Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoi, ben nieuw hier. Ga waarschijnlijk de 1 serie 3 deurs kopen. Wat ik me afvraag, die kleur Carbon black, gaat die ook deel uitmaken van het optie-aanbod? Ik weet dat dit een kleur is van het "individual" gamma dewelke nog niet zou bestaan voor de 1 serie maar op de Duitse bmw site staat "coming soon: Individualitat." Dus...
Hoeveel zou zo'n kleur kosten mocht je hem als optie kopen? Dus los van sportpaketten en dergelijke. Alleen de kleur.
Hoi Lightstorm! Welkom op 't Autowereld-forum, soms ook wel velgenforum of ja zelfs OEM-forum genoemd.
'k Zie dat je de Special over de BMW '1 op de Duitse site goed hebt bekeken. Mij was het ook al opgevallen.
Wat jouw insinuatie betreft : ik vraag 't me ten stelligste af of die "Individualität : coming soon" duidt op een nakend Individual-gamma voor de BMW '1, of eerder gewoon een aanwijzing is van het feit dat je op die Special binnenkort de verschillende binnenbekledingen en interieurlijsten, evt. zelfs bepaalde uitrustingskenmerken zal kunnen raadplegen.
Individual gaat verder dan enkel maar de kleuren die je op de Individual Visualizer kan zien (of de kleuren die vermeld worden in de prijslijsten en catalogi).
Vraagje. Ik vind deze bekleding wel tot de verbeelding spreken, op een andere foto ziet het er dan weer ietsje feller uit:
Vinden jullie dit warempel fantastisch of net iets erover? Maar een belangrijkere vraag misschien, hoe vinden jullie het interieur samengaan met alpine white paintjob zoals in de bovenste twee foto's? Indien niet alpine white, welke kleur zouden jullie aanraden wetende dat ik het M sportpakket niet ga nemen en dus ook geen Le Mans Blauw kan kiezen.
Vraagje. Ik vind deze bekleding wel tot de verbeelding spreken, op een andere foto ziet het er dan weer ietsje feller uit:
Vinden jullie dit warempel fantastisch of net iets erover? Maar een belangrijkere vraag misschien, hoe vinden jullie het interieur samengaan met alpine white paintjob zoals in de bovenste twee foto's? Indien niet alpine white, welke kleur zouden jullie aanraden wetende dat ik het M sportpakket niet ga nemen en dus ook geen Le Mans Blauw kan kiezen.
'k Denk dat een zwarte het mooist zal zijn... Is mijn persoonlijke mening toch...
'k Denk dat een zwarte het mooist zal zijn... Is mijn persoonlijke mening toch...
Ja, daar zit iets in. Carbon Black of Rubin Black zouden weergaloos zijn denk ik maar vooralsnog is er niets officieel over het al dan niet verschijnen van "Individual" voor de 1 series.
Comment