Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf R Variant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    t is een ander doelpubliek vooral
    Je hebt qua prestaties meer waar voor je geld met de Seat, da's zeker een feit, die dan ook nog een een fractie sneller is op circuit (als het droog blijft tenminste)
    Maar ik vind de R persoonlijk ook wel mooier en als daily met de 4motion ook beter bruikbaar gezien de banen hier gemiddeld wel 2 dagen op 3 nat of vettig liggen.
    En als de baan dan nat en vettig ligt, hoeveel vermogen is dan bruikbaar ? Het blijft de openbare weg...

Comment

• Op nat en vettig circuit gaat de 4wd met zijn extra grip sneller zijn, dat moet ik niet uitleggen wss.

Maar ook op de openbare weg heb je het veiligheidsaspect. Extra tractie van de 4wd is altijd veiliger en laat een grotere foutenmarge toe, je hoeft daarom niet per se het varken uit te hangen

Comment

• Veiliger en efficiënter en voor zeer veel: neutraal en saaier net zoals een m135i ... Geef mij maar de rwd versie ervan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederikje Bekijk Berichten
          Nog eentje die jaloers is op mensen die zich iets beter kunnen veroorloven.

Wat doet dit er toe met welke wagen ik rijd en hoeveel opties erop zitten? Is dit het forum van de onnozele kinderen of zo?
          Zegt de man/vrouw of gregg/frederikje/elisabeth/... die zelf minachtend doet over porsche.

Ik ben natuurlijk enorm jaloers omdat ik zelf geen golf R heb. Het zal mij een worst wezen al reed je met een elektrische fiets waar je 50% korting op kreeg.

Comment

• De clichés die soms rond hot hatches hangen, worden hier de laatste pagina's nogal bevestigd. Ik vind zo wel de cupra als de R schitterend.

Comment

• Wat een soap. Is de seat voor mensen die geen r kunnen betalen en de r voor de mensen die geen s kunnen betalen en de s voor mensen...?

Wie zo denkt slaat imo de bal toch mis. Niet iedereen wil zijn hele vermogen aan een auto geven, smaken verschillen en keuzes moeten er altijd gemaakt worden.

Er is altijd een baas boven baas. Als je je niet tevreden kan stellen met je eigen wagen, of dat nu een cupra, r of bluemotion is, en altijd vol afgunst naar een duurdere wagen kijkt, zal het geluk nog lang op zich laten wachten. Jaloezie is iets lelijks en een auto is (in sommige gevallen wel maar daarom niet oer defenitie ) geen graadmeter voor iemands welstand. Er zijn genoeg mensen met veel geld die met een goedkope wagen rijden, er zijn er ook veel die hun laatste cent aan een (vaak tweedehandse) dikke, pocherige occasion premium geven en dan heb je nog heel veel mensen die zich daar ergens tussenin begeven.

Maak je eigen rekening, beoaal je eigen smaak en f### wat de buurman over je auto denkt.

Geniet van de zoektocht en van de keuze die je maakt.

Comment

• Ook niet vergeten, de R Variant is en blijft een volkswagen. Geen Premium Rolls.
                Kraken en piepen gaat ie toch doen
                2012 Volkswagen Golf R

Comment

• Is ook waar Heb momenteel nog een VI GTI en die kraakt en piept ook van tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                    Dat geloof ik natuurlijk 100%

En wss heb je nog een rolex erbij gekregen als cadeautje?

Ik zal het voor jou nog eens herhalen, gezien jouw reacties: respect moet je verdienen. De manier waarop jij omgaat met anderen.. Je bent vrij om te gaan

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Zal mij een worst wezen wat jij gelooft Erendriel of is het weer maar eens een uitspatting van jaloezie/afgunst. Met respect heeft dit alvast niets te maken.

Voor zij die wel boodschap hebben aan kortingen, laat dit een richtsnoer zijn. Ik heb 10% bekomen, waar standaard 6% gegeven wordt, naast en bovenop de forfaitaire korting van D'Ieteren (momenteel 2250 euro).

Rolexen delen ze vooralsnog niet uit

En wie zegt dat ik neerkijk op Porsches? komaan. Steengoede auto's!

Wat de piepjes en kraakjes betreft: ik hoop daar geen last van te hebben. We zien wel, anders verkoop ik hem 2dehands aan de prijs dat ik ervoor heb betaald, wat geen probleem zal zijn, nu enkelen onder jullie toch al te graag de volle pot betalen LOL.

Comment

• Waar heb je nu gekocht?

Sent from here
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Wel Frederikje, proficiat met je aankoop en welkom tot de R familie.
                        Probeer hem wel niet direct in de prak te rijden, iets zegt me dat je geen snelle wagens gewoon bent. Al kan ik me vergissen...

Ook proficiat met je 10%, jij zotte onderhandelaar jij.
                        Dat zal alle garagisten leren! De geldwolven.
                        Misschien kan je hier ook een tutorial zetten over hoe je die korting hebt bedongen. Tips en tricks als het ware.
                        Dat mensen kunnen leren van zo een sales wonder.

Ik denk niet dat je last gaat hebben van gepiep en gekraak.
                        En indien wel, ga dan gewoon even langs je garagist. Die gaat dat probleem graag voor jou verhelpen. Gratis, dat spreekt.
                        2012 Volkswagen Golf R

Comment

• Comment

• Comment

• heerlijk ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                heerlijk ding
                                Idd
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Binnen 15 jaar zo eentje met lage km-stand

Comment

• Topper!

Comment

• Prachtig! Nog mooier dan die blauwe.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zijn dat valse uitlaten? Er klopt daar precies iets niet.

Comment

• Je hebt altijd mensen die anders denken . Zo heb je mensen die een wagen met hun hart kopen sommigen met hun verstand en anderen een combinatie van de 2 .
                                          Als ik morgen een vw passat wil dan ga ik ook ééntje kopen en geen skoda superb omdat die prijs kwaliteit interessanter is.

Comment

Working...
                                          X