Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heeft nu toch een gewijzigde zijschort er is een streep bijgekomen, best wel knap vind ik

Zou nu ook xenons standaard worden? Ik heb de standaardlichten al altijd lelijk gevonden op e60, maar ja wie heeft echt xenons nodig in Belgie waar de straatverlichting zo uitgebouwd heeft... Kheb mijn pa proberen te overtuigen maar helaas...
    Last edited by ; 09/01/2007, 17:01.

Comment

• edit: bedoeld op de deurpanelen:

Damn, dat had ik nog niet gezien

Zou er niet mee kunnen leven, eerlijkgezegd

Bij mij moet alles in symmetrie zijn. Dju toch, 'k zou er constant naar kijken

Comment

• De deurpanelen van onze A4 verschillen ook hoor

'k vind het echt een geslaagde facelift, vooral de lichtblokken achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
          edit: bedoeld op de deurpanelen:

Dat hebben ze gedaan om Mercedesrijders te lokken, zodra ze instappen merken ze dan: "hé, dit is net hetzelfde deurgrijpmechanisme zoals bij mijn trouwe benz!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            edit: bedoeld op de deurpanelen:

Meen je dat nu?

Dus indien een Mercedes S (die je als ik mij niet vergis nogal hoog aanschrijft) twee verschillende deurpanelen zou hebben dan zou je voor een ander (symmetrisch) merk gaan, ook al moet die wagen op bijna alle vlakken onderdoen voor de S?

En trouwens, aan een dashboard in een auto is toch wel meer wat niet geheel symmetrisch is? De meeste auto's hebben bijvoorbeeld maar één stuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
              Meen je dat nu?
              Ja, 'k vind het onnatuurlijk
              Dus indien een Mercedes S (die je als ik mij niet vergis nogal hoog aanschrijft) twee verschillende deurpanelen zou hebben dan zou je voor een ander (symmetrisch) merk gaan, ook al moet die wagen op bijna alle vlakken onderdoen voor de S?
              Er is in dat segment zowiezo al weinig concurrentie. Maar ik denk idd dat ik zou wachten op de opvolger
              Maar 'k zie dat nog niet direct gebeuren

En trouwens, aan een dashboard in een auto is toch wel meer wat niet geheel symmetrisch is? De meeste auto's hebben bijvoorbeeld maar één stuur.
              Dat vind ik iets anders. Waar ik me bvb wel aan stoor bij onze S is dat we de optie 'elektrisch zonnegordijn' niet genomen hebben. Nu staan er immers rechts van de driehoek 5 knopjes en links 4

En nu word ik zot verklaard

Comment

• Aan de passagierszijde is er een extra handvat om zich vast te houden tijdens het rijden. Als bestuurder moet je je stuur vasthouden...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• WOW! Het is bijna niet meer zichtbaar dat het de oude is! Wat een facelift!

Comment

• Het navigatiesysteem Business zal ook een kaartaanduiding krijgen.
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Aan de passagierszijde is er een extra handvat om zich vast te houden tijdens het rijden. Als bestuurder moet je je stuur vasthouden...
                      Dat is het inderdaad. Een passagier heeft niks om zich aan vast te houden ; de bestuurder heeft aan een gelijkaardige greep helemaal niks (je moet je pols in een onnatuurlijke bocht wringen vooraleer je dat ding kan vastpakken, als je arm op de leuning rust).

Comment

• 't Zou een grandioze verrassing zijn mocht 'ie in Brussel staan. BMW heeft in ieder geval wel verrassingen in petto, dan vernam ik daarpas over de telefoon (wou weten of de info over de 320d Coupé al binnen was, ik ga die overmorgen halen). Nu ja, veel kan 't niet zijn : de BMW '1 facelift en evt. 3-deurs, en de BMW '5 facelift.

Spanneund.

Wel köt dat ik niet kan gaan, 'k zit in de Alpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dat is het inderdaad. Een passagier heeft niks om zich aan vast te houden ; de bestuurder heeft aan een gelijkaardige greep helemaal niks (je moet je pols in een onnatuurlijke bocht wringen vooraleer je dat ding kan vastpakken, als je arm op de leuning rust).
                          maar is wel veel handiger om de deur dicht te trekken, nu moet je je pols helemaal buigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                            maar is wel veel handiger om de deur dicht te trekken, nu moet je je pols helemaal buigen.
                            Toch niet. De dwarse greep staat veel dichter naar 't scharnierpunt, waardoor je dieper naar voor moest buigen om eraan te kunnen als je al in de zetel zat, dan dat je een deur kan toetrekken met een greep die verder van 't scharnier af zit, én je moet harder trekken (ik ondervind vaak dat 't lastig is om je in een huidige '5 in één beweging te zetten en je deur toe te trekken, net omdat die greep te ver naar voor zit). Die 90° handdraai is het minste. Vergeleken met de move die je pols moet maken als je je hand achter die dwarse armsteun wil steken, je arm op de armsteun houdend, is dat een makkie.

Comment

• hoe zit dat met de prijs?

Comment

• Voor de liefhebbers van wallpapers van de nieuwe facelift BMW 5 Serie en BMW M5 Touring :

http://www.automobilismo.it/edisport/automobilismo/notizie.nsf/AllDocID/I3A92987D1819E16EC125725E003EAF8D?OpenDocument

(klikken op de foto en dan nogmaals om te vergroten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                  hoe zit dat met de prijs?
                                  Duitse prijslijst:

OO 00 OO

Comment

• Hier oogt ie dan wel weer vetjes ... alleen die diffusor steekt imo wat af ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                      wordt de M5 sedan ook aangepast? Of is de facelift alleen voor de normale versies?
                                      Normale versies

Hoe onlogisch zou dat zijn.. ?
                                      Natuurlijk krijgt de M5 sedan ook die facelift.

Last edited by ; 10/01/2007, 10:23.

Comment

• Zie ik dat goed en zitten er nu achteraan ook van die sidemarkers zoals die 4 oranje ledjes vooraan?

BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• ik denk dat je goed ziet
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X