Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Ik vermoed omdat dat in het Businessline pakket zit, wat meestal zal genomen worden? Je kan die optie ook gratis laten vallen als je dat pakket neemt, maar de meesten zullen het wel niet doen..
    ik had t ook net ontdekt
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hoe weet je dat? Okay, 'n Steptronic-hendel is inderdaad een gedroomde polssteun, maar er zal toch wel onderzocht zijn geworden door de ergonomen, of dat bij de joystick ook mogelijk is. Ik vermoed dat 't Park-knoppeke erbovenop wel uitgeschakeld is als de auto rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Ik vermoed omdat dat in het Businessline pakket zit, wat meestal zal genomen worden? Je kan die optie ook gratis laten vallen als je dat pakket neemt, maar de meesten zullen het wel niet doen..
        I did.

Bij 'n gewone '5 zonder hoogglans Shadow-Line zou ik ze ook laten, maar als je hoogglans Shadow-Line hebt, en zéker met 't M Pack, vind ik 't zoveel knapper zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dit is spacegrau?

Edit: zoja, kun je mij enkele high res foto's sturen aub?
          Last edited by xxx; 09/01/2007, 15:02.

Comment

Hoe weet je dat? Okay, 'n Steptronic-hendel is inderdaad een gedroomde polssteun, maar er zal toch wel onderzocht zijn geworden door de ergonomen, of dat bij de joystick ook mogelijk is. Ik vermoed dat 't Park-knoppeke erbovenop wel uitgeschakeld is als de auto rijdt.
            De meeste Amerikanen die al eens met een X5 hebben kunnen rondtoeren waren behoorlijk enthousiast over dat nieuwe pookje. Het past goed in de hand en de bediening is ook erg logisch. Ik denk dat het scepticisme hier bij ons ook wel snel zal verdwijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
              De meeste Amerikanen die al eens met een X5 hebben kunnen rondtoeren waren behoorlijk enthousiast over dat nieuwe pookje. Het past goed in de hand en de bediening is ook erg logisch. Ik denk dat het scepticisme hier bij ons ook wel snel zal verdwijnen.
              Ik denk dat ook. 'k Vind 't wel mooi, eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Dit is spacegrau?

Edit: zoja, kun je mij enkele high res foto's sturen aub?
                gTa, vriend kameraad amigo

Comment

• Ah. Niet gezien, sorry. Ik zoek er twee en plaats ze hier.

Comment

Ah. Niet gezien, sorry. Ik zoek er twee en plaats ze hier.
                    Np! Bedankt..

Comment

• Here we go.

(pas op : geshopte velgen)

Comment

• wel raar dat passagier vanvoor aan deur zo een ding heeft om deur toe te trekken en de bestuurder niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                          wel raar dat passagier vanvoor aan deur zo een ding heeft om deur toe te trekken en de bestuurder niet...
                          De chauffeur moet rijden, niet trekken. De passagier mag doen wat 'ie wil.

Comment

wel raar dat passagier vanvoor aan deur zo een ding heeft om deur toe te trekken en de bestuurder niet...
                            say what?

Comment

• En toch die "joystick" is echt niet mijn ding, ik had het liever anders gezien maar wie ben ik ...

Comment

Is bij de E91 net zo (waarschijnlijk ook bij E90-E92-E93).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Is bij de E91 net zo (waarschijnlijk ook bij E90-E92-E93).
                                  En ook bij de E70.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    say what?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Aan de bestuurderskant moet je de deur dichttrekken door de uitsparing in de armsteun; de passagier heeft daarvoor een apart "ding".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                      Aan de bestuurderskant moet je de deur dichttrekken door de uitsparing in de armsteun; de passagier heeft daarvoor een apart "ding".
                                      Das voor de bereikbaarheid van de knopjes hé!

Comment

• Zie ik nu dat de deurpanelen links en rechts compleet verschillen?

edit: tis al beantwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Das voor de bereikbaarheid van de knopjes hé!
                                          Ja hé !

'k Dacht dat Tomski niet begreep waarover het juist ging, eerder dan dat hij naar de reden ervan peilde.

Comment

Working...
                                          X