Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    het mindere koppel in de 1.6 voel je nogtans overduidelijk bij het gas geven als je laag in toeren zit. kwa multimedia kan je ook maar 1 goeie keuze maken en dat is de COMAND NTG5, de rest is voor mercedes het noodzakelijk aanbieden van iets goedkoops en dat is ook duidelijk te merken.
    asbak is altijd een optie, ook bij de W204 en C207
    zal we kloppen ivm die asbak.waarschijnlijk tikte de verkoper die altijd d'office aan alsk wagen bestelde.. ma bon we gaan proberen te stoppen met roken nu
    de Command ok, maar was me meerprijs niet waard.. voor een auto van deze prijsklasse mag standaard multimedia ook wel deftig werken vind ik.

Comment

• Brabus heeft z'n tuningpakket voor de Mercedes-Benz C-klasse gepresenteerd. Zowel de C 180 als de C 200 worden extra aangekleed en voorzien van extra vermogen.

De Mercedes-tuners van Brabus zetten de C-klasse uiteraard op Monoblock-wielen (18 t/m 20 inch). Ook een verlagingsset, sportuitlaatsysteem en een exclusief interieurdesign behoren tot de mogelijkheden. Speciaal spoilerwerk verbetert volgens Brabus de aerodynamica aanzienlijk, terwijl de diffuser het uitlaatsysteem visueel het best tot z'n recht moet laten komen.
      De C 180 krijgt van Brabus 21 pk extra. Daarmee komt het totale vermogen uit op 177 pk, terwijl het maximumkoppel stijgt van 250 tot 300 Nm. Een sprint naar 100 km/h is in 8,4 seconden gepiept en z'n topsnelheid stijgt naar 230 km/h.
      Ook de C 200 wordt door Brabus gekieteld. Die krijgt 41 pk en 30 Nm extra, wat resulteert in een totaal van 225 pk en 330 Nm. Het duurt 7,0 seconden voordat de teller 100 km/h aantikt en z'n topsnelheid is geklokt op 242 km/h.
      Prijskaartjes voor de tuningpakketten zijn nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
            Hebben jullie de uitlaatcollectoren mee vervangen? Anders kan je blijven turbos vervangen..
            eerste keer inlaat collecteur

2de keer in en uitlaat vervangen maar turbo gratis gekregen omdat ze erkenden dat ze teweinig vervangen hadden eerste keer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

die velgen zijn zoooooo knap

monoblock F velgen

Comment

• argh brabus geef ons eens een mooie voorbumper voor de 205! gvd
                lets have some more member berries

Comment

• Mooier dan de huidige? Die is imo prachtig met amg pack 😄

Comment

• nee ze moeten iets doen aan die veel te grote fake luchtgaten vanvoor. bij avantgarde kan je er een chrome lijn int het midden hebben maar kvind dat nog geen ideale oplossing

Comment

• Vorige in noodloop, injector stuk op mijn c220 cdi van 2010, na 2 dagen volledig hersteld terug in garantie de 4 injectoren vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                        Vorige in noodloop, injector stuk op mijn c220 cdi van 2010, na 2 dagen volledig hersteld terug in garantie de 4 injectoren vervangen
                        MB en injectoren, gaat niet goed. Ook onze ML 250 van april. 2013 is hiervoor al mogen binnenkomen. Uiteraard wel gratis vervangen.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ml320cdi ook injectoren vervangen hier en luchtvering ook en automaat ook xD

Comment

• Drie MB's hier gehad de laatste 9 jaar. Het zal echt de laatste geweest zijn, hoe mooi we sommige modellen ook vinden.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• hoe mooi ze idd ook zijn, tis't rijden wat ze beter doen als de rest

Comment

• Binnenkort ook nieuwe leasing bestellen. Wat zouden jullie doen? C220 met wat minder opties of C200 met wat meer (ongeveer 3000 EUR extra aan opties is het prijsverschil). Bij de C200 kan ik dan voor de luchtvering, pano dak en/of eventueel Burmester audio.

Velen zien de C200 als geen echte Mercedes, maar is het verschil in praktijk groot?

Comment

• standaardophanging is al subliem, de burmester zou ik ook wel willen en 200 is genoeg met een automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    hoe mooi ze idd ook zijn, tis't rijden wat ze beter doen als de rest
                                    Als je ze aan de klap kunt houden misschien wel ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      standaardophanging is al subliem, de burmester zou ik ook wel willen en 200 is genoeg met een automaat
                                      Thanks bobo, bij zo'n wagen hoort een automaat vind ik dus dat wordt het sowieso in beide versies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                                        Binnenkort ook nieuwe leasing bestellen. Wat zouden jullie doen? C220 met wat minder opties of C200 met wat meer (ongeveer 3000 EUR extra aan opties is het prijsverschil). Bij de C200 kan ik dan voor de luchtvering, pano dak en/of eventueel Burmester audio.

Velen zien de C200 als geen echte Mercedes, maar is het verschil in praktijk groot?
                                        de 220! toch ast ne CDI is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          de 220! toch ast ne CDI is
                                          Idd CDI

Comment

Working...
                                          X