Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf R Variant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeWaar denkt u een recente golf R (golf VII) te vinden voor 30000 euro? Onmogelijk!
Er is zelfs een vwgarage in zedelgem die MEER vraagt voor een stockwagen dan voor een nieuwe golf R, omdat - geheel volgens de eigen logica van de vw-garage te zedelgem - de demo- of stockwagen onmiddellijk leverbaar is! Dit is echt de wereld op zijn kop. Sommige vwdealers denken toch echt dat mensen gek zijn.
link: http://www.tavernierzedelgem.be/stoc...lf-vii-r-16673
Deze staat reeds meer dan een jaar op de site. Ondanks dit, nog steeds geen echte stockkorting op!
+ een auto importeren van Duitsland is heel makkelijk. Toch een heel verschil met +40K te geven voor een nieuwe.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Klopt niet wat je zegt Frederikje maar ik begrijp de verwarring. Bij Tavernier hebben ze nl. 2 identieke R staan in lapiz blue, 1 als demowagen (1 van de 2 in W-Vl.) en de andere als toonzaalmodel. Die demo staat daar idd. sinds een jaar, die in de toonzaal sinds november ofzo.
Daar zit wel degelijk al een korting op, je moet die eens door de configurator halen met die opties, je zal een stuk boven 49500 uitkomen. En er zijn idd. impulskopers die bereid zijn om meer te betalen als ze volgende week al kunnen rijden en geen 3 maanden moeten wachten. Waarschijnlijk doen ze van die prijs ook nog wat af.
ps ik weet dit omdat ik samen met Rennfox 'op ronde' ben geweest toen hij op prospectie was2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeWaar denkt u een recente golf R (golf VII) te vinden voor 30000 euro? Onmogelijk!
Er is zelfs een vwgarage in zedelgem die MEER vraagt voor een stockwagen dan voor een nieuwe golf R, omdat - geheel volgens de eigen logica van de vw-garage te zedelgem - de demo- of stockwagen onmiddellijk leverbaar is! Dit is echt de wereld op zijn kop. Sommige vwdealers denken toch echt dat mensen gek zijn.
link: http://www.tavernierzedelgem.be/stoc...lf-vii-r-16673
Deze staat reeds meer dan een jaar op de site. Ondanks dit, nog steeds geen echte stockkorting op!
Men spreekt hier van 45-50K
+- 35k kan ik een recente R leveren, gegarandeerd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeVoor 45000 euro heb ik een behoorlijk uitgeruste nieuwe R, aan een korting van 6% + 2250
Voor 35000 euro heb je geen 2dehands van max. 1 jaar oud. En eigenlijk ben ik niet geïnteresseerd in een 2dehands, om dezelfde reden als Gregg hier reeds aanhaalde. Dit type wagen wordt nogal eens mismeesterd door de bestuurder.
Dus de vraag blijkt: bij welke garage krijg je de beste voorwaarden?
Hopelijk volgen er meer!
Comment
-
Hebben ze dat akkoord enkel op de R of op alle modellen?
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenZeker mogelijk..
Men spreekt hier van 45-50K
+- 35k kan ik een recente R leveren, gegarandeerd!
Je hebt voor 40k ook een nieuwe R met manuele bak, standaardvelgen, standaardophanging etc.
Laat we wat gaan op de optielijst en je neemt een DSG met 19", Discover Pro, instelbaar chassis, dynaudio, open dak,... dan ga je snel richting 50k en hoger.
En ik moet de heren hierboven bijtreden, ook ik zou liever een nieuwe willen2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeDe korting op de stockwagen bedraagt 6% + 2250 euro forfaitaire korting van D'Ieteren, maw geen extra korting omdat deze in stock is en inmiddels dateert van 2014. Daardoor staat deze ook al zo lang te koop uiteraard.
Ik heb destijds nog geïnformeerd voor deze auto en men was allergisch voor bijkomende stockkorting :-)... meer zelfs, men liet uitschijnen dat de standaardkorting - die gegeven wordt bij elke nieuwe aankoop - de stockpremie betrof. Toen ik de verkoper hierop wees, werd dan het verkoopsargument van de vlugge levering aangehaald. Dit heeft een weinig correcte indruk nagelaten op mij.
Bij Raes Brugge hadden ze in januari ook een toonzaalmodel maar die kan intussen al weg zijn. Was een zwarte op 19" maar wel met de kleine navi (nog te zien op hun Facebook-pagina)2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeAntwoord op jouw vraag Alanus: 6% geldt op alle modellen naar ik vermoed, behalve dan deze die einde reeks zijn (zoals de Tiguan momenteel).
Alleen zal de totale korting voor andere VW Golfs bijvoorbeeld wel een stuk hoger liggen, omdat D'Ieteren naast de forfaitaire korting van 2250 euro ook Pack-kortingen toekent (tot soms enkele duizenden euro's), soms ook gratis navi edm. Extra's die helaas niet van toepassing zijn op de R, waardoor de korting voor dit type wagen steeds lager uitvalt dan wat het geval is voor een standaard-Golf.
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenEen Golf R koop je toch nooit in Belgie met een belachelijke korting ! Ga eens rond kijken in Duitsland en bespaar duizenden euros. En zelf importeren is overrigens heel eenvoudig .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeVoor 35000 euro heb je geen 2dehands van max. 1 jaar oud. En eigenlijk ben ik niet geïnteresseerd in een 2dehands, om dezelfde reden als Gregg hier reeds aanhaalde. Dit type wagen wordt nogal eens mismeesterd door de bestuurder.
En R is niet echt een smijt en werp auto.
Bijkomend, hoe hard kan je een auto op 1j en op 20k km stuk rijden? Het is geen 1.4 polo'ke e.2012 Volkswagen Golf R
Comment
-
Welke dealers in Oost-Vlaanderen hebben een demo-model staan?
Heb je eigenlijk al eens met een VII R gereden Frederikje?
Je kunt altijd eens bij Declerck in Gent een offerte vragen. Was tot ongeveer 2j. geleden een officiële dealer maar nu doen ze o.a. parallelimport. Zou best kunnen dat die meer korting gaan geven.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeJe hebt gelijk wat Duitsland betreft. Alleen spreek ik niets van Duits :-) Ik heb geen ervaring met import. Ik denk dat er nogal wat papieren rompslomp bij komt kijken?
Mvg2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Als de zin in een wagen afhankelijk is van de korting, dan weten wij dat wij niet met een fan te maken hebben, maar met een koopjesjager. Als de wagen bovendien vooraadig is, en dat men juist dat model wenst, dan hoeft niet te zeuren met de korting, maar met de levering ( in minuten uitgedrukt ;-)). )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeJe hebt gelijk wat Duitsland betreft. Alleen spreek ik niets van Duits :-) Ik heb geen ervaring met import. Ik denk dat er nogal wat papieren rompslomp bij komt kijken?
Oorspronkelijk geplaatst door frederikjeVoor 45000 euro heb ik een behoorlijk uitgeruste nieuwe R, aan een korting van 6% + 2250
Voor 35000 euro heb je geen 2dehands van max. 1 jaar oud. En eigenlijk ben ik niet geïnteresseerd in een 2dehands, om dezelfde reden als Gregg hier reeds aanhaalde. Dit type wagen wordt nogal eens mismeesterd door de bestuurder.
Dus de vraag blijkt: bij welke garage krijg je de beste voorwaarden?
Hoe dan ook “bij welke garage krijg je de beste voorwaarden” vind ik nogal arbitrair. Op een auto van 45k steekt het toch ook niet op €200
Anyway, als ge de goedkoopste wilt: ga ze allemaal ne keer af. Dan ga je wel méér kwijt zijn dan de auto te bestellen bij de garage waar jij je gewoon goed bij voelt.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
En dan blijft de wagen staan. U hebt met een koper te maken die dan naar de concurrentie stapt :-)
Op zo'n wagens zijn de winstmarges ook iets beter dan op een polo, dus niet erg verstandig om vast te houden aan "6%".
Het is uiteraard uw recht op impulskopers te wachten en te hopen op de hoogste prijs (en de beste commissie).
Comment
-
Erendriel: Sommige mensen liegen nu eenmaal om zich interessant te maken
Een jonge tweedehands golf R is inderdaad niet zoveel goedkoper dan een nieuwe. Maar nogmaals: niemand is hier geïnteresseerd in 2dehands.
Alleen in VWgarages die goede kortingen toekennen!
We vallen hier in herhaling :-)
Comment
Comment