Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel: facelift BMW 5-serie E60/E61 en M5 touring!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij de facelift is de overgang anders geworden tussen de lichten naar de nummerplaat. Bij de prefacelift gaat dat schuin, de facelift gaat dat met een stap. Als ik het juist zie op de foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Neen. De nummerplaatuitsparing is zoals die van de M5 geworden.
      die van de M5 is nog iets kleiner, en het sleutelgat is er ook niet bij de m5

Comment

• Aja achteraan zie ik het wel :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Jup, maar de E46 M3 bijvoorbeeld niet..
          Hmmm gedeeltelijk wel hé, hij heeft de LED achterlichten gekregen, er is ook iets veranderd aan dat lipje boven de nummerplaat achteraan en hij heeft ook het grote 16/9 navischerm gekregen.
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Hmmm gedeeltelijk wel hé, hij heeft de LED achterlichten gekregen, er is ook iets veranderd aan dat lipje boven de nummerplaat achteraan en hij heeft ook het grote 16/9 navischerm gekregen.
            Maar aan de lichtblokken zelf werd niets gewijzigd.

Comment

• Ik zie niet veel verandering...

Die M5 touring is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                die van de M5 is nog iets kleiner, en het sleutelgat is er ook niet bij de m5

Jep idd.

Ik had beter gepost dat het in de stijl van de M5 is. Maar je hebt gelijk. Der is verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Ik zie niet veel verandering...

Die M5 touring is
                  Damn right!

En meteen een droomkar erbij voor me! Een idealere combo kan ik me niet inbeelden. Tenzij der ook een M3 Touring zou komen. Dan heb ik liever die!

Comment

Jep idd.

Ik had beter gepost dat het in de stijl van de M5 is. Maar je hebt gelijk. Der is verschil.
                    tmoet juist zijn he

Comment

tmoet juist zijn he
                      Inderdaad!

Comment

Damn right!

En meteen een droomkar erbij voor me! Een idealere combo kan ik me niet inbeelden. Tenzij der ook een M3 Touring zou komen. Dan heb ik liever die!
                        Die komt er zeker!

Comment

• Goed nieuws voor Sega.

Slecht nieuws voor m'n bankrekening.

Alhoewel... Moest het er ooit van komen zou het zo sportief mogen zijn als het wil... Ik zou em gebruiken als 2de wagen. Dus een Touring hoeft niet.

Ik zie nergens geen foto van de achterzijde van die E61 M. Of zie ik scheel...

Zijn er nog geen foto's van...?

Comment

Goed nieuws voor Sega.

Slecht nieuws voor m'n bankrekening.

Alhoewel... Moest het er ooit van komen zou het zo sportief mogen zijn als het wil... Ik zou em gebruiken als 2de wagen. Dus een Touring hoeft niet.

Ik zie nergens geen foto van de achterzijde van die E61 M. Of zie ik scheel...

Zijn er nog geen foto's van...?
                            Ik denk niet dat we voor grote verrassingen gaan staan hoor

Comment

• Ik vind vooral die verniewde en sportievere zijschort a la M sportpakket best geslaagd...
                              Verder goed nieuws dat hij niet te veel veranderd...

Comment

• m5 touring

m5 touring effe rap laden en lossen krijgt dan wel een nieuwe betekenis.Even een vraagje het lichter blauw op die touring zou dat het diepzee blauwkleur zijn dan? 2 kleuren minder das jammer en ook van da olivin kleur trouwens, echt serieus beige tinten supermakkelijk in onderhoud.

Comment

• het zijn toch maar enkel de pinkers die led's krijgen...
                                  of zie ik dit verkeerd.

Comment

wordt de M5 sedan ook aangepast? Of is de facelift alleen voor de normale versies?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Normale versies
                                    Lijkt me dat de M5 ook de wijzigingen krijgt, hoor. Zou maar een beetje stom zijn om die de oude achterlichten te laten houden, of het oude interieur te blijven produceren enkel maar voor de M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                      het zijn toch maar enkel de pinkers die led's krijgen...
                                      of zie ik dit verkeerd.
                                      Lijkt me correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astonX Bekijk Berichten
                                        m5 touring effe rap laden en lossen krijgt dan wel een nieuwe betekenis.Even een vraagje het lichter blauw op die touring zou dat het diepzee blauwkleur zijn dan? 2 kleuren minder das jammer en ook van da olivin kleur trouwens, echt serieus beige tinten supermakkelijk in onderhoud.
                                        Ja die verschillende foto's tonen tiefseeblau metallic (diepzeeblauw metallic).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Jup, maar de E46 M3 bijvoorbeeld niet..
                                          Jawel hoor. 't Front niet, maar de achterkant (nieuwe achterlichten, nieuwe kofferklep), het interieur, de electronica e.d. wel. Er bestaat dus zéér zeker wél een E46 M3 facelift, al is dat woord wat ongelukkig gekozen want 't is net z'n face die gelijk bleef.

Comment

Working...
                                          X