Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt me wel een van de beter klinkende 2 liter diesels op dit moment.
Want van de 3 en al zeker de C krijg ik een lichte afkeer van het geluid bij acceleratie..
Jammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
Prijs u gelukkig.
Met een beetje geduld kan je uw droom diesel motor aankopen. 1.6 tdi bluemotion met 120pk en 250nm. Nog altijd 30 pk teveel..maar je kan niet alles willen.
Jammer van het te hoge vermogen. Ik mis de 75/90 pk dieselversies uit de jaren '90 in de deze Passat. 240 pk lijkt me volstrekt overbodig.
Is Idd kompleet overbodig en met 100pk uit een 2l diesel zal deze ook wel goed genoeg rijden. De mensen verwachten nu eenmaal een stuk meer van hun (statussymbool) auto, en als constructeur kan je daar maar beter op inpikken of de concurrentie is er mee weg.
Ik zelf rij ook graag met 2oo pk of meer, maar als het uit eigen zak moet komen, zal het met een pak minder even leuk zijn.
Klinkt idd wel goed, benieuwd in welke andere VAG's we deze motor gaan mogen verwelkomen.
Ze spreken erover om een Golf GTD R uit te brengen met die 240 pk. Nog niet zo'n gek idee als je het verschil in vermogen tussen GTD en GTI ziet. Alleen zou ie dan wat zwaar worden.
Rij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
Rij nu met de golf 7 variant 2.0, 150 pk, kom van golf IV 65 pk (1.9 sdi). Moet zeggen pk's wennen wel maar nu kan ik tenminste veilig en vlot inhalen als het gewenst is. Denk 100-150 pk genoeg op belgische wegen?
En toen je met de 65pk golf reed, ging je dan onveilig inhalen of ging je nadenken? Dat laatste is het probleem van tegenwoordig..
100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...
En toen je met de 65pk golf reed, ging je dan onveilig inhalen of ging je nadenken? Dat laatste is het probleem van tegenwoordig..
100 a 150pk afhankelijk van het gewicht is Idd zeker voldoende, en niet alleen in belgië...
Hah, met de golf 4 moest je idd meer nadenken en bouwde ik een grotere marge in dan met de nieuwe golf omdat er zo'n verschil in zit van snelheid das een feit. Hoe ik nu kan inhalen moest ik vroeger niet proberen.
Ik heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.
Ik heb echt geen problemen met grote vermogens bij auto's. Wel met het soms ontbrekende verstand erbij. Ik weet dat ik niet geschikt ben om met 200+ pk's te rijden.
Als ex- motorrijder heb ik mijn grenzen echt leren kennen en daar zie je ook genoeg volk dat zijn maschien niet te baas kunnen wanneer er alles wordt uitgehaald.
Moto's interesseren mij wel als vervoermiddel maar dat + het gedrag van sommige motards zijn de redenen dat ik er niet aan begin.
Dat blok weegt niet zoveel meer, maar om dat vermogen (en vooral het koppel) deftig op de weg te krijgen bij een fwd hebt ge 4motion nodig wat de wagen weer zwaarder maakt en de rijeigenschappen beïnvloedt.
Comment