Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    op www.directlease.be zijn de lease-tarieven bekend
    zoals te verwachten valt dit goed mee (dankzij de herverkoopwaarde en de restwaarde) zodat deze haalbaar wordt voor lager kader
    ik vind dat die prijzen voor een nieuwe V70 nogal FERM tegenvallen

Comment

• Ik ben hem vandaag eens gaan testen. (45 min)

Het was een C 220 CDI in automaat in Avantgarde uitvoering met 17" zonder sportophanging en zonder sportzetels(die wel niet slecht zaten)

Ik vond hem leuk rijden, nu niet beter dan een BMW maar dan ook niet slechter dan een BMW zonder sportophanging. Denk dat hij zelfs met sportophanging het zeker niet beter zal doen dan BMW, waar BMW daar toch heer en meester in is(maar dit is maar een gissing) Hij voelt wel groter aan in het rijden. Qua kracht vond ik hem ook niet spectaculair snel. Toch voor een 170 pk versie, wellicht een fiscale 163 pk, maar toch.... gevoelsmatig voelde hij bijna even snel als mijne 136 pk 320d. Maar dit steek ik wel op de lage kmstand die hij had(606 km!)

Het interieur was, zwart, zwart en nog eens zwart Ik miste hier wel wat contrast. Ook dit is gelukkig in optie een beetje aan te passen, welliswaar niet zo uitgebreid dan BMW, tenzij men gaat shoppen in de designo's opties, jammer.

In het algemeen vind ik hem dus best goed meevallen. De structuur van de materialen zijn niet zoals op een CL-Klasse waar het leder op dashboard en airbagkapje op het stuur afgewerkt is, maar zoals een wagen van deze tijd in dezelfde klasse en lager.

De C-Klasse is duur, maar niet persé duurder dan een 3 Serie. Gelukkig is de standaardlijst goed aangevuld, wat tochwel veel goed maakt.

Over de Mercedes-Benz configurator ben ik niet te spreken, waar sommige prijzen en pakketten totaal niet overeen komen met die van de brochure, alsook de uitbreiding ervan Ik mis ook ook de uiterlijke details(velgen, enz,....) bij het samenstellen van de wagen op de configurator.

Hier mag Mercedes en ook andere merken eens een lesje leren van hoe perfect en mooi het allemaal bij BMW configurator wel kan
      Last edited by ; 12/04/2007, 01:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Ik mis ook ook de uiterlijke details(velgen, enz,....) bij het samenstellen van de wagen op de configurator.

Hier mag Mercedes en ook andere merken eens een lesje leren van hoe perfect en mooi het allemaal bij BMW configurator wel kan
        Inderdaad, hier heb ik me zelf meermaals aan gestoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Die configurator is inderdaad echt AF (niet alleen snel maar ook gebruiksvriendelijk en overzichtelijk)!

Comment

• Wanneer komt de breakversie ervan uit?

Comment

• in NL 83.000€, alstublieft.

1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wel de Nederlandse prijs inclusief BPM !

Ik ga volgende week de 220CDI mét Automaat testen, spijtig is de 320CDI nog niet te testen..

De break versie zal toch veel knapper zijn, uitkomende in september 2007 !

Comment

• Kicherer K35

Comment

• Mottige velgen en voor de rest zie ik niet veel verschil.

Comment

• Geen erg dat je het niet ziet, het is dan ook gewoon een photoshop !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                        Kicherer K35

Bovenste in 'AMG' uitvoering geshopt en de onderste in een 'Elegance' uitvoering geshopt

Ik vind beide foto's wel mooi, en dito velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten

Ik ga volgende week de 220CDI mét Automaat testen, spijtig is de 320CDI nog niet te testen..
                          Als je hem gaat testen, moet je is zien of het bij jou ook opvalt dat het middenconsole wat naar rechts gedraait staat.

Comment

• Doe ik, ik hou jullie op de hoogte, met evt. testverslagje en wat foto's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              in NL 83.000€, alstublieft.

De perfecte combo
                              nls2000

Comment

• Heb hem gisteren ook gezien maar was te laat aan de garage = gesloten, dus van dichtbij zal voor de volgende keer zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  op www.directlease.be zijn de lease-tarieven bekend
                                  zoals te verwachten valt dit goed mee (dankzij de herverkoopwaarde en de restwaarde) zodat deze haalbaar wordt voor lager kader
                                  Ik vin het zwaaaar tegenvallen.
                                  Met zon' prijzen gaan er echt geen Mercedessen op onze bedrifjsparking komen. Het staat vol Audi A4's (1.9 en 2.0) en BMW 3reeks (318D en 320D) (al dan niet touring/avant)

Een gelijkwaardige C is bijna 100 tot 150 € duurder.

Comment

• vind de auto niet mis maar wel met amg pakket.
                                    maar ben niet zo te vinden voor het interieur en de prijzen eigelijk ook niet

Comment

• Kwist niet dat ze C al echt verkochten en leverde, mijn nonkel boden ze een C220CDI die er al stond aan.

Kdacht de auto's nu bijna allemaal waren voor testritten?

Edit: mijn Nonkel heeft hem trug een c gekocht van et vorig model, hij vond de nieuwe niet zo mooi.

Comment

• De poep van de nieuwe kan met niet bekoren

Comment

• idd beetje een hangpoep

Comment

Working...
                                          X