Daar ben ik wel benieuwd naar, als ik er ooit eentje koop wil ik een AMG pakket maar zeker ook de klassieke grille dus laat maar weten!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Heeft hier iemand ervaring met de C200 met manuele bak? Denk eraan om deze in de nieuwe coupe te bestellen (rij momenteel met CLK 200 benzine van het gezegende jaar 2000), maar kan nergens rijtests vinden die én de benzine én de manuele bak combineren, laat staan in de nieuwe coupe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGe zult mogen zoeken vermits de meeste wagens in deze klasse met automaat worden gekocht, en getest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenC coupé is prachtig. Alleen wat last van windgeruis bij de ruiten en rolgeluiden van de banden.
Vandaag naar D geweest en eens 200 gedaan op de Autobahn, en echt onder de indruk van de stilte aan boord.
Wil je een stillere auto, dan moet je een klasse hoger kopen, en dus wachten op de E coupé.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb de akoestische beglazing als optie gekozen, en dat zorgt voor veel minder windgeruis. Ik vind mijn C zelfs stiller dan de 530d die ik gehad heb. Wat rolgeluiden betreft valt dat toch mee. Als ik vergelijk met de 3 tourings die we hebben, is deze C echt wel stiller.
Vandaag naar D geweest en eens 200 gedaan op de Autobahn, en echt onder de indruk van de stilte aan boord.
Wil je een stillere auto, dan moet je een klasse hoger kopen, en dus wachten op de E coupé.
kan ook aan de banden liggen helets have some more member berries
Comment
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk ben niet echt voor Mercedes, maar zo een C-coupe is wel een mooie wagen.
Vooral zoals deze
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...055.1454204337
wel erg weinig geld voor die wagen... weinig km's, amg pack, pano dak, comand, automaat, vol leder,... toch allemaal dure optieslets have some more member berries
Comment
-
Da's echt geen geld gezien de uitvoering, staat en kilometerstand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDa's echt geen geld gezien de uitvoering, staat en kilometerstand.
Leder op het zitvlak heeft wel afgezien, op die 22.000 km.
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
daar zal ne serieuze zware mens ingezeten hebben2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment