niet off road kan en het zicht belemmerd van de mensen die een auto zitten.
                ik kan echt niet wachten tot die hype over is
                lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  hoera weeral zo'n SUV die niet off road kan en het zicht belemmerd van de mensen die een auto zitten.
                  Heb het ook wel een beetje gehad me die SUV's. En meestal zijn ze dan nog niet ruimer dan een gewone wagen. Gewoon hoger en lomper.
                  Mooie wagen, maar zal het nooit moeten hebben. Kost ook meer op alle vlakken.

Comment

waarom moet dat design van sommige nieuwe auto's toch altijd zo ver gezocht zijn. Bulten, lijnen, groeven, hoeken, een ledstrip daar, een ledstrip ginder... pfff, denk dat ik oud word (ieder zijn goesting natuurlijk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      Ik kan niet wachten tot dat gezeik over die hype over is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                        Amai. Impressed.
                        Hopelijk wordt hij niet ineens veel duurder.

Is er eigenlijk nog geen sprake van een nieuwe 5008?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                        Ze zouden beter bij PSA eens beginnen nadenken over een volwaardige SUV zoals destijds de 4008 en de C-Crosser. Nu ja, het waren vermomde mitsubishi's, maar heb super graag met de C-Crosser gereden.

Een auto kan nooit te groot zijn, wel te klein

Comment

De 4007 bedoel je waarschijnlijk, dat was de outlander en de c crosser. De 4008 is eigenlijk een m asx. Je hebt we gelijk. Zoiets mis ik ook in het gamma. De 4008is veel te klein en in mijn ogen geen volwaardige vervanger van de 4007.

Last edited by metalpe; 27/05/2016, 16:40.

Comment

De C-Crosser, waren wij enorm tevreden van. Heel klein beetje spijt dat ik hem niet overgekocht heb van mijn papa.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Ik ken weinig mensen die niet tevreden waren van hun Mitsubishi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                Heb het ook wel een beetje gehad me die SUV's. En meestal zijn ze dan nog niet ruimer dan een gewone wagen. Gewoon hoger en lomper.
                                Mooie wagen, maar zal het nooit moeten hebben. Kost ook meer op alle vlakken.
                                Awel, ben na 2 SUV voor pipo di rupo terug naar gewone wagens moeten gaan en
                                mis de SUV's nog elke dag. Nooit ergens last van gehad, maar met die gewone wagen last in mij bekken en mijn rug. Hopelijk de volgende keer terug een SUV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                  De 4007 bedoel je waarschijnlijk, dat was de outlander en de c crosser. De 4008 is eigenlijk een m asx. Je hebt we gelijk. Zoiets mis ik ook in het gamma. De 4008is veel te klein en in mijn ogen geen volwaardige vervanger van de 4007.

idd, de 4007

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Awel, ben na 2 SUV voor pipo di rupo terug naar gewone wagens moeten gaan en
                                    mis de SUV's nog elke dag. Nooit ergens last van gehad, maar met die gewone wagen last in mij bekken en mijn rug. Hopelijk de volgende keer terug een SUV.
                                    Dan zou ik eigenlijk ook naar een SUV moeten gaan want zit ook met een slechte rug? Met de nieuwe MX-5 een serieus verkeerde keuze gemaakt dan toch... NOT! Ik verkies rijplezier boven comfort en gemak. En aangezien ik toch meestal alleen in de auto zit en geen kinderen heb.

Comment

Zoals ge zegt, ge kiest voor rijplezier. Daarom dat ik voor het comfort en rijplezier van een SUV kies :-). Ik doe 60000km per jaar en wil nog graag rondwandelen als ik met pensioen ga ;-). Maar ik het het geluk dat een suv mij het meeste rijplezier geeft en is dat comfort makkelijk meegenomen. Moest ik 10000km/jaar doen, lag dat mss anders en had ik wss niets aan mijne rug.

De enige pech die ik had was diene waalse rotzak met zijn rood strikske. :-(.

Maar ieder wat wils natuurlijk. Ooit gekeken voor ne MX5 in mijn jonge jaren eind 90's Maar was te klein voor mijn gestalte. Zetel kon ni ver genoeg naar achter en ik keek recht tegen de bovenkant van de raamkader.

In ieder geval dacht ik vroeger net zoals gij totdat mijn vader een Ford Maverick kocht waar ik soms mee reed. Maar zelf nooit in me opgekomen om zelf zoiet te kopen. Toen ik bij mijn huidige werkgever begon, hadden ze al een auto gekocht voordat ik aangenomen was en kon ik niet kiezen. Dat was nog de goeie zware Kia Sportage. Zalige wagen en wist meteen dat da het rijplezier was dat ik zocht. Geen enkele wagen had me dat voorheen gegeven.

Idem voor mijn moto's. Altijd GSXR's gereden, zelfs op circuit en toen ik eens een testrit deed op nen SMT, had ik daar 10 x meer plezier op als al mijn voorgaande moto's. En dus direct gekocht.

Smaken verschillen. Maar daarom moet ge niemand uw goesting opdringen en/of het andere afbreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Zoals ge zegt, ge kiest voor rijplezier. Daarom dat ik voor het comfort en rijplezier van een SUV kies :-). Ik doe 60000km per jaar en wil nog graag rondwandelen als ik met pensioen ga ;-). Maar ik het het geluk dat een suv mij het meeste rijplezier geeft en is dat comfort makkelijk meegenomen. Moest ik 10000km/jaar doen, lag dat mss anders en had ik wss niets aan mijne rug.

De enige pech die ik had was diene waalse rotzak met zijn rood strikske. :-(.

Maar ieder wat wils natuurlijk. Ooit gekeken voor ne MX5 in mijn jonge jaren eind 90's Maar was te klein voor mijn gestalte. Zetel kon ni ver genoeg naar achter en ik keek recht tegen de bovenkant van de raamkader.

In ieder geval dacht ik vroeger net zoals gij totdat mijn vader een Ford Maverick kocht waar ik soms mee reed. Maar zelf nooit in me opgekomen om zelf zoiet te kopen. Toen ik bij mijn huidige werkgever begon, hadden ze al een auto gekocht voordat ik aangenomen was en kon ik niet kiezen. Dat was nog de goeie zware Kia Sportage. Zalige wagen en wist meteen dat da het rijplezier was dat ik zocht. Geen enkele wagen had me dat voorheen gegeven.

Idem voor mijn moto's. Altijd GSXR's gereden, zelfs op circuit en toen ik eens een testrit deed op nen SMT, had ik daar 10 x meer plezier op als al mijn voorgaande moto's. En dus direct gekocht.

Smaken verschillen. Maar daarom moet ge niemand uw goesting opdringen en/of het andere afbreken.
                                        Oei, maar dit is Autoforum

Comment

Ik heb nooit die SUV rage begrepen . En voor de zetels moet je het zeker niet doen. Als je comfort zetels bij een sedan neemt zitten die toch ook zalig.
                                          Waarom dan een lompe auto die in iedere deftige bocht overhelt, die als je een beetje gas geeft veel meer verbruikt door zijn zeecontainerstroomlijn, waarvan de topsnelheid en acceleratie minder zijn dan vergelijkbare sedan,.. Ik ga het nooit snappen

Na iedere testrit met een SUV stap ik ontgoocheld uit, wat anderen daar leuk aan vinden???

Comment

Working...
                                          X