Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus een kind van bijvoorbeeld een jaar of 5 past niet op de achterbank?
jawel, natuurlijk. Ik vraag me wel of de CLA een zeer goede wagen is voor bv gezin met 2 kinderen. Dan leg je toch wat bij voor een C?
Het "gaat" natuurlijk, maar het "waw" gevoel van deze wagen gaat niet over dergelijke praktische zaken.
'k Vind de proporties echt niet kloppen....
Ga wachten tot ik hem live zie om echt te oordelen
dat is het gevoel dat ik meteen ook had...de overgang van het dak naar de koffer,daar is echt iets mis,op deze foto's klopt het echt niet.bij de BMW 1 coupé heb je die indruk ook vanuit bepaalde hoeken,bij deze is het nog meer uitgesproken.
ik vind de A-klasse echt een heel mooie wagen maar deze is voor mij een echte afknapper..
inderdaad...wachten tot hij in het echt te zien is vooraleer definitief te oordelen.
ik vind de CLA 220 CDI wel duur geprijsd, dat is zo goed als evenveel als een C-klasse break, je compenseert de CLA-prijs daar voor een stuk wel met de standaard 7G-DCT automaat maar dan nog! Dat design is dan wel duur betaald, aan de andere kant op de foto's ziet hij er ook wel kleiner uit dan hij is. Ik heb de afmetingen er op na gekeken en ik schrok er van dat de CLA zelfs nipt langer is dan een C-break... misschien is de prijs dan toch gerechtvaardigd tov een C-break.
Comment