Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee automaat valt net buiten de boot hier...vandaar de twijfel dus voor de Superb.
Ik ben alleen ook wel fan van een hogere zitpositie. En ook de grotere bodemvrijheid is wel eens handig als je op een drassige weide of veld moet met de trailer.
Het systeem van de wegklapbare trekhaak op de Superb ziet er ook wel superhandig uit trouwens.
Ik ben onlangs met de XC60 gaan testrijden en ik was er ook wel zeer door gecharmeerd moet ik zeggen.
Ik ben namelijk ook van plan om de auto te gaan gebruiken om een paardentrailer te trekken, dus mijn eerste keuze was een full spec Ford Kuga titanium 4x4 automaat met 180pk
Een testrit met die laatste viel me echter danig tegen qua afwerking en rol- en windgeluiden.
Maar de XC60 kan dus enkel in de 2wd Ocean race versie, handgeschakeld.
Op zich is dat idd een héél mooie auto, maar de Superb met automaat ga ik toch zeker ook eens testrijden.
Maar mijn vrouw is ook heel zot van de Volvo..dus uiteindelijk zal het die wel worden, mijn idee ;-)
Maar die OR is toch al mooi afgewerkt. Ik had prijs laten maken voor de OR + business motion Pack, Conviniencepack en sensoren vooraan nog erbij. Maar dan wel de automaat. De handgeschakelde zit aan 117gr en de automaat aan 124gr. Dus niet zoveel verschil en voor de firma vallen ze beiden in de 75%, en dat ligt bij onze firma wat moeilijk waardoor alleen de V60 open ligt. Ik zelf wil nooit meer ne handgeschakelde
Leave a comment: