Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio IV RS EDC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Zou er technisch niks anders zijn dan die van een ecodieselke??

interessante vraag, ook benieuwd naar het antwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
      Nu dat vind ik nu het enige nadeel aan die wagen. Volkswagen DSG, renault EDC..... het zijn allemaal super apparaten als ze werken. Daar wringt het bij mij nu namelijk. De meningen zijn zo
      verdeeld over de betrouwbaarheid daarvan terwijl een simpele handbak daar kan je bewijs van spreken mee raggen zonder dat je zoiet hebt van oei. Ook die schok /ken,jes in de aandrijflijn
      wat na 100 000, 150 000km. Nu ingeval de clio is een supermooie wagen maar ik zou nu kiezen voor de fiesta ST gewoon vanwege dat feit.

Ingeval ik hoop dat wat ik hier schrijf de grootste onzin is, want voor mij lijkt het superrelax rijden.
      Over die dct250 van getrag zou ik me niet teveel zorgen maken... er zijn er al een miljoen van verkocht ondertussen... moet dan wel zijn dat ze niet slecht zijn? denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jay1 Bekijk Berichten
        Over die dct250 van getrag zou ik me niet teveel zorgen maken... er zijn er al een miljoen van verkocht ondertussen... moet dan wel zijn dat ze niet slecht zijn? denk ik..
        Die bak op zich is helemaal niet slecht, alleen zou ik er met oppassen om er al teveel koppel op los te laten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
          IK zou deze zelfs verkiezen boven de nieuwe golf gti.
          Ik ook .

Comment

• Kost ook een ietsiepietsie meer.

Comment

• Ik zou mooi van die bak afblijven ...

Het zou niet de eerste motor/versnellingsbak zijn, die BR-performance erdoor draait

Comment

• Zag vandaag in Zaandam een Gave zwarte Clio CDe met metallic rode accenten, zag er gelikt uit.

Comment

• Verlof de eerste 3 weken van augustus ... de mijne zal geleverd worden eind juli, ... nog een geluk

Comment

• Ik ga misschien morgen de mijne hebben! Spannend

Comment

Ik ga misschien morgen de mijne hebben! Spannend
                      nogmaals proficiat wil je aub veel foto's maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                        Die bak op zich is helemaal niet slecht, alleen zou ik er met oppassen om er al teveel koppel op los te laten...
                        zou de dct451 niet kunnen geinstalleerd worden ipv de dct250? :p
                        of vraag ik nu het onmogelijke?

wrm hebben ze eigenlijk van eerste keer de dct451 ni gebruikt? :p

als je de curve bekijkt van de motor is hij precies gelimiteerd op 240 nm... volgens mij moet die wagen zonder de limiet op de automaat 270nm eruit krijgen zoals bij de fiesta st en de peugeot 208 gti..

Comment

• Met de tijd zullen er veel mogelijkheden zijn denk ik is populaire wagen hiervoor

Comment

• Iemand idee wat de onderhoudsinterval is? Eerste op ..km en dan alle ... Km

Comment

Met de tijd zullen er veel mogelijkheden zijn denk ik is populaire wagen hiervoor
                              Absoluut populair, zie er steeds meer rijden, soms wel 10+ per dag.
                              Vandaag er 3 gezien tijdens een 4 km korte rit.

Comment

• Dat filmpje al gezien van die drag tussen clio rs3 en rs4?

Comment

• Ja heb al alles gezien denk ik, en dan te bedenken dat de 3rs al een zeer snelle wagen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jay1 Bekijk Berichten
                                    zou de dct451 niet kunnen geinstalleerd worden ipv de dct250? :p
                                    of vraag ik nu het onmogelijke?

wrm hebben ze eigenlijk van eerste keer de dct451 ni gebruikt? :p

als je de curve bekijkt van de motor is hij precies gelimiteerd op 240 nm... volgens mij moet die wagen zonder de limiet op de automaat 270nm eruit krijgen zoals bij de fiesta st en de peugeot 208 gti..
                                    Idd, begrensd, net zoals bij de 1.5 Dci 110pk EDC, op 240Nm

Comment

• Ja waarschijnlijk voor de duurzaamheid te garanderen hee

Comment

Iemand idee wat de onderhoudsinterval is? Eerste op ..km en dan alle ... Km

Bij ons oliewissel op 1.000km en dan om de 15.000km of 1 keer per jaar....

Comment

• Euh de verkoper zei mij de eerste keer terugkomen na 1 jaar

Comment

Working...
                                          X