Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 3008
Collapse
X
-
-
Aan het uiterlijk te zien zou je denken dat hij getekend is op een vroege maandagmorgen, maar dat interieur is toch wel erg knap! Ben benieuwd of dit een nieuw adem zal zijn voor Peugeot.Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo)
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoera weeral zo'n SUV die niet off road kan en het zicht belemmerd van de mensen die een auto zitten.
ik kan echt niet wachten tot die hype over is
Mooie wagen, maar zal het nooit moeten hebben. Kost ook meer op alle vlakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoera weeral zo'n SUV die niet off road kan en het zicht belemmerd van de mensen die een auto zitten.
ik kan echt niet wachten tot die hype over is
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenAmai. Impressed.
Hopelijk wordt hij niet ineens veel duurder.
Is er eigenlijk nog geen sprake van een nieuwe 5008?
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Een auto kan nooit te groot zijn, wel te klein
Comment
-
De 4007 bedoel je waarschijnlijk, dat was de outlander en de c crosser. De 4008 is eigenlijk een m asx. Je hebt we gelijk. Zoiets mis ik ook in het gamma. De 4008is veel te klein en in mijn ogen geen volwaardige vervanger van de 4007.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met TapatalkLast edited by metalpe; 27/05/2016, 16:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenHeb het ook wel een beetje gehad me die SUV's. En meestal zijn ze dan nog niet ruimer dan een gewone wagen. Gewoon hoger en lomper.
Mooie wagen, maar zal het nooit moeten hebben. Kost ook meer op alle vlakken.
mis de SUV's nog elke dag. Nooit ergens last van gehad, maar met die gewone wagen last in mij bekken en mijn rug. Hopelijk de volgende keer terug een SUV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenDe 4007 bedoel je waarschijnlijk, dat was de outlander en de c crosser. De 4008 is eigenlijk een m asx. Je hebt we gelijk. Zoiets mis ik ook in het gamma. De 4008is veel te klein en in mijn ogen geen volwaardige vervanger van de 4007.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAwel, ben na 2 SUV voor pipo di rupo terug naar gewone wagens moeten gaan en
mis de SUV's nog elke dag. Nooit ergens last van gehad, maar met die gewone wagen last in mij bekken en mijn rug. Hopelijk de volgende keer terug een SUV.
Comment
-
Zoals ge zegt, ge kiest voor rijplezier. Daarom dat ik voor het comfort en rijplezier van een SUV kies :-). Ik doe 60000km per jaar en wil nog graag rondwandelen als ik met pensioen ga ;-). Maar ik het het geluk dat een suv mij het meeste rijplezier geeft en is dat comfort makkelijk meegenomen. Moest ik 10000km/jaar doen, lag dat mss anders en had ik wss niets aan mijne rug.
De enige pech die ik had was diene waalse rotzak met zijn rood strikske. :-(.
Maar ieder wat wils natuurlijk. Ooit gekeken voor ne MX5 in mijn jonge jaren eind 90's Maar was te klein voor mijn gestalte. Zetel kon ni ver genoeg naar achter en ik keek recht tegen de bovenkant van de raamkader.
In ieder geval dacht ik vroeger net zoals gij totdat mijn vader een Ford Maverick kocht waar ik soms mee reed. Maar zelf nooit in me opgekomen om zelf zoiet te kopen. Toen ik bij mijn huidige werkgever begon, hadden ze al een auto gekocht voordat ik aangenomen was en kon ik niet kiezen. Dat was nog de goeie zware Kia Sportage. Zalige wagen en wist meteen dat da het rijplezier was dat ik zocht. Geen enkele wagen had me dat voorheen gegeven.
Idem voor mijn moto's. Altijd GSXR's gereden, zelfs op circuit en toen ik eens een testrit deed op nen SMT, had ik daar 10 x meer plezier op als al mijn voorgaande moto's. En dus direct gekocht.
Smaken verschillen. Maar daarom moet ge niemand uw goesting opdringen en/of het andere afbreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZoals ge zegt, ge kiest voor rijplezier. Daarom dat ik voor het comfort en rijplezier van een SUV kies :-). Ik doe 60000km per jaar en wil nog graag rondwandelen als ik met pensioen ga ;-). Maar ik het het geluk dat een suv mij het meeste rijplezier geeft en is dat comfort makkelijk meegenomen. Moest ik 10000km/jaar doen, lag dat mss anders en had ik wss niets aan mijne rug.
De enige pech die ik had was diene waalse rotzak met zijn rood strikske. :-(.
Maar ieder wat wils natuurlijk. Ooit gekeken voor ne MX5 in mijn jonge jaren eind 90's Maar was te klein voor mijn gestalte. Zetel kon ni ver genoeg naar achter en ik keek recht tegen de bovenkant van de raamkader.
In ieder geval dacht ik vroeger net zoals gij totdat mijn vader een Ford Maverick kocht waar ik soms mee reed. Maar zelf nooit in me opgekomen om zelf zoiet te kopen. Toen ik bij mijn huidige werkgever begon, hadden ze al een auto gekocht voordat ik aangenomen was en kon ik niet kiezen. Dat was nog de goeie zware Kia Sportage. Zalige wagen en wist meteen dat da het rijplezier was dat ik zocht. Geen enkele wagen had me dat voorheen gegeven.
Idem voor mijn moto's. Altijd GSXR's gereden, zelfs op circuit en toen ik eens een testrit deed op nen SMT, had ik daar 10 x meer plezier op als al mijn voorgaande moto's. En dus direct gekocht.
Smaken verschillen. Maar daarom moet ge niemand uw goesting opdringen en/of het andere afbreken.
Comment
-
Ik heb nooit die SUV rage begrepen . En voor de zetels moet je het zeker niet doen. Als je comfort zetels bij een sedan neemt zitten die toch ook zalig.
Waarom dan een lompe auto die in iedere deftige bocht overhelt, die als je een beetje gas geeft veel meer verbruikt door zijn zeecontainerstroomlijn, waarvan de topsnelheid en acceleratie minder zijn dan vergelijkbare sedan,.. Ik ga het nooit snappen
Na iedere testrit met een SUV stap ik ontgoocheld uit, wat anderen daar leuk aan vinden???
Comment
Comment