Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mja reken dan maar een 1500-2000 tal euro's voor een individual-tint denk ik

Comment

• Komen er opendeurdagen ter gelegenheid van de voorstelling van de E87 driedeurs?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Eind maart, samen met X5 en vernieuwde 5-serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
          Mja reken dan maar een 1500-2000 tal euro's voor een individual-tint denk ik
          Ach, wat klinkt dat deprimerend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
            Eind maart, samen met X5 en vernieuwde 5-serie

I'll remember that! Ik moet zeker gaan kijken dan.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
              Hoi, ben nieuw hier. Ga waarschijnlijk de 1 serie 3 deurs kopen. Wat ik me afvraag, die kleur Carbon black, gaat die ook deel uitmaken van het optie-aanbod? Ik weet dat dit een kleur is van het "individual" gamma dewelke nog niet zou bestaan voor de 1 serie maar op de Duitse bmw site staat "coming soon: Individualitat." Dus...

Hoeveel zou zo'n kleur kosten mocht je hem als optie kopen? Dus los van sportpaketten en dergelijke. Alleen de kleur.
              Hoi Lightstorm! Welkom op 't Autowereld-forum, soms ook wel velgenforum of ja zelfs OEM-forum genoemd.

'k Zie dat je de Special over de BMW '1 op de Duitse site goed hebt bekeken. Mij was het ook al opgevallen.

Wat jouw insinuatie betreft : ik vraag 't me ten stelligste af of die "Individualität : coming soon" duidt op een nakend Individual-gamma voor de BMW '1, of eerder gewoon een aanwijzing is van het feit dat je op die Special binnenkort de verschillende binnenbekledingen en interieurlijsten, evt. zelfs bepaalde uitrustingskenmerken zal kunnen raadplegen.

Ik durf 't niet met zekerheid te zeggen dat 't om Individual gaat. Maar als het wél zo is, dan ben ik de eerste om te !!!

Comment

En als BMW individual ook voor de 1 series komt?
                Dan uiteraard wel, hè.

Individual gaat verder dan enkel maar de kleuren die je op de Individual Visualizer kan zien (of de kleuren die vermeld worden in de prijslijsten en catalogi).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik durf 't niet met zekerheid te zeggen dat 't om Individual gaat. Maar als het wél zo is, dan ben ik de eerste om te !!!
                  Ik denk niet dat het over individual gaat

Comment

• Bedankt voor de feedback. Nu ja, 1,500 euro voor een apart kleurtje is sowieso iets te veel vrees ik.

Los daarvan lijkt het me logisch dat BMW all the way willen gaan met hun individuality gamma en dus de 1 series eindelijk hierin willen opnemen.

Comment

• Iemand ervaring met de hifi professional system in de 1 serie? Zit er veer bas in?

Comment

• Iemand enig idee of de Limited Sport Edition ook in Nederland komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Stof/leder in nieuwe kleuren...

Vraagje. Ik vind deze bekleding wel tot de verbeelding spreken, op een andere foto ziet het er dan weer ietsje feller uit:

Vinden jullie dit warempel fantastisch of net iets erover? Maar een belangrijkere vraag misschien, hoe vinden jullie het interieur samengaan met alpine white paintjob zoals in de bovenste twee foto's? Indien niet alpine white, welke kleur zouden jullie aanraden wetende dat ik het M sportpakket niet ga nemen en dus ook geen Le Mans Blauw kan kiezen.

Comment

Vraagje. Ik vind deze bekleding wel tot de verbeelding spreken, op een andere foto ziet het er dan weer ietsje feller uit:

Vinden jullie dit warempel fantastisch of net iets erover? Maar een belangrijkere vraag misschien, hoe vinden jullie het interieur samengaan met alpine white paintjob zoals in de bovenste twee foto's? Indien niet alpine white, welke kleur zouden jullie aanraden wetende dat ik het M sportpakket niet ga nemen en dus ook geen Le Mans Blauw kan kiezen.
                            'k Denk dat een zwarte het mooist zal zijn... Is mijn persoonlijke mening toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                              'k Denk dat een zwarte het mooist zal zijn... Is mijn persoonlijke mening toch...
                              Ja, daar zit iets in. Carbon Black of Rubin Black zouden weergaloos zijn denk ik maar vooralsnog is er niets officieel over het al dan niet verschijnen van "Individual" voor de 1 series.

Comment

• Komt die Carbon Black limited sports edition nu naar Belgie of niet?

Comment

Komt die Carbon Black limited sports edition nu naar Belgie of niet?
                                  Jep
                                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Yes, ga ik dit weekend es navragen. Misschien ben ik al te laat?

Persoonlijk zijn dit mijn verwachtingen:

Prijs van de 118d basis = 24145 euro
                                    meerprijs van limited sports edition = 4600 euro

totaal: 28745 €

andere opties:

* HiFi Professional: 1045
                                    * Radio BMW Professional: 825 euro
                                    * Airco manueel: 990 euro
                                    * Ipod preparation: 500 euro

Totaal= 3360 euro
                                    Grand total: 32105
                                    onge. 6% korting: 2000
                                    prijs van wagen: Ong. 30,000 euro

Zitten er fouten in deze redenering? Dingen die ik over het hoofd zie?

Resteren er een paar vragen:

a) Zitten er aluminium pedalen in dat limited ed. sports pack?
                                    b) Lederen zetels? Zo ja, welke kleur?

Comment

Yes, ga ik dit weekend es navragen. Misschien ben ik al te laat?

Persoonlijk zijn dit mijn verwachtingen:

Prijs van de 118d basis = 24145 euro
                                      meerprijs van limited sports edition = 4600 euro

totaal: 28745 €

andere opties:

* HiFi Professional: 1045
                                      * Radio BMW Professional: 825 euro
                                      * Airco manueel: 990 euro
                                      * Ipod preparation: 500 euro

Totaal= 3360 euro
                                      Grand total: 32105
                                      onge. 6% korting: 2000
                                      prijs van wagen: Ong. 30,000 euro

Zitten er fouten in deze redenering? Dingen die ik over het hoofd zie?

Resteren er een paar vragen:

a) Zitten er aluminium pedalen in dat limited ed. sports pack?
                                      b) Lederen zetels? Zo ja, welke kleur?
                                      Ja er zitten nogal fouten in de berekening. Als je me je e-mailadres via PM stuurt dan stuur ik je de prijslijst van de opties van de nieuwe 1...

Comment

• zet die prijslijst dan toch hier voor iedereen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          zet die prijslijst dan toch hier voor iedereen
                                          Probleem is dat als ik het wil hosten via imageshack dat hij dan aangeeft dat het bestand te groot is... Iemand oplossing daarvoor?

Comment

Working...
                                          X