Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf R Variant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Topper!
    Waw ik vind die wel knap.

Comment

• Komt er binnenkort een facelift van de golf (R)? Zoals momenteel bij de S3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
        Komt er binnenkort een facelift van de golf (R)? Zoals momenteel bij de S3?
        Tegen het einde van het jaar (productieweek 45) zou er een update (facelift) voor de Golf op het programma staan.
        Het valt te verwachten dat de R dan ook zal volgen.

Comment

• Hopelijk dan wel LED achterlichten voor de variant... Toch raar dat men dat niet doet en bij hatchback wel

Verstuurd dankzij Android
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Nachtblauw. Niet verkeerd!

Comment

• Iemand een idee of de passagiersstoel ook de lendensteun regeling heeft?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Iemand een idee of de passagiersstoel ook de lendensteun regeling heeft?

Ja, maar enkel manueel, zelfs al kies je de optie elektrische zetels. In dat geval heeft enkel de bestuurderszetel elektrische lendensteunregeling.

Comment

• Ook bizar, is dat de R Variant geen volledige 'functionele' uitlaat heeft. De pijpjes langs de binnenzijde zijn dummies, dit in tegenstelling tot de R hatchback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                    Ja, maar enkel manueel, zelfs al kies je de optie elektrische zetels. In dat geval heeft enkel de bestuurderszetel elektrische lendensteunregeling.
                    Het feit dat je dat bij de passagier kan regelen (al dan niet automatisch) is een pluspunt.

Comment

Working...
                    X