Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Ducato/Citroen Jumper/Peugeot Boxer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tdidriver Bekijk Berichten
    Met dank voor uw reactie , maar... Is er écht geen hoop wanneer ik een kompleet cilinderkop zou op de kop tikken en vervangen.
    het zou zonde zijn van de motor omdat deze tevoren in uitstekende staat was met slechts 120000km op teller.
    Bovendien kan ik hier thuis wél een cilinderkop vervangen, doch geen komplete motor.Daar ben ik niet voor uitgerust.
    als hij daarvoor naar de garage moet, kan ik hem beter wegschenken, dat bespaart me véél geld.
    Kan, maar hoe zit 't met de drijfstanglagers? Die hebben ook een mot gehad + er kan een zuiger beschadigd zijn. Het is een gok.

Vraag eens prijs voor een kop alleen, dat kost al genoeg, dan moet je hem nog plaatsen + de distributie.

Comment

Distributie riem kapot

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
      Kan, maar hoe zit 't met de drijfstanglagers? Die hebben ook een mot gehad + er kan een zuiger beschadigd zijn. Het is een gok.Vraag eens prijs voor een kop alleen, dat kost al genoeg, dan moet je hem nog plaatsen + de distributie.
      Nokkenas ziet er in ieder geval onbeschadigd uit, én er zouden slechtsTwee kleppen ingedrukt staan volgens de positie van de nokkenas.Maar goed, de cilinderkop is er nog niet af, de verassing moet nog komen

Comment

Working...
      X