Bij de facelift is de overgang anders geworden tussen de lichten naar de nummerplaat. Bij de prefacelift gaat dat schuin, de facelift gaat dat met een stap. Als ik het juist zie op de foto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenNeen. De nummerplaatuitsparing is zoals die van de M5 geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJup, maar de E46 M3 bijvoorbeeld niet..BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHmmm gedeeltelijk wel hé, hij heeft de LED achterlichten gekregen, er is ook iets veranderd aan dat lipje boven de nummerplaat achteraan en hij heeft ook het grote 16/9 navischerm gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtendie van de M5 is nog iets kleiner, en het sleutelgat is er ook niet bij de m5
Ik had beter gepost dat het in de stijl van de M5 is. Maar je hebt gelijk.Der is verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk zie niet veel verandering...
Die M5 touring is
En meteen een droomkar erbij voor me! Een idealere combo kan ik me niet inbeelden.Tenzij der ook een M3 Touring zou komen. Dan heb ik liever die!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenJep idd.
Ik had beter gepost dat het in de stijl van de M5 is. Maar je hebt gelijk.Der is verschil.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenDamn right!
En meteen een droomkar erbij voor me! Een idealere combo kan ik me niet inbeelden.Tenzij der ook een M3 Touring zou komen. Dan heb ik liever die!
Comment
-
Goed nieuws voor Sega.
Slecht nieuws voor m'n bankrekening.
Alhoewel... Moest het er ooit van komen zou het zo sportief mogen zijn als het wil... Ik zou em gebruiken als 2de wagen. Dus een Touring hoeft niet.
Ik zie nergens geen foto van de achterzijde van die E61 M. Of zie ik scheel...
Zijn er nog geen foto's van...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGoed nieuws voor Sega.
Slecht nieuws voor m'n bankrekening.
Alhoewel... Moest het er ooit van komen zou het zo sportief mogen zijn als het wil... Ik zou em gebruiken als 2de wagen. Dus een Touring hoeft niet.
Ik zie nergens geen foto van de achterzijde van die E61 M. Of zie ik scheel...
Zijn er nog geen foto's van...?
Comment
-
m5 touring
m5 touring effe rap laden en lossen krijgt dan wel een nieuwe betekenis.Even een vraagje het lichter blauw op die touring zou dat het diepzee blauwkleur zijn dan? 2 kleuren minder das jammer en ook van da olivin kleur trouwens, echt serieus
beige tinten supermakkelijk in onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichtenwordt de M5 sedan ook aangepast? Of is de facelift alleen voor de normale versies?Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNormale versies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtenhet zijn toch maar enkel de pinkers die led's krijgen...
of zie ik dit verkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichtenm5 touring effe rap laden en lossen krijgt dan wel een nieuwe betekenis.Even een vraagje het lichter blauw op die touring zou dat het diepzee blauwkleur zijn dan? 2 kleuren minder das jammer en ook van da olivin kleur trouwens, echt serieus
beige tinten supermakkelijk in onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJup, maar de E46 M3 bijvoorbeeld niet..
Comment
Comment