Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rond Pasen heb ik de mijne... Waar zit hier de tijd doorspoelknop
Proficiat,
weet jij dan toevallig of je de recaro "schalenzitse" nog kan krijgen in de 7R? Volgens mij niet, maar jij weet ms meer als jij ook aan de configurator bij de dealer gezeten hebt.
Overigens, voor de mensen regio limburg, in VW garage Hasselt staat er eentje in de showroom (een paar weken geleden toch).
Nee, die kuipstoelen kan je (momenteel?) niet krijgen op de 7R.
A zo, vind ik persoonlijk spijtig. Was voor mij een 'must have'. Geeft een R dat tikje meer.
verder vind ik 'em in het echt wel beter uitzien dan op fotos, ook de 4 uitlaten zijn minder storend dan ik had gedacht. Hij is wel iets discreter en minder brutaal van voorkomen, zeker voorste bumper mocht voor mij iets agressiever..
Idd jammer van die kuipstoelen. Ik zou eerder kiezen voor een 7 gti performance, die kan je ook chippen, sperdiff. Lichter... voor trackdays zeker de gti, vandaar...
Nee, nog geen topic, ga er eens werk van moeten maken hé
Zeker...je gaat een prachtige wagen hebben.
Manueel of DSG ?
Ondertussen heb ik meer nieuws omtrent de functie van de DPS.
Als je die optie niet kiest dan werken enkel de 2 binnenste uitlaten,
ga je hoger in toeren of geef je plankgas dan opent in de resonator via kleppen ook de 2 buitenste uitlaten..dus alle 4 open.
Dit werkt ook zo met het dps systeem op normaal, op race modus opent hij onmiddellijk alle uitlaten en eerlijk dit hoor je echt wel hoor zelfs tijdens het gas lossen hoor je die typerende geroffel..
Enfin nogmaals heb er een 2tal uur mee gereden en ben er echt weg van..hij blijft maar nazinderen.
Last edited by Doohie; 12/02/2014, 18:05.
Reden: correctie
Op de Gti is me dat in elk geval niet speciaal opgevallen, maar ik heb er maar een kleine 40 min mee gereden... Waarvan dan nog een groot deel op gewone wegen, waar ik niet echt kon doorgeven ( op enkele stukken na).
heeft dat dps systeem hetzelfde effect op de gti of niet? geeft dit meer sound?
Op de Gti VII die waar ik mee mocht rijden was DPS ook aanwezig..
Duidelijk hoorbaar verschil met de soundactor (binnenin)..na 15min was het genoeg voor mij en heb ik deze ook op normaal gezet.
Absolut geen fan van zo'n systeem die binnenin het geluid versterkt, vervormd, weet ik veel wat....
Ah k ja gaan hem zowiezo één van de weken eens uitproberen, wist niet dat het dps syteem het geluid mee kon veranderen.
Weet er trouwens iemand als je een gti of R koopt dat je dit ook zonder front assist en acc( adaptive cruise)
kunt bestellen? Want blijkbaar is dit standaard in Belgie.
Vind het gewoon vele beter uitzien zonder al die prullen op de voorbumper
Ah k ja gaan hem zowiezo één van de weken eens uitproberen, wist niet dat het dps syteem het geluid mee kon veranderen.
Weet er trouwens iemand als je een gti of R koopt dat je dit ook zonder front assist en acc( adaptive cruise)
kunt bestellen? Want blijkbaar is dit standaard in Belgie.
Vind het gewoon vele beter uitzien zonder al die prullen op de voorbumper
Nee, naar ik weet kan je dit niet zonder bestellen (anders had ik dit ook gedaan, wat zie ook liever zonder)
Comment