Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot RCZ R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alweer een stap in de goede richting voor Peugeot. Ik zie die RCZ al graag vanaf zijn bestaan.
    Er waren echter 2 minpunten. Het interieur was mij te gewoon (stuur en console) en de motoren te braaf voor zo een bolide.
    Ben benieuwd naar de prijs maar het is een franse dus dat zal we l meevallen zeker.
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Minpunten vind ik: de vaste achterspoiler, de uitlaat sier stukken en het woord Peugeot in de gril.

Verder zit er weer een hoog Audi TT na-aping in verwerkt.

Last edited by ; 11/07/2013, 20:41.

Comment

Ik vraag het ook OF er nog problemen mee zijn als je goed leest.

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
        Waar gij nog mee af komt. T moment dat Peugeot zelf die motor is beginnen doorontwikkelen zijn die problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
        Is alleen de eerste 2 jaar geweest. RCZ heeft nooit problemen gekend met die THP blokken.

Comment

Mooi, zo zou ik hem wel op de oprit willen hebben
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Die peugeot tekst weg van bij de grill, het logo is al genoeg. En voor de rest is hij af.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Verder zit er weer een hoog Audi TT na-aping in verwerkt.
              Al maar goed dat je ons daar weer aan herinnert, stel dat wij die zijn looks zouden vergeten...
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Live @ Goodwood:

Bron: [www.autocar.co.uk]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zo live ziet hij er wel vet uit.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Al maar goed dat je ons daar weer aan herinnert, stel dat wij die zijn looks zouden vergeten...
                    ja echt sympathiek eh! er zit WEER, zelfs in de compleet verschillende :-) R versie, een TT look in
                    man man toch peugeot kunnen ze echt niets. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Zo live ziet hij er wel vet uit.
                      Vind ik ook

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Kvind dat ze er wel een deftig stuurtje in gestoken konden hebben ipv het lompe gedrocht dat er nu in zit.
                        Misschien nog een concurrent voor de renault mégane rs (265pk/1354kg, rcz r 270pk/+-1272kg). Als nu nog is goed de hoek om gaat is er een waardige concurent voor de megane rs.
                        het gewicht van de rcz r is wel van de huidige rcz.

Comment

Video: Live @ Goodwood.

Comment

ziet er een tof bakske uit!
                            Zou hier wel eens graag mee willen rijden.

hopelijk rijdt dat niet zo zomperig en saai als de rest van het gamma
                            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              hopelijk rijdt dat niet zo zomperig en saai als de rest van het gamma
                              Niet akkoord kefkie, laat mij nu net vorige week met een nieuwe 208 gereden hebben en dat rijdt allesbehalve saai, misschien rijd jij teveel met PK monsters om zoiets te beweren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Niet akkoord kefkie, laat mij nu net vorige week met een nieuwe 208 gereden hebben en dat rijdt allesbehalve saai, misschien rijd jij teveel met PK monsters om zoiets te beweren...
                                Da heb ik al meer gehoord maar daar heb ik nog mee gereden.

Wel met zo'n 206+, 207, 308, 407,...
                                Allemaal boten imo

Zo'n 508 ziet er wel beestig uit, wilk ook eens mee rijden
                                BMW X5 45e

Comment

Zelfs met ne 3008 kunt ge redelijk de bocht om. Da rijdt echt beter dan het eruit ziet.

RCZ stuurt echt zalig. En waar iedereen "zaagt" over da groot stuur snap ik niet hoor. RCZ R heeft net als de THP200 en de anderen met het SportPack het kleinere stuurwiel. Niet zo klein als bij de 208/308 maar toch ik dacht 4cm kleiner in diameter dan het standaard stuur.

Comment

Ik moet eerlijk toegeven dat ik die 307 in de tijd van de rijschool ook maar bagger rijden vond. Maar ik denk sowieso dat zo'n rcz veel beter en leuker zal rijden dan zo'n 307.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Was ook het eerste waar ik aan dacht. Kan nooit goed gaan.
                                      22222
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                        Ik moet eerlijk toegeven dat ik die 307 in de tijd van de rijschool ook maar bagger rijden vond. Maar ik denk sowieso dat zo'n rcz veel beter en leuker zal rijden dan zo'n 307.
                                        307 is bagger. Tenzij je echt oerend hard begint te rijden, want dat onderstel wordt dan behoorlijk neutraal en je kan die zelf in overstuur krijgen. Maar aandrijflijn en stuurinrichting is zeker geen topper.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          307 is bagger. Tenzij je echt oerend hard begint te rijden, want dat onderstel wordt dan behoorlijk neutraal en je kan die zelf in overstuur krijgen. Maar aandrijflijn en stuurinrichting is zeker geen topper.
                                          Ja vooral dat stuurgevoel is verschrikkelijk. Enorm zweverig en totaal geen goeie feeling bij het nemen van bochten.

Comment

Working...
                                          X