Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
klanten zouden alleen maar vreemd opkijken denk ik als we met een Maserati zouden afkomen. Vrees dat we gelijk een klant minder hebben, en dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
Da's idd het probleem van de kleingeestige Belgische mentaliteit. Als je dat in Duitsland zou doen, zouden je klanten zeggen: "hé, kijk, knappe wagen, dat is een succesvolle onderneming!". In België zeggen ze dan: "hé ventje, als ge u die bling bling kar kunt veroorloven, zullen uw prijzen wel te hoog zijn. Geef ons maar wat meer korting"
Nee, je hebt gelijk: het allereerste zinnetje niet, omdat ik dat beroepshalve niet kan maken
Daar heb ik gelukkig geen probleem mee, we kunnen overal gaan shoppen...klanten zouden alleen maar vreemd opkijken denk ik als we met een Maserati zouden afkomen. Vrees dat we gelijk een klant minder hebben, en dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
Zeker niet mis. Zelfs in het wit kan ik 'm wel smaken, interieur vind ik wel wat minder.
Toch denk ik dat er wel nog wat onbekende factoren zijn om veel klanten af te snoepen van de concurrentie.
Ik denk dan aan de afwerking van het interieur, de betrouwbaarheid (als die hetzelfde is als de vorige Ghibli's gaan de garagehouders het druk hebben), de restwaarde & zoals eerder al vermeld het onderhoud(sprijzen).
Niettemin zal het design en alles wat rond de naam "Maserati" hangt kopers over de streep trekken, vermoed ik.
Idd, dat klopt volledig, alleen is dat bij Jaguar helemaal niet voldoende. In de veste stand komt hij niet of amper verder dan de standaard zetels. (Op de XF)
Bij Mercedes daarentegen wel! Viel ons toch wel duidelijk op.
Hebt ge gelijk in. In een E- of S-klasse zit je prinsheerlijk. In een XF (zonder de R-sportzetels) is het maar zozo.
Leave a comment:
Guest replied
Volgens mijn komen er alleen V6 motoren in de Ghibli.
Verder ben ik bang dat er geen handgeschakelde versnellingsbak beschikbaar komt.
Leave a comment:
Guest replied
Buitenkant is zeer knap en duidelijk Maserati, maar dat interieur is toch afschuwelijk, Amerikaanse look, juist een gepimpte chrysler.
Apart hoe velen commentaar hebben over geen diesel, alleen maar V8!, meestal wel degenen die zelf nooit eentje kunnen kopen, lekker realistisch...dus hopelijk wel ndikke diesel, die daarbovenop flink wat benzines ver achter zich laten met de huidge performantie....zodat er tenminste wat in het straatbeeld verschijnen en Maserati kan overleven
Leave a comment:
Guest replied
Een mooie auto vanbuiten. Het interieur heeft wel een heel erg goedkope uitstraling...
Mooi! Itt. sommigen ben ik wel fan van opvallende interieurs. Wat betreft diesel: persoonlijk ben ik er geen fan van, maar als ze er daardoor meer kunnen van verkopen, heb ik er geen probleem mee. Uiteindelijk deed Porsche het ook. En, denk ik persoonlijk: er zullen nog merken volgen.
Ja en uiteindelijk is dit de enige manier om te kunnen overleven als merk.
Mooi! Itt. sommigen ben ik wel fan van opvallende interieurs. Wat betreft diesel: persoonlijk ben ik er geen fan van, maar als ze er daardoor meer kunnen van verkopen, heb ik er geen probleem mee. Uiteindelijk deed Porsche het ook. En, denk ik persoonlijk: er zullen nog merken volgen.
Je hebt ook zetels waar de zitlengte variabel is in z'n geheel, niet enkel dmv een uitschuifbare bovenbeensteun. Bij Benz en Jaguar is dat zo, en ik moet zeggen dat dat minstens even goed zit, zoniet beter. Mij stoort het niet-ondersteunde deel van de bil bij comfortzetels me altijd een beetje.
Idd, dat klopt volledig, alleen is dat bij Jaguar helemaal niet voldoende. In de veste stand komt hij niet of amper verder dan de standaard zetels. (Op de XF)
Bij Mercedes daarentegen wel! Viel ons toch wel duidelijk op.
Al geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
Toch zie ik hier, een BMW-achtige pook, een VW-lichtschakelaar, een MB-knoppen-unit voor de ruiten/spiegels. Inderdaad, blijkbaar zal hij de strijd met de heilige drievuldigheid moeten aangaan. Zoals eerder al iemand schreef, waar moet je hier je wagen laten onderhouden of gaan ze een joint-venture aangaan met het dealersnet van Alfa Romeo of Chrysler/Fiat?...
Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.
Allé, waar gaan we dat schrijven? Ik ben het eens met El Greco
Leave a comment: