Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Comment
-
ze spelen het spel maar mee he, de m2 en de rs3 moesten ook maar net boven de 45 zitten
ik vind het vreemder dat de om 651 nog steeds niet meer vermogen kreeg, vanaf dag 1 in 2008 beweren ze dat de 2.1 tot een pak meer in staat is...akkoord de 500 nm blijven tot op heden nog maar net geevenaard door de vw tdi maar ik dacht dat ze die hoger in pk's gingen trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKleine pietjes daar bij Mercedes-AMG.
Comment
-
En de facelift,
De A 45 AMG stelt orde op zaken en wordt weer de sterkste hot hatch uit het segment. Met 381 pk en 475 Nm troeft hij de RS3 af.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAl lepelen ze er 450pk in, het is gewoonweg geen leuke auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, gij kunt het weten. Ge hebt er genoeg kms in afgemaald.
De M2, dat gaat de nieuwe top in het segment worden denk, hoop, ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAl lepelen ze er 450pk in, het is gewoonweg geen leuke auto...
Edit: zie het al ( pag terug)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk versta het elwood, er is een verschil tussen tevreden zijn van een wagen en het een Fun wagen vinden. Ik heb een beetje hetzelfde voor.
ik wou de zuinigste, de langste, de comfotabelste
en het is geen slechte auto integendeel
Comment
Comment