Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf Variant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen Golf Variant

Op zoek naar een Golf met ruimte voor meerdere kinderwagens? Dan hebben we goed nieuws voor je! Dit zijn namelijk de eerste foto’s van de gloednieuwe Volkswagen Golf 7 Variant. Oftewel de pakezel van de familie.
    Hoeveel liter er achterin deze Golf gaat moeten we je nog even schuldig blijven, want het gaat hier om vroegtijdig uitgelekte foto’s. Verder is deze auto eigenlijk zo saai dat we er maar heel weinig woorden aan vuil willen maken.
    Wat we nog wel kunnen verklappen is dat jullie hier kijken naar de Volkswagen Golf TSI BlueMotion Varianten dat we volgende week in Genève ongetwijfeld nog geconfronteerd zullen worden met deze Bugaboo-vervoerder.

Bron: www.autoblog.nl

freude am fahren

Ik vind het knap. De achterkant is lekker dik.
    freude am fahren

Comment

Eindelijk!

Ze hebben door na 2 generaties dat een variant niet per se een lelijke golf met een rugzak moet zijn.

Deze is best knap en statig.

Comment

Zo in het blauw ziet hij er veel beter uit dan in het zwart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Eindelijk!

Ze hebben door na 2 generaties dat een variant niet per se een lelijke golf met een rugzak moet zijn.

Deze is best knap en statig.
          100% mijn gedacht

Verdomd knap ding! Ik vind 'm zelfs (veel) knapper dan de gewone Golf hatchback en de Audi A3 Sportback.

Comment

Comment

Koffer even groot als mijn Passat en toch niet die 4m80. Grote kanshebber als opvolger (indien het interieur evenwaardig is aan Passat)

Comment

Knap model, beter dan de vorige, maar de Variant van generatie III en IV vind ik ook nog best knap, in de juiste configuratie natuurlijk

Comment

De creativiteit is weg zeker bij Volkswagen?
                  Lijkt wel een Passat Variant die te lang in de droogkast gezeten heeft, of is het een platgedrukte Touran? (of was het nu een Sharan???).... Je snapt men punt
                  "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

In hetzelfde bedje ziek dus als audi

Comment

Net als bij de 'gewone' Golf VII mis ik wat emotie. Een Golf hoeft niet spannend of uitbundig te zijn, het moet immers een auto wezen voor een publiek van 18 tot 88. Maar zelfs dan is wat 'emotie' niet verkeerd, sinds de Golf V is die weg en is de Golf een lauw, bijna flauw ontwerp geweest. Jammer, ook deze Variant blijft een flauw brouwsel.

Ik vraag mij trouwens af wat zijn meerwaarde is ten opzicht van de Skoda Octavia. Skoda raakt sterk ingeburgerd in de fleetmarkt en biedt, waarschijnlijk, minstens evenveel ruimte en uitrusting voor dezelfde prijs!

Comment

De Golf Variant is nooit een beauty geweest, en deze is dat ook weer niet, al is het minder verschrikkelijk dan de V en VI. De overhang achter is onnatuurlijk gerekt, en de raamlijn is busjesachtig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          [
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                            [COLOR=#000000]

Comment

Nog wat beeldmateriaal:

Comment

Comment

Comment

Comment

Ziet er goed uit voor een Golf.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Knappe stationwagon, ik verkies deze absoluut boven de Passat. Maar in deze uitvoering ben je waarschijnlijk een dikke 35.000€ kwijt, voor een Golf...

Comment

Working...
                                        X