Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die eerste oliewissel is idd iets wat niet overal gebeurd...:-)
    Nu je betaalt daar geen uren op, enkel de olie en dan voeren ze nog een korte check-up uit...

Comment

• Heb mijn rs iets meer dan week geleden mogen halen. Zwart met cup pack,had hem besteld eind januari. Rijdt echt wel lekker vindt ik,juist geluid mag toch wat meer zijn voor mij. Zou daar toch graag iets aan veranderen.

Comment

• Heb op de Aarschotse ring een gele tegen gekomen, prachtverschijning. Was in een flits voorbij :-)

Comment

• Muah! Aan toeren ermee

Comment

• Bordje met naam op lol

Comment

• Echt een sjieke wagen! Proficiat! Geniet ervan!
              laat maar eens weten als je poperinge passeert! :p

Comment

• Thx, hij maakt toch iets van lawaai hoor de kopkes draaien continu als ik eens doorga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                  Thx, hij maakt toch iets van lawaai hoor de kopkes draaien continu als ik eens doorga
                  Niet vergeten van eerst in te rijden he

Comment

• Veel plezier Swiftfox ...
                    Post maar nog wat mooie foto's dan kan ik steeds ongeduldiger worden

Comment

• Hoeveel km moet je zon ding eigelijk inrijden?

Comment

• Als de wagen heel goed opgewarmd is (zoals vandaag na 30-40km) rijd ik toch eens door hoor, niet in race en launch control maar toch een keer kickdown. Goed opwarmen en laten nadraaien is het belangrijkst.

Comment

• ah ok, wrm moet je hem laten nadraaien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jay1 Bekijk Berichten
                            ah ok, wrm moet je hem laten nadraaien?
                            Turbo laten afkoelen (Als je eens goed doorgeden hebt),moet je trouwens met iedere turbomotor doen ,benzine of diesel
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door munaron Bekijk Berichten
                              Heb mijn rs iets meer dan week geleden mogen halen. Zwart met cup pack,had hem besteld eind januari. Rijdt echt wel lekker vindt ik,juist geluid mag toch wat meer zijn voor mij. Zou daar toch graag iets aan veranderen.
                              Proficiat, maak eens een topic aan met wat foto's
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                Natuurlijk, BOSE staat algemeen bekend als een slecht audio merk. Op vele fora wordt BOSE wel eens smalend als de afkorting voor Buy Other Sound Equipment bestempeld.
                                No highs, no lows... must be BOSE
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Bose of Herman karton

Comment

• Eerste pic thuis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                      Bij ons oliewissel op 1.000km en dan om de 15.000km of 1 keer per jaar....
                                      Om de 15.000 of 1 keer per jaar is wel vreemd als ik pagina 14 van onderstaand document bekijk, daar is de kortst genoemde interval 2 jaar.

Comment

• Heb de officiële tabel voor deze wagen eerste onderhoud op 20.000km en dat is ook de interval, zit een mooie overzichtelijke tabel bij de documentatie

Comment

• Is het dan 20.000 of 2 jaar? Zou erg mooi zijn, ik rij op dit moment nog geen 10.000 per jaar met een clio 3 TCE 100. De onderhoudskosten van de RS zijn vast hoger (geen idee hoeveel), maar nu moet ik elk jaar langskomen.
                                          heb hem trouwens in het jaune sirius met cup onderstel, r-link, rs monitor en parkeersensoren besteld.

Comment

Working...
                                          X