Oorspronkelijk geplaatst door Faust
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Ik ben hem vandaag eens gaan testen. (45 min)
Het was een C 220 CDI in automaat in Avantgarde uitvoering met 17" zonder sportophanging en zonder sportzetels(die wel niet slecht zaten)
Ik vond hem leuk rijden, nu niet beter dan een BMW maar dan ook niet slechter dan een BMW zonder sportophanging. Denk dat hij zelfs met sportophanging het zeker niet beter zal doen dan BMW, waar BMW daar toch heer en meester in is(maar dit is maar een gissing) Hij voelt wel groter aan in het rijden. Qua kracht vond ik hem ook niet spectaculair snel. Toch voor een 170 pk versie, wellicht een fiscale 163 pk, maar toch.... gevoelsmatig voelde hij bijna even snel als mijne 136 pk 320d. Maar dit steek ik wel op de lage kmstand die hij had(606 km!)
Het interieur was, zwart, zwart en nog eens zwartIk miste hier wel wat contrast. Ook dit is gelukkig in optie een beetje aan te passen, welliswaar niet zo uitgebreid dan BMW, tenzij men gaat shoppen in de designo's opties, jammer.
In het algemeen vind ik hem dus best goed meevallen. De structuur van de materialen zijn niet zoals op een CL-Klasse waar het leder op dashboard en airbagkapje op het stuur afgewerkt is, maar zoals een wagen van deze tijd in dezelfde klasse en lager.
De C-Klasse is duur, maar niet persé duurder dan een 3 Serie. Gelukkig is de standaardlijst goed aangevuld, wat tochwel veel goed maakt.
Over de Mercedes-Benz configurator ben ik niet te spreken, waar sommige prijzen en pakketten totaal niet overeen komen met die van de brochure, alsook de uitbreiding ervanIk mis ook ook de uiterlijke details(velgen, enz,....) bij het samenstellen van de wagen op de configurator.
Hier mag Mercedes en ook andere merken eens een lesje leren van hoe perfect en mooi het allemaal bij BMW configurator wel kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk mis ook ook de uiterlijke details(velgen, enz,....) bij het samenstellen van de wagen op de configurator.
Hier mag Mercedes en ook andere merken eens een lesje leren van hoe perfect en mooi het allemaal bij BMW configurator wel kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHier mag Mercedes en ook andere merken eens een lesje leren van hoe perfect en mooi het allemaal bij BMW configurator wel kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenKicherer K35
Ik vind beide foto's wel mooi, en dito velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
Ik ga volgende week de 220CDI mét Automaat testen, spijtig is de 320CDI nog niet te testen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenop www.directlease.be zijn de lease-tarieven bekend
zoals te verwachten valt dit goed mee (dankzij de herverkoopwaarde en de restwaarde) zodat deze haalbaar wordt voor lager kader
Met zon' prijzen gaan er echt geen Mercedessen op onze bedrifjsparking komen. Het staat vol Audi A4's (1.9 en 2.0) en BMW 3reeks (318D en 320D) (al dan niet touring/avant)
Een gelijkwaardige C is bijna 100 tot 150 € duurder.
Comment
Comment