Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• behalve dat je met een grotere cilinderinhoud en meer koppel zit heeft de 220 ook een 2trapsturbo en de 200 niet
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Als je ze aan de klap kunt houden misschien wel ja...
      griek, jammer dat je al 3x tegenslag gehad hebt..

pa zit nu aan zijn 3de S21*...

S210 (290TD) aan 280k door gegeven aan vertegenwoordiger probleemloos tot 400k dan mazoutpomp moeten steken
      S211 (270cdi) probleemloos tot 110k boite onder garantie vervangen daarna aan 296k doorgegeven aan mij en heb er mee geragt tot 348k (enigste probleem was leegloopen luchtveering na 5-6 dagen)
      S212 (3504M) probleemloos tot op heden, buiten een recall int begin NIETS van problemen...

onze ML is dan wel weer probleem kind geweest..

ik ken trouwens al menigte die problemen gehad hebben met audi's ook...

Q7, A8, A4,....

Comment

• De c220cdi compleet andere motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          griek, jammer dat je al 3x tegenslag gehad hebt..

pa zit nu aan zijn 3de S21*...

S210 (290TD) aan 280k door gegeven aan vertegenwoordiger probleemloos tot 400k dan mazoutpomp moeten steken
          S211 (270cdi) probleemloos tot 110k boite onder garantie vervangen daarna aan 296k doorgegeven aan mij en heb er mee geragt tot 348k (enigste probleem was leegloopen luchtveering na 5-6 dagen)
          S212 (3504M) probleemloos tot op heden, buiten een recall int begin NIETS van problemen...

onze ML is dan wel weer probleem kind geweest..

ik ken trouwens al menigte die problemen gehad hebben met audi's ook...

Q7, A8, A4,....
          Ach, tuurlijk blijven dat goede wagens, maar het kan geen toeval meer zijn.

Heb van 2000 tot 2002 ook nog met een MB 200d gereden, mijn laatste aks werknemer, waar er meer dan 1,2 miljoen km opstonden maar wel aan zijn tweede motor bezig was. Schitterende tank!
          Toch vind ik het niet kunnen dat je met een nieuwe wagen in zijn 2 jarige garantieperiode zo dikwijls langs de kant staat. Wat we met de Viano hebben meegemaakt ga ik je besparen, de MB w 211 was feitelijk nog de meest betrouwbare.
          En ja, ik ken er ook die van Audi hetzelfde kunnen vertellen maar daar ging het dan telkens over tweedehands wagens en die geschiedenis kan je moeilijk achterhalen.
          Feit blijft dat we al drie generaties gerust rondbollen en slechts één maal heeft een alternator het begeven en toen stonden er al 370k op. Ook dit kan geen toeval zijn. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• met de C209 CLK350 nooit problemen gehad (220 000km), met de 1ste W204 C220 CDI nooit problemen (400 000km), 2de W204 C200 CDI tot zover geen problemen (113 000km), de C207 E250 CDI ook nog geen problemen en zit aan 180 000km
            onze BMW E92 heeft de 100k nooit kunnen bereiken en alles is kapot gegaan. collega met een gloednieuwe A7 mocht na 3 maand al zijn wagen binnen doen en is die 8 weken kwijt geweest.
            i'd say benz is darn reliable compared to those

Comment

• zoals beloofd wat interieurfotos

voorste parkeersensor lichtjes zijn n u geintegreerd ind e dashboard ipv aan de voorruit . Vind het minder practisch zo

Comment

• Allemaal die verhaaltjes van ik ken iemand met een BMW, Mercedes, Audi, die.... Miserie had.

Iedereen weet dat je alleen maar miserie hebt met een alfa

:p

Comment

• alfa..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                    Binnenkort ook nieuwe leasing bestellen. Wat zouden jullie doen? C220 met wat minder opties of C200 met wat meer (ongeveer 3000 EUR extra aan opties is het prijsverschil). Bij de C200 kan ik dan voor de luchtvering, pano dak en/of eventueel Burmester audio.

Velen zien de C200 als geen echte Mercedes, maar is het verschil in praktijk groot?
                    Zeer tevreden van de Burmester audio, enkel iets te veel bass bij laag volume naar mijn smaak. Als je zou kiezen voor deze te nemen, neem er dan ook wel de DAB radio bij. Anders zal je merken dat FM kwaliteit nogal brak is, VRT stations zijn nog te pruimen.
                    De combi van Burmester en Spotify extreme quality .

Maar zoals altijd is het een kwestie van wat je nu gewend bent..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Allemaal die verhaaltjes van ik ken iemand met een BMW, Mercedes, Audi, die.... Miserie had.
                      ... en die meestal daarna toch terug weer hun zoveelste BMW, Mercedes of Audi kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                        Binnenkort ook nieuwe leasing bestellen. Wat zouden jullie doen? C220 met wat minder opties of C200 met wat meer (ongeveer 3000 EUR extra aan opties is het prijsverschil). Bij de C200 kan ik dan voor de luchtvering, pano dak en/of eventueel Burmester audio.

Velen zien de C200 als geen echte Mercedes, maar is het verschil in praktijk groot?
                        Er is verschil uiteraard, maar eigenlijk valt het allemaal best mee.als ik u was zou ik voor de C200 gaan, mischien komt het ook goedkoper uit in VAA met extra opties in combinatie van de heel lage cO2 waarden van de C200

Als ge een muziek liefhebber bent zoals ik , zou ik de burmeister erbij nemen, de huidige boxen zijn veel slechter dan de vorige generaties.. bass ontbreekt volledig (ik luister geen radio, enkel mp3 via usb of audioCD)Ik heb dus spijt dat ik de standard audio heb genomen

Tis allemaal rond persoonlijke smaak. ik zou zeggen succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          72pk... hedendaagse vrachtwagens zijn sneller dan een wagen met 72pk.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            i'd say benz is darn reliable compared to those
                            MB, it's just a name anymore. 😬

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              MB, it's just a name anymore. 
                              Where my heart stays forever
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Where my heart stays forever
                                😘😍😁

Comment

• in januari de C450 AMG sport

Comment

• Kan iemand mij vertellen wat het exacte verschil is tussen de standaard voetmatten en de fluelen matten die je kan aanvinken als optie? Eventueel met foto van de standaard voetmatten.

Comment

• De W205 heeft blijkbaar serieus last van kinderziektes. COMAND problemen, LED verlichting in de deurhendels, power steering,... :/

Comment

• bron?
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Mijn bron: klanten die er ene hebben paar die al paar keer binnen moeten gaan zijn (kleine problemen die lastig kunnen zijn)

Comment

Working...
                                          X