Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLA C117

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe snoet.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat van die prijs is vooral duidelijk, man laat uitschijnen dat de cla een prijs heeft waarmee hij een oneerlijke concurrentie wil aangaan.
      Maar eerlijk is eerlijk: de concurrent voor de A4 en 3 is de nieuwe C klasse die er aan komt. En dat zal weer dik tegen hun bakkes zijn. Gaat sowieso de grootste zijn.

Comment

• 170pk 2.2l motor diesel
        bij volkswagen halen ze 170pk uit een 2.0l(golf VI gtd) en dat is dan technologie dat ondertussen 4j oud is.
        Downsizing?!
        Of zou daar iets anders 8er zitten?

Comment

• De Audi en BMW ogen nu wel echt antiek.

Comment

• @ SK_0909

Dezelfde motor is ook te krijgen met 204 pk.

Comment

• Toch doet het snoetje me weer denken aan Volvo. Wil wel eens een fotoshoot samen met een S60 zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                170pk 2.2l motor diesel
                bij volkswagen halen ze 170pk uit een 2.0l(golf VI gtd) en dat is dan technologie dat ondertussen 4j oud is.
                Downsizing?!
                Mercedes gebruikt al lange tijd een 2.2 ipv 2.0... Overigens kan je dezelfde 2.2 met 204 pk krijgen.

Comment

• Wow een C is ineens wel oud ernaast
                  Hij is wel niet echt heel evenwichtig qua design door de FWD en ik vind hem veel te duur. Als deze al duurder dan een A4 en 3 is, wat gaat de nieuwe dan C zijn?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                  Mercedes gebruikt al lange tijd een 2.2 ipv 2.0... Overigens kan je dezelfde 2.2 met 204 pk krijgen.
                  2,1! En ik heb wel graag wat cilinderinhoud, ik heb daar meer vertrouwen in dan die turbo's met een motorblokje aan.

Comment

• 2.1 en fiscaal een 2.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                      170pk 2.2l motor diesel
                      Downsizing?!
                      uit die 2.1 komt respectievelijk wel 400nm en 500nm in de 250cdi

Comment

• Computerspellen leveren niet alleen ontspanning op in de vrije tijd, af en toe zijn ze ook een dankbare bron van autonieuws. Zo ook in het geval van de Mercedes CLA 45 AMG.

Deze afbeelding dook namelijk op op de site van Driveclub voor de nieuwe Playstation 4. Ook zonder het kenteken en de typeaanduiding zou de auto te herkennen zijn aan de diffuser aan de achterzijde, de dubbele uitlaatpijpen, de wielen en de skirts.
                        De krachtcentrale is dankzij de onthulling van de A 45 AMG bekend: een 2,0-liter turbomotor met maar liefst 360 pk en 450 Nm. Schakelen gaat via een zeventrapsautomaat met dubbele koppeling en de aandrijving geschiedt op alle vier de wielen. Een sprint naar 100 km/h binnen vijf seconden ligt zodoende in het verschiet. De topsnelheid wordt begrensd op 250 km/h.
                        Op de Salon van Genève verwachten we al een klein voorproefje van de CLA 45 AMG, maar de echte onthulling volgt in april op de NYIAS in New York. In de tweede helft van dit jaar verwachten we de auto bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• CLA live @ Autosalon van Genève:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron + meer foto's:
                              [www.omniauto.it]
                              [auto-presse.de]
                              [www.autokopen.nl]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                CLA live @ Autosalon van Genève:

Een "holle" grill? ?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die mooie pics zullen we hier maar duidelijk zichtbaar zetten

Comment

• Bangle butt !

Comment

• Na de opvallende nieuwe A-klasse, zet Mercedes zijn shock and awe-beleid door met de bijzondere CLA. Nog een model in de compacte middenklasse en eigenlijk eentje zonder directe concurrenten. Wij rijden de kleine vierdeurscoupé vandaag in Zuid-Frankrijk.

Ze durven wel bij Mercedes, absoluut. Maar het is ook duidelijk dat het merk zoekende is waar het precies heen moet. De CLS Shooting Break, de A-klasse, de nieuwe agressieve SL: de Duitsers proberen duidelijk hun wat oudere imago overboord te gooien door met vrij extreme auto's te komen. De gloednieuwe CLA is daar geen uitzondering op. Een kleine vierdeurscoupé, dat kenden we eigenlijk nog niet. De Audi A5 sportback komt nog het dichtst in de buurt, maar die opereert in praktijk een klasse hoger. De CLA staat op het onderstel van de A-klasse en heeft dus voorwielaandrijving. In een later stadium komt ook 4Matic-vierwielaandrijving beschikbaar.
                                        Toch niet helemaal wat je verwacht als je een bijzondere Mercedes als deze ziet. Wij zijn op pad met de CLA 200, die een 1.6 turbomotor heeft met 156 pk. De motor heeft koppel genoeg om de auto de mooie bergwegen langs de corniches op te sleuren, maar echt pit heeft het blok niet. Het aantal pk's doet erg denken aan de 1.6 THP van PSA, maar die 156 paarden zijn in alle gevallen toch een stuk feller dan die in dit Mercedes-blok. Wel is het interieur bijzonder mooi, met veel elementen van de SLS AMG. Stuur, roosters, klokken: het straalt allemaal onzettend veel klasse uit. Vanwege de lange overbrengingen (2.300 tpm bij 120 km/h) en de isolatie heeft de CLA bovendien de typische sereniteit die je in een Mercedes verwacht. Op dat vlak zijn duidelijk geen offers gemaakt.

Comment

Working...
                                        X